Pora na zmianę opon, tkc się skończyło i zrobiło się cholernie śliskie w deszczu. Ponieważ nie tyram XTka w terenie bo do tego mam EXC postanowiłem założyć coś bardziej szosowego, wybór padł na ContiTrialAttack 2 http://www.conti-moto.pl/index.php?cPath=81_139
Ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi oponami? Wiem że to nowość ale może ktoś śmigał na pierwszej generacji tej opony i może coś o niej napisać. W testach wypada bardzo dobrze. Yahoo kiedyś pytał o te opony ale nikt się nie wypowiedział. Yahoo zakupiłeś te oponki?
Opony XTX/XTR
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Czy na tył zamiast 160/60/17 mogę założyć 140/80/17?
Ktoś zakładał taką oponę? nie będzie za wąska?
Proszę o pilną odp. z góry dziękuję.
titto
Ktoś zakładał taką oponę? nie będzie za wąska?
Proszę o pilną odp. z góry dziękuję.
titto
Pirelli MT60 Corsa...
Kupiona, zobaczymy jak będzie siedziała na feldze.
Jeśli się zrobi za płaska oddam bratu do Transalpa tam siedzi fabrycznie 130/80/17
Pozdrawiam,
titto
Kupiona, zobaczymy jak będzie siedziała na feldze.
Jeśli się zrobi za płaska oddam bratu do Transalpa tam siedzi fabrycznie 130/80/17
Pozdrawiam,
titto
Założone...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e4ab082b3882a17.html
Nie wygląda na wypłaszczoną a wręcz przeciwnie
Obwód opony jest większy niż 160/60/17 będą przekłamania na liczniku ale to akurat żaden kłopot
Pozdrawiam,
titto
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e4ab082b3882a17.html
Nie wygląda na wypłaszczoną a wręcz przeciwnie
Obwód opony jest większy niż 160/60/17 będą przekłamania na liczniku ale to akurat żaden kłopot
Pozdrawiam,
titto
Rzeczywiście na zdjęciu 130stka wygląda jak 160tka!
Mój komplet Pirelli MT60 założyłem samodzielnie przed wyprawą, zrobiłem 5000km i tylna już w mniejszej połowie zużycia. No ale opony to część eksploatacyjna, musza się zdzierać
Mój komplet Pirelli MT60 założyłem samodzielnie przed wyprawą, zrobiłem 5000km i tylna już w mniejszej połowie zużycia. No ale opony to część eksploatacyjna, musza się zdzierać
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
błąd w opisie zdjęcia, powinno być 140/80/17
@Bajros, mam wrażenie że MT60 będzie ciężko zastąpić inną oponą.
Myślałem przez chwilę o TKC, ale te podobno schodzą szybko w oczach.
K73 w 5 tys środek zszedł do 1 mm
Słyszałem o Twojej wyprawie do Kebabowni kiedy jakaś relacja?
Pozdrawiam,
titto
@Bajros, mam wrażenie że MT60 będzie ciężko zastąpić inną oponą.
Myślałem przez chwilę o TKC, ale te podobno schodzą szybko w oczach.
K73 w 5 tys środek zszedł do 1 mm
Słyszałem o Twojej wyprawie do Kebabowni kiedy jakaś relacja?
Pozdrawiam,
titto
Dzięki piękne janko. Pytałem o te opony w kilku sklepach i nie mogę dostać dętkowych w rozmiarze XTR bo już ich nie produkują. Natomiast druga generacja tej opony w rozmiarze 130 będzie produkowana od 35 tygodnia tego roku. W sumie bym wolał pierwszą generacje tej opony bo jest jednoskładnikowa. Jakoś mnie nie przekonuje ta twardsza mieszanka na środku opony, że niby większy przebieg wytrzyma ale co z przyczepnością. No nic, poczekam i kupię druga generację i zdam relację jak się na tym lata.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
ja miałem u siebie conti trial attack i chociaż za dużo na niej nie zrobiłem bo jakieś 1000 km to nie było na niej widać za dużego zużycia na suchym trzymała bardzo dobrze na mokrym też nieźle nawet w terenie dawała rade
miałem założone 150/70/70 i dobrze leżała
ogólnie to miękka guma ale nie ściera się za szybko ja ją naprawdę polecam do X
miałem założone 150/70/70 i dobrze leżała
ogólnie to miękka guma ale nie ściera się za szybko ja ją naprawdę polecam do X
@ Jano 15000 na opnie z tyłu te mega wynik!
u Mnie po 5 tys. km na K73 z tyłu został 1 mm na środku.
Pozdrawiam,
titto
u Mnie po 5 tys. km na K73 z tyłu został 1 mm na środku.
Pozdrawiam,
titto
Janko ja mam takie kapcie na fazerku tyl wytrzymal 7 klockow i druty wyszly Nie wspomne o tym ze te opony nie nadaja sie na dlusze trasy. Zwlaszcza w cieple dni zwijaja sie jak rodzynki. Prawda jest jednak ze sie kleja zarowno na suchym jak i mokrym
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
To w większym stopniu kwestia rodzaju opony, a w trochę mniejszym stylu jazdy.titto pisze:@ Jano 15000 na opnie z tyłu te mega wynik!
Ja na Anakee zrobiłem ponad 20 kkm. Fakt, że wtedy jeździłem troche delikatniej
Terefere
K 73 to rzeczywiście b. miękka deszczówka i schodzi w oczach.
U brata w Transalpie Anakee 2 po 7 tysiącach jest jeszcze 2mm na środku, lata codziennie trasy na odcinkach 60-70 km w jedną stronę.
Zgadzam się że wszystko zależy głównie od stylu jazdy
Pozdrawiam,
titto
U brata w Transalpie Anakee 2 po 7 tysiącach jest jeszcze 2mm na środku, lata codziennie trasy na odcinkach 60-70 km w jedną stronę.
Zgadzam się że wszystko zależy głównie od stylu jazdy
Pozdrawiam,
titto
Mam dwie uwagi: co znaczy szybko - u mnie OIDP 6,5tys tył, przód dopiero do połowy. Deszczówka - nie za bardzo. Jeździłem na Torze Poznań w deszczu i miałem kilkanaście uślizgów tyłu w sytuacjach gdy inni nie mieli problemów z przyczepnością.titto pisze:K 73 to rzeczywiście b. miękka deszczówka i schodzi w oczach.
o
Tylko motocyklista wie, dlaczego pies wystawia łeb przez okno z samochodu...
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 21:25
- Lokalizacja: Wrocław
ja mam od nowości oponki pirelli ostatnio na autostradzie 100km/h po godzinie dojechałem na miejsce i zauważyłem na oponie takie walki gumy jak by się gumka tarło :/ 4tys przebiegu i zostało 1/3 bieżnika . Niby miękkie bo szybko się kończą a dość często zdarzają się uślizgi :/ co polecacie na asfalt ?
Był Suzuki katana AP50 ; Kawasaki ER500 ; Yamaha XT660X