dołącze do temnatu , kolega wcześniej na pisał że nabył ANAKE 3 ;;;testował ?
jeżdżę na ANAKE 2 i zamierzam zmienić na 3-ki
Opony XTX/XTR
No to już są nowe oponki na kółkach !!!
https://plus.google.com/115380661179371 ... banner=pwa
Pierwsze co się rzuca w oczy to mniej rasowy wygląd, no ale to było oczywiste i to by było MINUSÓW na tyle :D
Na oponach przejechałem od wczoraj ok 200 km.
Pierwsze spostrzeżenie to ta opona jest twarda. Niej się ugina, amortyzuje nierówności. Trochę trzęsie ale szybko się do tego człowiek przyzwyczaja bo takie jest całe moto, telepiące.
Dwa - moto "samo" składa się do zakrętu. Jestem strasznie zaskoczony jak układa, z jaką łatwością wchodzi w zakręt. Prostuje się z lekkim oporem, ale przyjemnym oporem. Z Turancami zawsze przed zakrętem w jakimś stopniu walczyłem i nigdy nie byłem pewny czy dobrze to robię, może wpływ na to miała ząbkowana krawędź jak z przodu tak i z tyłu. W Anakee 3, ta krawędź jest jednak równa.
Trzy - Dzisiaj rano na trasie złapał mnie deszcz ! było h...wo ! Nie cierpię jeździć po mokrym asfalcie ... na Turancach !! Od dzisiaj też to się zmieniło, pokochałem mokry asfalt ale jeżeli łączy mnie z nim opona Anakee !!! Ludzie, każdy następny mokry zakręt przejeżdżałem szybciej i pewniej, nie wiem jak, ale to musiała być jakaś kosmiczna moc. NIe boję się już jeździć po mokrym
To są moje spostrzeżenia z 1,5 dnia i 200 km obcowania z oponami. Jeżeli macie jakieś pytania to walcie. Jak znajdę jakieś nowe doznania na + bądz -, to też napiszę.
Mi osobiście opony leżą !!!
https://plus.google.com/115380661179371 ... banner=pwa
Pierwsze co się rzuca w oczy to mniej rasowy wygląd, no ale to było oczywiste i to by było MINUSÓW na tyle :D
Na oponach przejechałem od wczoraj ok 200 km.
Pierwsze spostrzeżenie to ta opona jest twarda. Niej się ugina, amortyzuje nierówności. Trochę trzęsie ale szybko się do tego człowiek przyzwyczaja bo takie jest całe moto, telepiące.
Dwa - moto "samo" składa się do zakrętu. Jestem strasznie zaskoczony jak układa, z jaką łatwością wchodzi w zakręt. Prostuje się z lekkim oporem, ale przyjemnym oporem. Z Turancami zawsze przed zakrętem w jakimś stopniu walczyłem i nigdy nie byłem pewny czy dobrze to robię, może wpływ na to miała ząbkowana krawędź jak z przodu tak i z tyłu. W Anakee 3, ta krawędź jest jednak równa.
Trzy - Dzisiaj rano na trasie złapał mnie deszcz ! było h...wo ! Nie cierpię jeździć po mokrym asfalcie ... na Turancach !! Od dzisiaj też to się zmieniło, pokochałem mokry asfalt ale jeżeli łączy mnie z nim opona Anakee !!! Ludzie, każdy następny mokry zakręt przejeżdżałem szybciej i pewniej, nie wiem jak, ale to musiała być jakaś kosmiczna moc. NIe boję się już jeździć po mokrym
To są moje spostrzeżenia z 1,5 dnia i 200 km obcowania z oponami. Jeżeli macie jakieś pytania to walcie. Jak znajdę jakieś nowe doznania na + bądz -, to też napiszę.
Mi osobiście opony leżą !!!
Ostatnio zmieniony 23 mar 2014, 9:43 przez Tipit, łącznie zmieniany 2 razy.
Pracuję aby robić to o czym inni mogą tylko marzyć.
Panowie zarzuciłem na ten sezon do XTZ oponki Metzeler Karoo 3. Jest dopiero początek sezonu przejechałem na nich ok 150km ale pewne wnioski już mi się nasuwają i chciałbym się nimi podzielić.
W poprzednim sezonie latałem na zestawie TKC przód i Mitas E09 tył. Opony naprawdę w porządku dawały rade na gładkim i w terenie. O minusach opon nie będę się rozpisywał bo już wielokrotnie było to wałkowane.
Po przejechaniu kilku km na nowym zestawie pierwsze przyjemne dla mnie zaskoczenie w przypadku opon dualsport to cisza!!!! Żadnego huczenia nawet przy 150-160 km/h specjalnie wskoczyłem na S8 żeby to sprawdzić. Motocykl bardzo pewnie prowadzi się także w przechyle. Testowałem także szybkie zmiany kierunku jazdy (po prostu kreciłem 8) i opony zachowują się jak typowe opony szosowe (łatwo utrzymać równowagę, zacieśniają skręt)
Jak już chwile pojeździłem po gładkim i moim zachwytom nie było końca wjechałem w pole i tu kolejne zaskoczenie.
Opony a dzięki temu całe moto prowadzi się naprawdę świetnie. Ogrom trakcji, brak pływania w piachu, opony momentalnie wręcz oczyszczają się z błota. Powiem szczerze że dzięki tym oponom dostałem bonus 100% do niezniszczalności . Miejsca gdzie w zeszłym sezonie przejeżdżałem z duszą na ramieniu dziś okazały się prostym podjazdem.
Nic na razie nie moge powiedzieć o ich wytrzymałości to dopiero ocenie po przejechaniu paru tyś.
Jeżeli ktoś z was zastanawia się na zakupem to szczerze polecam. Koszt za komplet 630PLN
W poprzednim sezonie latałem na zestawie TKC przód i Mitas E09 tył. Opony naprawdę w porządku dawały rade na gładkim i w terenie. O minusach opon nie będę się rozpisywał bo już wielokrotnie było to wałkowane.
Po przejechaniu kilku km na nowym zestawie pierwsze przyjemne dla mnie zaskoczenie w przypadku opon dualsport to cisza!!!! Żadnego huczenia nawet przy 150-160 km/h specjalnie wskoczyłem na S8 żeby to sprawdzić. Motocykl bardzo pewnie prowadzi się także w przechyle. Testowałem także szybkie zmiany kierunku jazdy (po prostu kreciłem 8) i opony zachowują się jak typowe opony szosowe (łatwo utrzymać równowagę, zacieśniają skręt)
Jak już chwile pojeździłem po gładkim i moim zachwytom nie było końca wjechałem w pole i tu kolejne zaskoczenie.
Opony a dzięki temu całe moto prowadzi się naprawdę świetnie. Ogrom trakcji, brak pływania w piachu, opony momentalnie wręcz oczyszczają się z błota. Powiem szczerze że dzięki tym oponom dostałem bonus 100% do niezniszczalności . Miejsca gdzie w zeszłym sezonie przejeżdżałem z duszą na ramieniu dziś okazały się prostym podjazdem.
Nic na razie nie moge powiedzieć o ich wytrzymałości to dopiero ocenie po przejechaniu paru tyś.
Jeżeli ktoś z was zastanawia się na zakupem to szczerze polecam. Koszt za komplet 630PLN
Live to ride - Ride to live
pavloman, to mi zabiłeś ćwieka. Niedługo będę zmieniał tył TKC, byłem przekonany, że na Mitasa...
Terefere
mroova nic nie stoi na przeszkodzie żeby się złapać i możesz przetestować. Ja na pewno już mitasa nie założę. Przy mojej jeżdzie 70% (dojazdy do roboty) asfalt strasznie mnie denerwowało huczenie a teraz mam komfort .
Live to ride - Ride to live
No proszę Właśnie zabieram się za zakup gumy na tył i rozważam właśnie Karoo 3 lub Sahara 3. Z przodu mam od ub sezonu Saharę właśnie i w porównaniu do Touranz'a... nie ma porównania bo wreszcie nie mam uślizgów przodu, które na tej Tfuranzie były standardem
Teraz kusi mnie, żeby na tył wrzucić Karoo 3 bo codziennie mam po drodze spory kawałek offu i jak popada to mam tam koszmar, tył radośnie latający na wszelkie strony i strach w oczach :D
Czytałem, że Sahary nie kończą się tak szybko jak się ludziom na początku wydawało i mam nadzieję, że tak samo będzie z Karoo.
Teraz kusi mnie, żeby na tył wrzucić Karoo 3 bo codziennie mam po drodze spory kawałek offu i jak popada to mam tam koszmar, tył radośnie latający na wszelkie strony i strach w oczach :D
Czytałem, że Sahary nie kończą się tak szybko jak się ludziom na początku wydawało i mam nadzieję, że tak samo będzie z Karoo.
Miałem Sahary 3, jedyne co mi przeszkadzało to, że były głośne pow. 110km/h.
Naprawdę wolnym można być będąć bardzo bogatym, bardzo biednym, lub jadąc na motorze przed siebie.
wracając do tematu ANAKE 3 to właśnie wygląd tych oponek jest troszkę słaby jak by super moto ale cienkie ;;;LECZ zjezdziłem w życiu kilka kompletów wcześniejszych modeli anake i jak dla mnie na
Warmińsko-mazurskie drogi (asfalty) po których jeżdżę najwięcej to mistrzostwo świata idąc dalej myślę że jak je choćby troszkę poprawili to 3-i muszą być rewelacyjne ;;
Warmińsko-mazurskie drogi (asfalty) po których jeżdżę najwięcej to mistrzostwo świata idąc dalej myślę że jak je choćby troszkę poprawili to 3-i muszą być rewelacyjne ;;
ostatnio kupowałem oponę do F650GS na Oponeo .pl
pomimo sporej ilości negatywnych komentarzy w internecie o tym sklepie zaryzykowałem i kupiłem tam nową oponkę, uprzednio kontaktując się mailowo z obsługą klienta.
Obsługa jak najbardziej OK, opona tak jak w ofercie, wysyłka kurierem za pobraniem za darmo z dnia na dzień. Ogólnie ze swojej strony polecam.
Co do Anakee 3 to nie mam porównania z innymi "podobnymi" oponami, ale w terenie jest tragedia
pomimo sporej ilości negatywnych komentarzy w internecie o tym sklepie zaryzykowałem i kupiłem tam nową oponkę, uprzednio kontaktując się mailowo z obsługą klienta.
Obsługa jak najbardziej OK, opona tak jak w ofercie, wysyłka kurierem za pobraniem za darmo z dnia na dzień. Ogólnie ze swojej strony polecam.
Co do Anakee 3 to nie mam porównania z innymi "podobnymi" oponami, ale w terenie jest tragedia
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
Od poniedziałku mam na tyle Karoo 3 i dołączam do zadowolonych Tak jak pisał pavloman oponka jest cicha. Nie wiem jak bardzo cicha, bo przednia Sahara 3 zagłusza ją kompletnie Na mokrym asfalcie trzyma jakby był suchy! Wcześniej miałem Tourance i to była rozpacz przez gigantyczne R. Było źle do tego stopnia, że bałem się jeździć w deszczu...
Jeśli chodzi o grząskie błoto, piach i trawę - nigdy bym nie pomyślał, że może się po nich tak przyjemnie jeździć... Szkoda, że nie przesiadłem się wcześniej na takie opony
Teraz będzie test długodystansowy i okaże się czy po częściowym zużyciu nadal będzie tak miodnie
Jeśli chodzi o grząskie błoto, piach i trawę - nigdy bym nie pomyślał, że może się po nich tak przyjemnie jeździć... Szkoda, że nie przesiadłem się wcześniej na takie opony
Teraz będzie test długodystansowy i okaże się czy po częściowym zużyciu nadal będzie tak miodnie
Misie!
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie