Cześć,
Mam do was pytanie co do ustawień amortyzatora centralnego.
Ustawiłem go ostatnio na przedostatni ząb i jeździło mi się bardzo dobrze.
Zastanawiam się, czy nie przesunąć go maksymalnie na ten ostatni wysoki ząb maksymalnie wydłużając amortyzator. Czy nie będzie to źle wpływało na jazdę w terenie ? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie ? Dodam, że bydle jestem... 198 cm wzrostu i 115 kg żywej wagi
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Podrawiam Was,
Dawid.
Regulacja amortyzatora
Im mniejsze napięcie tj. im niżej, to w terenie będzie lepiej zawiecha pracowała. Na szutry może być nieco twardsze, na czarny max twardo.
W praktyce nikomu sięnie chce kręcić za każdym razem. Mi również.
Podnieś na kościach i zrób na 1 lub 2 ząbek. Będzie git. +ewentualnie tuleja 5-10mm w lagi.
ja mam 186 i 115kg.
Podniosłem moto na kościach o 4 cm + 15mm dystanse z przodu. Tył jak na XT pracuje poprawnie, przód utwardziłem. W terenie lepsze trzymanie, ale bardziej łapami trzęsie. Sposób na to: dupa do tyłu i odkręcenie manetki
takie kości +40/+60. Mogę też zrobić inne np +20/+40.
W praktyce nikomu sięnie chce kręcić za każdym razem. Mi również.
Podnieś na kościach i zrób na 1 lub 2 ząbek. Będzie git. +ewentualnie tuleja 5-10mm w lagi.
ja mam 186 i 115kg.
Podniosłem moto na kościach o 4 cm + 15mm dystanse z przodu. Tył jak na XT pracuje poprawnie, przód utwardziłem. W terenie lepsze trzymanie, ale bardziej łapami trzęsie. Sposób na to: dupa do tyłu i odkręcenie manetki
takie kości +40/+60. Mogę też zrobić inne np +20/+40.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne