Witam.
Piszę takie zapytanie bo chyba nigdzie nie spotkałem takiego postu tematu. Bądź przeoczyłem.
Czy jest techniczna możliwość założyć zacisk przedniego hamulca z X do R ale bez zmiany goleni .
Bo juz zaczyna mnie wkurzać ten kiepskawy przedni hampel.
Z góry dziękuje za sensowne odpowiedzi.
Przedni hamulec
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
To ja zupełnie odwrotnie- po zmianie przewodu z gumowego na stalowy oplot- jak dla mnie jest za ostry.
Po szlifie obciąłem już klamkę na dwa palce a w terenie unikam jak ognia.
Co do technicznej możliwości to fizycznie jest to możliwe, ale istnieje mały problem- zacisk X-sa jest czterotłoczkowy a przez to grubszy od strony koła od zacisku pływającego R-ki.
Przymierzałem się kiedyś i nie bardzo się mieści
Sama przeróbka, to stalowa płyta jako pośrednik między lagę a zacisk
Po szlifie obciąłem już klamkę na dwa palce a w terenie unikam jak ognia.
Co do technicznej możliwości to fizycznie jest to możliwe, ale istnieje mały problem- zacisk X-sa jest czterotłoczkowy a przez to grubszy od strony koła od zacisku pływającego R-ki.
Przymierzałem się kiedyś i nie bardzo się mieści
Sama przeróbka, to stalowa płyta jako pośrednik między lagę a zacisk
Wojtek,
Ale przy zastosowaniu stalowej płyty musiał bym zamontować tarczę od x ??
Czy dało by radę z tarczą R .
Ale przy zastosowaniu stalowej płyty musiał bym zamontować tarczę od x ??
Czy dało by radę z tarczą R .
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Może spróbuj jakieś lepsze klocki i przewód w stalowym oplocie, może nie będzie żyleta ale chyba będzie to tańszy koszt niż wymiana zacisku i tarczy
berserkers,
Myślę że może być poprawa biorąc pod uwagę że mój moto jest z 04 r. a przewód jest jeszcze orginalny.
Zastanawiałem się jeszcze o dobranie zacisku z innego modelu bo sam zacisk nie jest dogi tylko musiał bym mieć dostęp do dużej ilości zacisków na miejscu żeby zrobić kilka przymiarek ale niestety nic takiego nie mam .
Myślę że może być poprawa biorąc pod uwagę że mój moto jest z 04 r. a przewód jest jeszcze orginalny.
Zastanawiałem się jeszcze o dobranie zacisku z innego modelu bo sam zacisk nie jest dogi tylko musiał bym mieć dostęp do dużej ilości zacisków na miejscu żeby zrobić kilka przymiarek ale niestety nic takiego nie mam .
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
berserkers, true story:)
w poprzednim motocyklu porządny serwis zacisków, dobre klocki i stalowy oplot zupełnie zmieniły charakterystykę hamowania. w XTXie zresztą dobre klocki + serwis zacisku też znacznie poprawiły hamowanie. Także od tego zacznij - lepsze, niż rzeźbienie z zaciskami
w poprzednim motocyklu porządny serwis zacisków, dobre klocki i stalowy oplot zupełnie zmieniły charakterystykę hamowania. w XTXie zresztą dobre klocki + serwis zacisku też znacznie poprawiły hamowanie. Także od tego zacznij - lepsze, niż rzeźbienie z zaciskami
Pomyśle bo to co mam to masakra.
Dodam że 80 % jeżdżę z kimś.
I żeby się do hamować i nie złamać klamki to w użyciu przód + tył + biegi .
Podjadę do Olka po ile mają taki przewód w oplocie.
Dodam że 80 % jeżdżę z kimś.
I żeby się do hamować i nie złamać klamki to w użyciu przód + tył + biegi .
Podjadę do Olka po ile mają taki przewód w oplocie.
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
przewodywoplocie.pl lub jakbys chcial to ja moge Ci zrobić jakąs oferte na przewod HEL + klocki.