jak już wejdzie na rynek nowa dwugarowa tenerka...
Tego nie wie nikt
Ale zanim się wszyscy przesiądziemy na nowe T7 to jeszcze sporo czasu minie.
Ale zanim się wszyscy przesiądziemy na nowe T7 to jeszcze sporo czasu minie.
h e d o n i z m
to że masz inny motocykl nie znaczy że nie możesz należeć do forum. Ja chyba też zmienię z czasem
no w sumie racja, a może powstanie subfroum dla tych co się przesiada na T7.
Ciekawi mnie natomiast czy xtek jest na tyle dobrym motocyklem że duzo ludzi pozostawi go w swojej stajni. Osobiście uważam że ma szanse, chociaż mam też dni w które zastanawiam sie nad sprzedażą.
Ciekawi mnie natomiast czy xtek jest na tyle dobrym motocyklem że duzo ludzi pozostawi go w swojej stajni. Osobiście uważam że ma szanse, chociaż mam też dni w które zastanawiam sie nad sprzedażą.
Tak jak już pisałem wcześniej, na 99% ten motocykl ma u mnie dożywotnie miejsce postojowe w garażu.delirium pisze:Ciekawi mnie natomiast czy xtek jest na tyle dobrym motocyklem że duzo ludzi pozostawi go w swojej stajni. Osobiście uważam że ma szanse, chociaż mam też dni w które zastanawiam sie nad sprzedażą.
A na motocyklową emeryturę przerobię go na scramblera i będę jeździł nim po bułki
h e d o n i z m
"nowsze, lżejsze, mocniejsze moto" - coś takiego z dwoma cylindrami raczej nie powstanie Nowa AfricaTwin na konceptach była rozdmuchana jako 160kg cudo, a wyszedł mastodont w przypadku skrzyni DCT przewyższający wagą nawet XTZ1200.
XT będzie jeszcze dłuuuuuuuuuugo jeździł po drogach całego świata. A to z racji konstrukcji, która w linii prostej wywodzi się od starych XT500. Wystarczy popatrzeć na lata 80-te - na rynku jest multum XT600 34L, 43F, 1VJ, które cały czas jeżdżą po świecie jako niezawodne osiołki podróżne. A co jest z konkurencji? Suzuki DR600/650 jeśli się uchowało, to cud się stał, ktoś trzymał w garażu, albo znał temat i robił co trzeba, ale wybór nawet najbardziej zadbanego starego DR650 jako turystyka w czarną du..ę, to niemal pewny strzał w kolano. Honda? No niewiele tego pozostało z racji głowicy RFVC. Kawasaki u nas mało popularne, można spotkać pojedyncze sztuki Tengaia.
Tak więc XT660 analogicznie bardzo długo nie zniknie z rynku, bo jest cholernie proste w konstrukcji, silnik minarelli występował nie tylko w motocyklach yamaha, czyli części nie zabraknie, jak się za 20 lat zużyją wszystkie nikasilowe powłoki, to się wstawi żeliwną tuleję i po kłopocie.
XT będzie jeszcze dłuuuuuuuuuugo jeździł po drogach całego świata. A to z racji konstrukcji, która w linii prostej wywodzi się od starych XT500. Wystarczy popatrzeć na lata 80-te - na rynku jest multum XT600 34L, 43F, 1VJ, które cały czas jeżdżą po świecie jako niezawodne osiołki podróżne. A co jest z konkurencji? Suzuki DR600/650 jeśli się uchowało, to cud się stał, ktoś trzymał w garażu, albo znał temat i robił co trzeba, ale wybór nawet najbardziej zadbanego starego DR650 jako turystyka w czarną du..ę, to niemal pewny strzał w kolano. Honda? No niewiele tego pozostało z racji głowicy RFVC. Kawasaki u nas mało popularne, można spotkać pojedyncze sztuki Tengaia.
Tak więc XT660 analogicznie bardzo długo nie zniknie z rynku, bo jest cholernie proste w konstrukcji, silnik minarelli występował nie tylko w motocyklach yamaha, czyli części nie zabraknie, jak się za 20 lat zużyją wszystkie nikasilowe powłoki, to się wstawi żeliwną tuleję i po kłopocie.
Niedawno szukałem XLki w wersji LM ale to zadanie niewykonalne. Poza jedną w Austrii z przebiegiem 3000km ale cena prawie 7500 ojro.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
kto by pomyślał kiedyś że te dawne sprzęty będą poszukiwane później ponieważ rozwój motoryzacji pójdzie w złym kierunku... Kupowałoby sie wtedy na zapas
Z nową tenerka będzie prawdopodobnie jak z nową Afryką, każdy mówi że stara wersja była lepsza.
Z nową tenerka będzie prawdopodobnie jak z nową Afryką, każdy mówi że stara wersja była lepsza.
Hej!
Z tym mówieniem, ze nowa AT jest gorsza bym jednak uważał. W większości mówią to ludzie, którzy ja widzieli tylko na zdjęciach... A tymczasem one jeżdżą i to w całkiem niegłupie miejsca. Z nową Tenere też będzie podobnie. Ja tam ufam, że będzie ona znacznie bardziej hardkorowa niż AT, takiej maszyny po prostu nie ma, a Afrykopodobnych w sumie znajdzie się kilka. Wiadomo, na taki sprzęt nie ma aż tylu klientów, ale przy ogólnym sukcesie rodziny MT07 można liczyć, że księgowi pozwolą na coś więcej. Zwłaszcza, że KTM również wkracza do walki z enduro na bazie nowego silnika 790 (z Duke'a), czyli coś musi być na rzeczy. Sam się już teraz poważnie zastanawiam nad tą nową Tenere, fundusz już się zbiera powolutku No ale jak będzie bubel to zostaje "stara" Tenere i tyle.
A forum istnieć będzie, nawet jeśli nowa Tenere okaże się być hitem, to nie znaczy, że nasze single znikną ot tak z dnia na dzień. Dojdą tylko ludzie z nowymi maszynami, czyli można liczyć, że nam forum nawet urośnie.
Pozdrawiam,
Bartek
Z tym mówieniem, ze nowa AT jest gorsza bym jednak uważał. W większości mówią to ludzie, którzy ja widzieli tylko na zdjęciach... A tymczasem one jeżdżą i to w całkiem niegłupie miejsca. Z nową Tenere też będzie podobnie. Ja tam ufam, że będzie ona znacznie bardziej hardkorowa niż AT, takiej maszyny po prostu nie ma, a Afrykopodobnych w sumie znajdzie się kilka. Wiadomo, na taki sprzęt nie ma aż tylu klientów, ale przy ogólnym sukcesie rodziny MT07 można liczyć, że księgowi pozwolą na coś więcej. Zwłaszcza, że KTM również wkracza do walki z enduro na bazie nowego silnika 790 (z Duke'a), czyli coś musi być na rzeczy. Sam się już teraz poważnie zastanawiam nad tą nową Tenere, fundusz już się zbiera powolutku No ale jak będzie bubel to zostaje "stara" Tenere i tyle.
A forum istnieć będzie, nawet jeśli nowa Tenere okaże się być hitem, to nie znaczy, że nasze single znikną ot tak z dnia na dzień. Dojdą tylko ludzie z nowymi maszynami, czyli można liczyć, że nam forum nawet urośnie.
Pozdrawiam,
Bartek
Mam podobnie jak Flaw - nawet jeśli kupię T7 to XT zostaje w galerii sław.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"