Korzystając z chwili słońca odwiedziłem żwirownię.... niestety błoto a nawet kostka z XTX-a crossa nie zrobi. Na crossach błoto wrażenie nie zrobiło - śmigały normalnie.
Ja niestety wolno bujałem się z buksującym tylnym kołem.
Continental tkc 80 na przód mimo mniejszego bieżnika (7mm) robi niezła robotę. Crossem nie zostanę, ale nieźle trzymał kierunek
Mitas e07 lekkie rozczarowanie (ok 10mm). Może na tym sprzęcie nie ma co oczekiwać specjalnie trakcji w takich warunkach, ale to że już każdy przechył terenu wykorzystywał, żeby "spływać" w dół, to już słabo. Pewnie kwestia ułożenia poprzecznie bieżnika (lekki skos).
Mimo wszystko kilka górek zdobyłem, gleby nie było, uważam, że nie było źle.
Opinia subiektywna, ale niestety ja nie znalazłem żadnej opinii jak uterenowić XTX-a, poza tym, żeby go zmienić na coś innego Wydając tysiaka na oponki miałem obawy, czy nie będzie zawodu, dlatego dziele się doświadczeniem.
xt660x a jazda po polu
Mi się wydaje że robienie z X-a terenowego motocykla to jak robienie ze świnki miss world. Moim zdaniem koło 21 z przodu ma bardzo duże znaczenie. Plus do tego dochodzi węższa guma. Te dwa czynniki ważą na możliwościach terenowych.
Loud pipes, saves lives.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 18 gru 2019, 15:39
- Lokalizacja: Poznań
X-a kupiłem przez brak doświadczenia w tej materii. Na papierze parametry są prawie podobne pomiędzy X a R. Problem z wyborem opon dopiero zauważyłem będąc posiadaczem X-a. Rozważałem zmianę, ale szkoda wysiłku. Może jak ktoś trafi dobrą okazję. Kupno na siłę czegoś terenowego, bo chce trochę polatać w terenie, to jak kupowanie krowy, bo chce napić się mleka. X (jak i R) brakuje przede wszystkim prześwitu, ale i tak bliżej mu do miss world niż mi z moimi umiejętnościami. Widziałem dużo przypadków, że ktoś jeździ na super moto w terenie, podobnie jak motocyklami pseudo adventure.
Tak, jak szukasz czegoś nowego, to cross lub enduro, jak masz super moto, też dasz radę
Jasne, ja też jeździłem X-em i próbowałem z niego zrobić coś terenowego. I władowałem kupę szmalu i czasu. Nie ma to sensu. Wpadaj na zlot, przejedziesz się R-ką, Tenera i zrozumiesz że X w terenie to bezsens.pawels@wp.pl pisze: ↑19 kwie 2021, 8:28X-a kupiłem przez brak doświadczenia w tej materii. Na papierze parametry są prawie podobne pomiędzy X a R. Problem z wyborem opon dopiero zauważyłem będąc posiadaczem X-a. Rozważałem zmianę, ale szkoda wysiłku. Może jak ktoś trafi dobrą okazję. Kupno na siłę czegoś terenowego, bo chce trochę polatać w terenie, to jak kupowanie krowy, bo chce napić się mleka. X (jak i R) brakuje przede wszystkim prześwitu, ale i tak bliżej mu do miss world niż mi z moimi umiejętnościami. Widziałem dużo przypadków, że ktoś jeździ na super moto w terenie, podobnie jak motocyklami pseudo adventure.
Tak, jak szukasz czegoś nowego, to cross lub enduro, jak masz super moto, też dasz radę
Loud pipes, saves lives.
Jasne, ja też jeździłem X-em i próbowałem z niego zrobić coś terenowego. I władowałem kupę szmalu i czasu. Nie ma to sensu. Wpadaj na zlot, przejedziesz się R-ką, Tenera i zrozumiesz że X w terenie to bezsens.
[/quote]
Próby mogą się tak skończyć że przejdziesz na pomarańczową stronę mocy
[/quote]
Próby mogą się tak skończyć że przejdziesz na pomarańczową stronę mocy
Próby mogą się tak skończyć że przejdziesz na pomarańczową stronę mocy
[/quote]
Zgadzam się ale nie twierdzę że ta strona ma same plusy Temat do rozwinięcia w piątkową noc na zlocie
Loud pipes, saves lives.
Zgadzam się ale nie twierdzę że ta strona ma same plusy Temat do rozwinięcia w piątkową noc na zlocie
[/quote]
Maciek w piątkową noc możemy rozwijać nawet najgorsze tematy ale tylko dlatego że w sobotę na całe szczęście nie będziemy już o tym pamiętać :D
[/quote]
Maciek w piątkową noc możemy rozwijać nawet najgorsze tematy ale tylko dlatego że w sobotę na całe szczęście nie będziemy już o tym pamiętać :D
Cross z X-a jest jak......... z koziej dupy trąba i to chyba bez wzgledu jakie laczki założymy. Gwoździem do trumny jest przednie koło.
A laczki michelin anakee adventure ktoś testował? Na innych moto chwalą ze na czarnym, w deszczu i po gruntowych dają rade.
Teraz mam po poprzedniku tyl -metzeler tourance - spełnia oczekiwania
Przód - metzeler sportec M3 - asfalt ok, MAŁE błotko jak po lodzie
A laczki michelin anakee adventure ktoś testował? Na innych moto chwalą ze na czarnym, w deszczu i po gruntowych dają rade.
Teraz mam po poprzedniku tyl -metzeler tourance - spełnia oczekiwania
Przód - metzeler sportec M3 - asfalt ok, MAŁE błotko jak po lodzie