Dylemat. Czy zamienić Tenere na 660 R.
Sparta, pamiętaj, Rka Rce nie równa :D może trafić na dopieszczaną. Mnie się trafiła Rka podnoszona, z opuszczonymi stopkami, wyższą i szerszą kierą. Jak dla mnie jest miodzio. Gdy wsiadłem na seryjną, nie mogłem pojąć, że tak właśnie wygląda prawdziwa Rka.
26 motocykli i masz jeszcze dylemat ? wiedziałem że kat nie podpasi jak latasz po szosie, jechałem 690enduro, lc640, i 690SM i powiem tak, żaden z tych motocykli nie zachęcił mnie do pokonania choćby trasy do najbliższego miasta oddalonego o 50 km w jedną stronę po asfalcie. nie wygodne, trzęsące, jedno trzeba przyznać , za*******a dobrze, z rozsądku trzeba było brać XTR, teraz jako fan turystyki trochę może żałuje że nie brałem XTZ. Moją XTR miałem na sprzedaż z racji małego zainteresowanie zaprzestałem drążyć temat ale moge pomyśleć o sprzedaży, jak być chciał pisz prv , nawet za kilka miesięcy, może bede chciał sprzedać
Panowie nie mam dylematu jeśli chodzi o rodzaj motocykla który mnie interesuje. Myślę o zamianie tylko ze względów zdrowotnych (no może mam też trochę ochotę spróbować przebudować Erkę na coś w stylu rally). Tenerka bardzo mi pasuje i chciałbym porównać ją na żywo do R aby stwierdzić definitywnie czy to właściwa droga bo na tenerce lata się świetnie ale w niektóre miejsca już nie wyjeżdżam z obawy o potencjalną glebę a ja nie lubię ograniczeń. Także jeśli są chętni na porównanie sprzętów z lubelskiego to proszę o sygnał.
To był pewnie Lijo z naszego forum.
h e d o n i z m
ja miałem i rkę i mam zetkę. R jest zwinniejsza, lżejsza i poręczniejsza ale jak ty miałeś 26motocykli, ja tylko dwa to nie śmiem doradzać.
Ostatnio zmieniony 25 lis 2016, 12:33 przez Lotek, łącznie zmieniany 1 raz.
Lotek ty miałeś tylko 2, ale akurat te dwa o które mi chodzi więc twoja opinia jest dla mnie bardzo pomocna i już widzę, że chyba bym się nieźle dogadał z erką. Jeżeli nie znajdę nikogo z Erką do porównania to może znajdzie się ktoś z wersją X z lubelskiego? R i X są do siebie dość mocno zbliżone więc może takie porównanie da mi jakiś pogląd.
środek ciężkości robi dużo, na pewno wersja r lżejsza jak ma jeden komin
lepiej niech pada jak ma być błoto
Lotek znam wpływ środka ciężkości, tak jak pisałem lepiej mi się podnosiło varadero 1000 niż tenere bo miała o wiele niżej umieszczony środek ciężkości. Co do XTR to właśnie chciałbym wrzucić pojedynczy wydech, zdjąć co się da typu podnóżki pasażera itp i zamontować owiewkę typu rally. Miałbym prawie taką tenerkę, tylko ze 30 kg lżejszą. Zmieszczę na forum ogłoszenie o zamianie - może trafi się jakiś chętny.
Pisz ile chcesz za Teresę .... ja mam X\R do wyboru z jednym lub dwoma wydechami . .
...nie umiem jeździć... ale lubię !!!
Aktualizacja dla pytających na priv: przy sprzedaży cena tenerki wynosiłaby 18400 zł do uzgodnienia. I jeszcze pytanie. Ile ta naprawdę waży Erka na sucho i gotowa do jazdy i ile kilogramów można z niej zdjąć wymieniając układ wydechowy na jeden tłumik puszczony obok cylindra i zdejmując zbędne graty typu podnóżki pasażera?
wysłałem Ci PRV