Prosiłbym o opinie tego egzemplarza:https://www.olx.pl/oferta/yamaha-xtx-xt ... nch7Y.html
Jak można sprawdzić czy to nie przeróbka z wersji R? Mam też nim do niej:)
Proszę o opinie
Moim zdaniem to jest X
szare lagi rocznik 2005 od X
poprzeczka na kierownicy przykręcana od X
czerwony amor od X od R jest czarny
osłona łańcucha od X
przedni błotnik od X
przewód hamulca przód stalowy od X
wahacz w X czarny w R chyba szary rok 2005
chyba że ktoś zadał sobie dużo trudu żeby zrobić X
a i zapomniałem okleina z R to chyba tyle z R
szare lagi rocznik 2005 od X
poprzeczka na kierownicy przykręcana od X
czerwony amor od X od R jest czarny
osłona łańcucha od X
przedni błotnik od X
przewód hamulca przód stalowy od X
wahacz w X czarny w R chyba szary rok 2005
chyba że ktoś zadał sobie dużo trudu żeby zrobić X
a i zapomniałem okleina z R to chyba tyle z R
Ostatnio zmieniony 20 mar 2018, 16:05 przez ZIBI, łącznie zmieniany 1 raz.
nie ma znaczenia plastiki w X i R 2005 są takie same nawet kolor niebieski X 2005TexaS pisze:lub plastiki od R'ki.
https://yama-sklep.pl/vin-infouk4shr pisze:a na jakiej stronce to sprawdzić?
https://www.yamaha-motor.eu/pl/services ... index.aspx
Trzeba na miejscu ocenić stan motocykla widać że plastiki chyba nowe, brak gumek na wydechach, brak uchwytów pasażera, brak ciężarków kierownicy po prostu golas.uk4shr pisze:A cenowo jest ok czy za droga ?
Musisz wziąć pod uwagę co będziesz chciał do niego jeszcze dokupić i ile chcesz wydać na moto.
Ja kupiłem golasa i w części dodatkowe zainwestowałem więcej niż cena motocykla.
Wszystko jest kwestią tego co potem będziesz chciał mieć w tym motocyklu. Bo jak się okaże że chcesz mieć fajne puszki, do tego PC i jakiś sportowy filtr to się okazuje że musisz dużo dołożyć. I do tego według Vinu rok modelowy to 2004 więc cena dość spora, naklejki od R. Trzeba by dokładnie oglądnąć ten motocykl, sprawdzić ograniczniki kierownicy itp. Jak się okaże że stan naprawdę jest ideolo to można położyć taką kasę. Ja jak kupowałem swojego to oglądnąłem sporo sprzętów w Polsce i skończyło sie importem. Bo ludzie myślą że mają niewiadomo co i chcą za to dużo pieniędzy a jak im coś mówisz to 'ło panie te opony to jeszcze sezon pojeżdzą' nawet jak widzisz druty wystające.uk4shr pisze:Dziękować;) A cenowo jest ok czy za droga ?
Jestem wielkim fanem
Cześć kilka tygodni temu sprzedałem moją Tereskę z ABSem i rozgladam sie za czymś innym bardziej off.
Znalazłem na stronie oto moto XT660R prawie nówkę , cena też niczego , co sądzicie -warto? ewentualnie za ile?, za te pieniądze chyba długo jeszcze postoi? Nie mam porównania . tu link
https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-xt ... 580c839533
Znalazłem na stronie oto moto XT660R prawie nówkę , cena też niczego , co sądzicie -warto? ewentualnie za ile?, za te pieniądze chyba długo jeszcze postoi? Nie mam porównania . tu link
https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-xt ... 580c839533
- daniel-intruz
- Posty: 87
- Rejestracja: 10 cze 2018, 3:00
- Lokalizacja: Lębork
Weź pod uwagę, że jeżeli chcesz XTR konkretnie pod off, będziesz musiał trochę w niego włożyć. Czy to będzie trochę czy więcej niż trochę zależy jak bardzo będziesz chciał go uterenowic. Tak czy inaczej zblizysz się do ok 30 tyś i wówczas nie wiem czy jest sens. Chyba ze będziesz chciał z nim zostać na dłużej.