dobre zbliżenia wersji produkcyjnej...troche rozczarowuje
https://www.youtube.com/watch?v=BBdsXs3Fz1I&t=2s
Yamaha Tenere 700
Info z dzisiaj z targów w Wawie. Cena 40900. Od kwietnia w sprzedaży.
Ten sam gościu w kolejnym filmie „jedzie” po XT700 że za droga,lepiej wydać te pieniądze na jazdę,jednocześnie pokazując swoją zmodyfikowaną XT660Z.delirium pisze:dobre zbliżenia wersji produkcyjnej...troche rozczarowuje
https://www.youtube.com/watch?v=BBdsXs3Fz1I&t=2s
Myśle że rynek sam najlepiej to zweryfikuje.Nie rozumiem tylko rozpoczęcia sprzedaży we wrzesniu..
- Dobry Chłopak
- Posty: 115
- Rejestracja: 08 wrz 2015, 19:11
- Lokalizacja: Pruszków
Byłem na targach i dotykałem całkiem przyjemna wydaje się mniejsza od 660.
W sprzedaży wirtualnej tak ale rzeczywiście motocykle będą wydawane we wrześniu. Przynajmniej takie sa dotychczasowe informacje.mario79 pisze:Info z dzisiaj z targów w Wawie. Cena 40900. Od kwietnia w sprzedaży.
edit: Bynajmniej ≠ Przynajmniej
Ostatnio zmieniony 04 mar 2019, 9:23 przez ZORG, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dobry Chłopak
- Posty: 115
- Rejestracja: 08 wrz 2015, 19:11
- Lokalizacja: Pruszków
wittek, Jest tylko jeden i stoi trochę z tylu.
Byłem, widziałem, siedziałem. Szkoda, że nie jeździłem bo może by mnie bardziej przekonała do siebie...
Napiszę tak..z bliska wygląda jak stara Tenera z wpakowanym w zawieszenie nowym silnikiem i nową lampą. Jakoś pierwsze filmiki z wersją przedprodukcyjną robiły na mnie wrażenie, a tu na żywo, trochę klops. Takie moje pierwsze wrażenie. Masy na sucho wstydzili się podać, więc to pewni też coś znaczy...Ciekawe jak będzie jeździła, na pewno zapiszę się na jazdy testowe bo nie wykluczam że z BMW przesiądę się znowu na Yamahę kiedyś. W każdym razie oglądałem i Tenerę i KTM 790 i BMW GS850 i to ten ostatni robi najlepsze wrażenie, no może poza masą - tu wygrywa KTM bez dwóch zdań. Ale po takich suchych przymiarkach do motocykla najbardziej pasował mi i podobał się GS.
Jeszcze może gdyby ta Yamaha zaskoczyła ceną na poziomie 36-37 tyś, albo wyposażeniem dodatkowym jak ESP i mapy zapłonu, tryby jazdy to może...
Napiszę tak..z bliska wygląda jak stara Tenera z wpakowanym w zawieszenie nowym silnikiem i nową lampą. Jakoś pierwsze filmiki z wersją przedprodukcyjną robiły na mnie wrażenie, a tu na żywo, trochę klops. Takie moje pierwsze wrażenie. Masy na sucho wstydzili się podać, więc to pewni też coś znaczy...Ciekawe jak będzie jeździła, na pewno zapiszę się na jazdy testowe bo nie wykluczam że z BMW przesiądę się znowu na Yamahę kiedyś. W każdym razie oglądałem i Tenerę i KTM 790 i BMW GS850 i to ten ostatni robi najlepsze wrażenie, no może poza masą - tu wygrywa KTM bez dwóch zdań. Ale po takich suchych przymiarkach do motocykla najbardziej pasował mi i podobał się GS.
Jeszcze może gdyby ta Yamaha zaskoczyła ceną na poziomie 36-37 tyś, albo wyposażeniem dodatkowym jak ESP i mapy zapłonu, tryby jazdy to może...
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Ten motocykl w założeniu ma być takim wozidłem przez cąły świat i subkontynent a Wy szukacie słodkich pierdów ESP, ESA, sresa, mapy zapłonów etc. Skoro to ma być bezpośrednia kontynuacja 660 a w dalszych genach i 600 i 500 to z załozenia nie będzie miała wodotrysków. Za to sie nie ma co popsuć bo tego tam nie ma, szach mat A na serio to i ja spodziewałem się czegoś więcej za tę cenę i nie mam tu na myśli wsteczenego biegu. Liczyłem na niska masę i mocne hamulce (ori z tereski wiele razy doprowadziły do pojawienia się brązowego pasa startowego w gaciach aż po szyję, jak załadowany przelatywałem skrzyżowanie z dżwiękiem dartych gaci...), sztywna konstrukcję i zawieszenie z większa ilością regulacji by sobie dopasować do trasy (spoko, wystarcza ręczne pokrętełka) oraz obciążenia. W dalsze jeżdżę z plecaczkiem i górą majdanu jak wielbłąd więc coś tam zawsze trzeba usztywnić, zwiększyć tłumienie etc. Ciekawe jak będa wyglądały dodatki typu większe gmole czy chociażby większe kufry?? Ori z tenerki to na waciki dla plecaczka a i to tylko jak noga upchnąć. Oświetlenie też warto sprawdzić bo noca może będzie trzeba doświetlać murzynem biegnącym z przodu ze świeczką...
Reasumując - tyle czekania, trzepanie do filmów reklamowych a efekt końcowy trochę jak niedofinansowane dziecko Quasimodo i Daewoo Matiza. Czekamy na pierwsze doniesienia z jazdy
Reasumując - tyle czekania, trzepanie do filmów reklamowych a efekt końcowy trochę jak niedofinansowane dziecko Quasimodo i Daewoo Matiza. Czekamy na pierwsze doniesienia z jazdy
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.