Z akumulatorem naładowanym wszystko odpaliło az milo było posłuchać... Czas chyba na nowe aku, ponieważ przez noc straciło .12V plus z wszystkich papierów serwisowych nie wyczytałem nic o wymianie aku od nowości, albo jestem ślepy (opcje samodzielnej wymiany przez starszego pana odrzucam, nowa podpórka czy osłony na ręce byly osobnymi wizytami w serwisie) :D
Świeca ma dopiero ok2000km od ostatniej wymiany.
Na dniach napisze jak poszła sprawa łańcucha, zębatki i filtrów.
Plus zamierzam zaopatrzyć sie w nowy puszki i skłaniam sie mocno do Remusow, ale LeoVince X3 tez ładnie kaszla...
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi koledzy
[ Dodano: 2013-02-18, 18:21 ]
Kolejne pytanie do bardziej doswiadczonych kolegow...
Czesto jest tak, ze zapala mi sie kontrolka paliwa, troche przejade i ona gasnie. Ftrip sie nie zeruje tylko dalej nabija na rezerwe. Po kilku km kontrolka znowu sie zapala...
Denerwuje mnie to kurde :D