Strona 2 z 2
: 29 mar 2018, 11:45
autor: Fuczak
Mnie się wydaje, że ponad 12,5V to i tak za dużo, na pewno za dużo w samochodach. Musiał bym zmierzyć w swoim ile mam ale to byś musiał poczekać do przyszłego tygodnia.
: 29 mar 2018, 18:39
autor: terry
Fuczak pisze:Mnie się wydaje, że ponad 12,5V to i tak za dużo, na pewno za dużo w samochodach. Musiał bym zmierzyć w swoim ile mam ale to byś musiał poczekać do przyszłego tygodnia.
Nie jest za dużo. Regulator napięcia powinien stabilizować napięcie do 14,4V.
: 29 mar 2018, 18:46
autor: krzsiekjab
Znalazłem stary regulator ojca coś się chrzanil ale mówię spróbuję inne wtyczki ale kabli 5 więc próbuje .
Po podłączeniu odpaleniu ładowanie 14.4 i skakało. Podpiąłem żarówkę było okej jak zaczął się grzać to wzrosło do 14.6 ale no uszkodzony był napenwo
Czekam na info czy kolega w hondzie ma na 5 pinów jeżeli tak sprawdzę jeszcze u niego i jak będzie poprawa to kupuje regulator no i chyba sprubuje używkę no bo jednak 400na drodze nie leży .
: 03 kwie 2018, 11:47
autor: Fuczak
w moim motku pomiar wykazał 13,15V na wtyczce żarówki
: 08 kwie 2018, 8:56
autor: krzsiekjab
Dzięki
Pomierzylem wszystko fazy oporności przebicia posprawdzalem. Mówię.jak nic regulator kupiłem drogo było podpiąłem sytuacja identyczna . W tym tygodniu oddaje Moto gdzieś do.mechanika. A na dziś bo potrzebuje zamontowałem diodę prostownicza zbiła mi ładowanie o volta zamontowałem ja na kablu z regulatora plusowym bardzo.sie grzała więc założyłem radiator mało to dało dołożyłem chłodzenie na 12 v załączane wraz z kluczyki ...
: 12 kwie 2018, 9:30
autor: krzsiekjab
Przejechałem się z Lijo 100km terenem i samo.sie naprawilo . Tak że zostałem z nowym regulatorem :0
: 12 kwie 2018, 20:49
autor: lijo56
Yamahszki się spotkały.Bo mój sprzęt leczy wszystko he he