Strona 2 z 2
: 29 lip 2019, 17:15
autor: KrisWrp
Jeszcze nie wiem czekam na uszczelki budowy i dekla znają być wtorek środa. Bardzo wolno działa yamaha katowice .
: 30 lip 2019, 10:07
autor: delirium
no i jak tu iść do mechanika? wszystko trzeba samemu z pomocą forum robić...
: 04 sie 2019, 22:08
autor: krzsiekjab
Ja złożyłem na sylikonie identyczna sytuacja. Nowy olej i filtr i Moto jak talala cisza jak na 1 :p
: 08 sie 2019, 14:02
autor: KrisWrp
Chodzi pięknie chyba nawet lepiej jak wcześniej przed tymi dźwiękami. Musiał być już lekki luz przy zakupie . Bo teraz ładnie silnik pracuje.
Ale mam znowu problem że sprzęgłem A mianowicie jego brak . Tarcze i sprężyny wierzyłem jest git Sprężyny 3.08 tarcze 54.20 . Odpalam wbijaj bieg i puszczam sprzęgło zero reakcji . Więc zacząłem regulować ale teraz chyba już totalnie spier....
Jak ściskam klamke to zero oporu wcześniej musiałem użyć siły. Coś podpowiecie?
: 10 sie 2019, 7:21
autor: Panocek
Miałem podobnie jak źle ustawiłem wałek wysprzęglika (?) w pokrywie - do tego wałka musiałeś ustawić odpowiednio zębatkę przy zakładaniu pokrywy.
: 10 sie 2019, 16:57
autor: KrisWrp
Panocek, znaczy jak odpowiednio , raczej zrobiłem jak było zrobione
: 13 sie 2019, 21:52
autor: Panocek
Wałek wysprzęglika (ten z ramieniem i zaczepem do linki) z uwagi na wieloklin można złożyć na wiele sposobów, ale tylko w jednej pozycji będzie sprzęgło działać prawidłowo. Jak pamiętam to musiałem nieco użyć siły by zaczepić linkę o ramię (pokrywa, uchwyt na linkę przykręcone). O "jeden ząbek za blisko" i efekt był jak napisałeś - klamka bez oporu, choć wtedy nie powinno wogóle wysprzęglać.
Re: remont silnika czy przekładka
: 13 sie 2019, 23:40
autor: Arturros
Re: remont silnika czy przekładka
: 18 sie 2019, 11:29
autor: KrisWrp
No właśnie a u mnie sprzęgło zachowuje się jak by była cały czas klamka wcisnieta. Jak wkładam dekiel to ma znaczenie w jakiej pozycji jest ten bolec z zebami ? Czy wyciągnięty na Max czy schowany ?
: 18 sie 2019, 11:33
autor: KrisWrp
Te śruby skręciłem na 9Nm jak w manualu było napisane .
Może za mocno i docisk jest wyciśnięty. Ale między pierwsza tarcza a pociskiem jest sporo wolnego miejsca
: 22 sie 2019, 0:16
autor: Arturros
Po skręceniu docisku niema być żadnego odstępu pomiędzy nim a tarczą cierną. Nie pamiętam jak jest w XT660 (choć kilka dni temu robiłem sprzęgło), ale np. w XT600 jest znak na wewnętrznym koszu i strzałka na docisku - ode się muszą ze sobą zgodzić, inaczej docisk się nie zazębi z wewnętrznym koszem. I to w najlepszym przypadku, bo czasami wtedy dochodzi do wyrwania wieżyczek z gwintem lub pęknięcia docisku, jak się często dzieje w transalpach (skuli tego trzymam OEMy na półce i schodzą co chwilę). Wczoraj składałem huskę 610 i tam już było jedno licho jak się to złożyło.
: 22 sie 2019, 4:33
autor: KrisWrp
Arturros pisze:Po skręceniu docisku niema być żadnego odstępu pomiędzy nim a tarczą cierną. Nie pamiętam jak jest w XT660 (choć kilka dni temu robiłem sprzęgło), ale np. w XT600 jest znak na wewnętrznym koszu i strzałka na docisku - ode się muszą ze sobą zgodzić, inaczej docisk się nie zazębi z wewnętrznym koszem. I to w najlepszym przypadku, bo czasami wtedy dochodzi do wyrwania wieżyczek z gwintem lub pęknięcia docisku, jak się często dzieje w transalpach (skuli tego trzymam OEMy na półce i schodzą co chwilę). Wczoraj składałem huskę 610 i tam już było jedno licho jak się to złożyło.
Trafiłeś, to miałem źle złożone nie zauważyłem że docisk nie wskoczył między żeby i był wyżej jak tarcze , dwa ostatnią tarcze włożyłem nie w to miejsce ona ma dwa żeby wycięte, doszedłem do tego jak przeczytałem posta że sprężynach EBC że się to zakłada w odpowiednie miejsca na koszu plus foto które robiłem jak rozkręcłlem Moto . Także od dwóch dni śmigam.