Myslalem o zakupie speedohealer'a ale w tenerce przejechany kilometraz z grubsza jest wskazywany dobrze a jego rozjazd to tylko okolo 2 km na przejechane 100 km.
Licznik predkosci za to ma duzy rozjazd i strasznego laga w pokazywaniu predkosci.
W starej ttr 600 ktora ma naped na slimaku z przedniego kola do 110 km rozjazd predkosci i przebiegu jest taki sam i wynosi wedlug gps 2-3 km.
Spalanie XT 660 R/X/Z
No tak, wystarczy mnożyć obrót przez ustalony obwód opony.
Faktycznie przejechalem napewno mniej kilometrow niz pokazal licznik z racji nie fabrycznego przelozenia ale w tabelce wyglada fajnie
Standard disclaimer: I may be totally wrong
Ale zeby nie bylo to zmiana przelozen na wolniejsze ma znaczny wplyw na zuzycie paliwa pod warunkiem ze nie potrzebujemy duzych predkosci np przy jezdzie po krzakach.
W starych lupach gdzie naped predkosciomierza jest z przedniego kola mozna eksperymentowac z przelozeniami bez wplywu na przeklamania licznika nawet te fabryczne.
W ttr przerobilem juz trzy zestawy przelozen i udalo mi sie zejsc ze spalaniem przy jezdzie pokrzakowej ale bez upalania o ponad litr.
Na fabrycznym przelozeniu 15/44 piaty bieg zapinalem przy 100 km/h na obecnym 14/47 moge zapiac przy 70km/h.
Na fabrycznym rzadko gdzie drugi bieg wrzucalem,na obecnym czesto na trzecim jezdze.
Jak na moje potrzeby narazie przelozenia optymalne,chodz biegi znacznie krotsze sie zrobily,przy 100km/h mam 5200 obrotow wiec troche wiecej huku przy okazji tez sie pojawilo
W starych lupach gdzie naped predkosciomierza jest z przedniego kola mozna eksperymentowac z przelozeniami bez wplywu na przeklamania licznika nawet te fabryczne.
W ttr przerobilem juz trzy zestawy przelozen i udalo mi sie zejsc ze spalaniem przy jezdzie pokrzakowej ale bez upalania o ponad litr.
Na fabrycznym przelozeniu 15/44 piaty bieg zapinalem przy 100 km/h na obecnym 14/47 moge zapiac przy 70km/h.
Na fabrycznym rzadko gdzie drugi bieg wrzucalem,na obecnym czesto na trzecim jezdze.
Jak na moje potrzeby narazie przelozenia optymalne,chodz biegi znacznie krotsze sie zrobily,przy 100km/h mam 5200 obrotow wiec troche wiecej huku przy okazji tez sie pojawilo
TTR 600
GS 1150
TENERE 700
GS 1150
TENERE 700
W mojej nowej wr250r (a w zasadzie 310ccm = 290 ccm Athena Big Bore + Hot Rod Stroker) nawet nie mam obrotomierza więc ganiam na czuja i tak samo kręcę manętą. Niedawno zmieniłem tyną zębatkę z 44 na 49 ( przednia 14, fabryczna 13 poszła won) i motorek zapieprza teraz w terenie aż miło, tj. szutry, piachy, las, łąki i co tam sobie zamanie, no po prostu bajka. Oczywiście SpeedoDRD jest zresetowane i ustawione pod nowe przełożenie także ze wskazaniami prędkościomierza nie ma problemu Także przydatny jest gadżet, to polecam. A spalanie? Każde poniżej 5l/100km to niskie, r1 (rn22) paliła mi średnio 9-12 także ten tegez.. zwłaszcza przy aktualnej cenie paliwa
U mnie XTek pokazuje zgodnie z GPSem i powiem szczerze spalanie pomiedzy 6 a 7 litrow zawsze. Niezaleznie od jazdy. Przypuszczam ze to dlatego ze waze 130+ i to tak jakby permanentna jazda z plecaczkiem.
Loud pipes, saves lives.
XT660ZA, przejechane dopiero 1300km.
W tym czasie 6 tankowań i spalanie od 4.72 do 6.46; średnio Excel podaje 5.46.
Generalnie mogę napisać: od 5 litrów przy jeździe poza miastem (od 90 do 120) do 6.5 przy jeździe w mieście w korkach (start, stop etc.).
Przyspieszanie raczej dynamiczne (tak na 2/3) do prędkości przelotowej w danych warunkach.
W tym czasie 6 tankowań i spalanie od 4.72 do 6.46; średnio Excel podaje 5.46.
Generalnie mogę napisać: od 5 litrów przy jeździe poza miastem (od 90 do 120) do 6.5 przy jeździe w mieście w korkach (start, stop etc.).
Przyspieszanie raczej dynamiczne (tak na 2/3) do prędkości przelotowej w danych warunkach.
XT660ZA - "Maszka" :D
Pare miesiecy temu podczas serwisu wiosennego i wymiany filtra powietrza na nowy,postanowilem rowniez sprawdzic napiecie tps.
Ktos tam juz chyba byl,bo wynosilo na wolnych obrotach 0,9V.
Serwisowka mowi ze ma sie zawierac w granicach 0,63V-0,73V.
Ustawilem oczywiscie "po krakowsku" na 0,63V.
Od tamtej pory przy samych dojazdach do pracy po miescie 2x8 km spalanie w okolicach 5l.
Rekord w trasie (320 km)mialem 3,76 litra,ale staralem sie w wiekszosci jechac zgodnie z przepisami.
Procz zmniejszenia spalania nie zmienilo sie absolutnie nic wiecej,silnik idzie tak samo,poszarpuje tak samo,strzela w wydech tak samo.
Srednia spalania ze wszystkich tankowan spadla do 4,889 l
Ktos tam juz chyba byl,bo wynosilo na wolnych obrotach 0,9V.
Serwisowka mowi ze ma sie zawierac w granicach 0,63V-0,73V.
Ustawilem oczywiscie "po krakowsku" na 0,63V.
Od tamtej pory przy samych dojazdach do pracy po miescie 2x8 km spalanie w okolicach 5l.
Rekord w trasie (320 km)mialem 3,76 litra,ale staralem sie w wiekszosci jechac zgodnie z przepisami.
Procz zmniejszenia spalania nie zmienilo sie absolutnie nic wiecej,silnik idzie tak samo,poszarpuje tak samo,strzela w wydech tak samo.
Srednia spalania ze wszystkich tankowan spadla do 4,889 l
TTR 600
GS 1150
TENERE 700
GS 1150
TENERE 700
-
- Posty: 221
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:19
- Lokalizacja: Dęblin
Ja zawsze tankuje do do pełna czyli ok 50zl czyli jakieś 11.5l i starcza mi to na 160/185 km do rezerwy średnie jakieś 6.5l przy mojej jeździe gdzie 80%czasu dostaje po.dupie często prawie do odcięcia piachy i szybkie przyspieszenia w mieście . Wydaje mi się że jest to dobre