Co zrobiłem w swoim moto??
Wymieniłem olej i filtr
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
Kupiłem DRZ400SM'08 (no bo mówią i piszą że czasem toto lepsze od WR250x to chce się przekonać) i też zmieniłem olej + filtr Jeszcze tylko opony do wymiany (już zamówione) oraz padnięte sprzegięłko jednokierunkowe i przestane go odpalać "na pych" żeby podzidować bulgotnikiem po zadupiach hehehe
RutRut pisze:Robas,
Jak wymieniałeś napęd to w jakim był stanie, zęby wszystkie ? Łańcuch musiałeś naciągać często ? Czy wymieniłeś tylko ze względu na przebieg ? Pytam , bo na liczniku mam 19 500, napęd oryginalny, zęby wyglądają ok, łańcuch nie domaga się naciągania, trzyma wymiar pomiędzy ogniwem 1 i 16 i tak się zastanawiam czy wymieniać tylko ze względu na przebieg czy jeździć dalej póki co ...
Sorki, ale byłem na kanikułach, a z komórki postów nie mogę dodawać.
Więc tak... wymiary były na skraju normy, byłoby dobrze gdyby nie fakt, że rozciągnięty był jak szmata... nierównomiernie. Zębatka tylna minimalnie zużyta, przednia 50% tak myślę. Jeżdżąc z manetką odkręconą przy stałej prędkości czuć było jak nierównomiernie ciągnie. Wiadomo mechanik powie Ci, żeby wymienić. Sprawdź czy oringi nie wychodzą, czy wszystkie ogniwa równomiernie się zginają. Jak wszystko dobrze się spina to miałbym tylko większą uwagę na swój napęd.
Lewa
Sezon jesienny się zbliża, więc (w końcu) włączyłem grzane manety Oraz wstawiłem USB wtyczke na kierę. Nareszcie GPS w MotoG3 będzie śmigał do końca ze mną. OsmAnd+ (w poziomicami) oraz GPS/Glonass daję radę wszędzie. Łącznie z dróżkami w parku :D
Valvoline
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Kilka dni temu (jak cliwie lało) zamontowałem ponownie halogeny (przydadzą się na Twardzielu Poprzedni właściciel zamontował halogeny na gmolach, w miejscu wrażliwym na wywrotki więc je zdemontowałem i dumałem gdzie je umieścić. No i wylądowały na kierownicy, przykręcone do mocowania handguardów. Dorobiłem tylko mocowania (blaszki) na wzór oryginalnych z blachy aluminiowej.
Całość prezentuje się tak
Do tego wyłącznik i podpięcie do mojej centralki elektrycznej - zamontowałem takie szybko złączki pod czaszą lampy i nie muszę za każdym razem ciągnąć kabli do aku.
Całość prezentuje się tak
Do tego wyłącznik i podpięcie do mojej centralki elektrycznej - zamontowałem takie szybko złączki pod czaszą lampy i nie muszę za każdym razem ciągnąć kabli do aku.
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
A same halogeny to nie wiem co to jest, 4 diody w obudowie
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Wymieniłem cylinder z tłokiem,wał,wszystkie łożyska,pompę olejową,wyczyściłem smok olejowy i ramę oraz sitko w ramie-było zaklejone, oczywiście wszystkie uszczelki i oringi oraz uszcelniacze. Po tym zabiegu pierwszy raz usłyszałem jak ten silnik powinien pracować.Od samego początku był luz na łożysku stopki korbowodu i zatarte łożysko skrzyni biegów.Najprawdopodobniej poprzedni właściciel oszczędzał na wymianie oleju. Czasami słuchałem innych xt'ków na youtubie i brzmiały zupełnie inaczej ale na żywo nie miałem okazji. Przed faktem rozsypania się łożyska korbowodu chciałem sobie kupić transalpa ale włożyłem tyle serca w ten remont, że długo się nie pozbędę yadwigi. Dźwięk silnika jest tak soczysty i aksamitny,że można go słuchać godzinami.
Yello,
Powoli ubieram swą golaskę:
* kiera Accel sh-07
* handguards Leoshi
* mocowania kiery Yama xtz 660 - up 2,5cm
* podnózki (kły) kierowcy Yama xtz 660
* gniazdo zapalniczki
* rolki łańcucha selfmade by Bicio (poliamid) - jak coś może zrobić więcej
na dziś tyle...
Pozdro
Bart
Powoli ubieram swą golaskę:
* kiera Accel sh-07
* handguards Leoshi
* mocowania kiery Yama xtz 660 - up 2,5cm
* podnózki (kły) kierowcy Yama xtz 660
* gniazdo zapalniczki
* rolki łańcucha selfmade by Bicio (poliamid) - jak coś może zrobić więcej
na dziś tyle...
Pozdro
Bart