Witam,
Mam problem z odpaleniem motocykla na ciepłym silniku. Zimny bez problemu łapie, ale po rozgrzaniu przez 10min jak zgasze nie ma szans zeby odpalił. Iskra na ciepłym i zimnym jest, swieca, fajka przewód wymienione rok temu. Pompa paliwo tez podje na zimnym i ciepłym, jest nowa. Ładowanie ok, aku tak samo. Czy ktoś sie spotkał z podobnym przypadkiem? Moto z 2005r.
Pozdrawiam
Nie odpala na ciepłym silniku
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 maja 2018, 8:30
- Lokalizacja: Świętoniowa
Luzy zaworowe robilem rok temu, przejechalem moze 3000km. Sprawdze jeszcze raz je jutro.
Po odpuszczeniu gazu nie gaśnie.
Spalanie nie wzrosło, świeca brązowa, ma moc na zimnym i cieplym.
Jeszcze jednym obiawem jest fakt, ze przy przyspieszaniu na rozgrzanym potrafi szarpać. Ale to nieregularny obiaw.
Wszyscy mówią ze to czujnik polozenia wału, ze po rozgrzaniu nie czyta prawidłowo. Czy on jest przy alternatorze pod deklem?
Po odpuszczeniu gazu nie gaśnie.
Spalanie nie wzrosło, świeca brązowa, ma moc na zimnym i cieplym.
Jeszcze jednym obiawem jest fakt, ze przy przyspieszaniu na rozgrzanym potrafi szarpać. Ale to nieregularny obiaw.
Wszyscy mówią ze to czujnik polozenia wału, ze po rozgrzaniu nie czyta prawidłowo. Czy on jest przy alternatorze pod deklem?
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 maja 2018, 8:30
- Lokalizacja: Świętoniowa
błędów nie ma żadnych
Nie wiem jak to jest w silniku od XT, ale w BMW też nie chciał odpalać na ciepłym silniku i okazalo się, że winna była dźwigienka dekompresatora na wałku. Wytarła się i po rozgrzaniu nie uchylała zaworów na tyle, żeby silnik miał siłę odpalić.
W XT jakos to tam inaczej jest, na jakichś sprężynkach czy coś...
W XT jakos to tam inaczej jest, na jakichś sprężynkach czy coś...
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 maja 2018, 8:30
- Lokalizacja: Świętoniowa
moze i tutaj byc podobnie. Łańcuszek też trochę juz rozciagniety jest. A co to za BMW miałeś?
Luzy zaworowe w porządku. Sprawdzałem.
Luzy zaworowe w porządku. Sprawdzałem.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 maja 2018, 8:30
- Lokalizacja: Świętoniowa
Temat załatwiony tak naprawdę dzięki @Goral. Sprężynka znajdująca się wałku rozrządu i odpowiadająca za uchylanie zaworu przez automatyczny dekompresator była już słaba. Wystarczyło ją podgiąć delikatnie aby sprężynowała prawidłowo. Jakby ktoś miał podobne objawy to niech taką prostą rzecz sprawdzi.
Ja na pewno ją wymienię, jakby ktoś z was miał na zbyciu coś takiego to chętnie kupię.
Temat zamknięty., dzięki za pomoc chłopaki. Pozdrawiam.
Ja na pewno ją wymienię, jakby ktoś z was miał na zbyciu coś takiego to chętnie kupię.
Temat zamknięty., dzięki za pomoc chłopaki. Pozdrawiam.