Strona 3 z 8

: 22 sie 2011, 16:46
autor: rozyk88
powiedzmy ze wejdzie ale jeszcze zmierzę ale pytanie czy po podniesieniu uniosą się koła?

: 22 sie 2011, 16:50
autor: raczek_
to jest podnośnik do motocykli crossowych. XT nie dość, że za niski to jeszcze za ciężki na podkoszenie takim czymś.

: 22 sie 2011, 21:09
autor: czarnuch
dołóż te 200zł i kup coś takiego:
http://allegro.pl/podnosnik-motocyklowy ... 28817.html


Ja jestem zaje****cie zadowolony, po podniesieniu na maxa możesz lagi z całym kołem wyciągać nawet w R!!!

: 22 sie 2011, 21:42
autor: erde
A ja już jakiś czas temu na podstawie projektu arkadiusa (dzięki;) wyspawałem podnośnik - koszt zerowy, bo kształtowniki znalazłem w garażu.
Obrazek

: 29 sie 2011, 20:56
autor: grzegorz
Witajcie. erde, podnośnik na tyle wygląda ładnie ale jak radzisz sobie z przodem?

: 29 sie 2011, 21:14
autor: erde
grzegorz pisze:erde, podnośnik na tyle wygląda ładnie ale jak radzisz sobie z przodem?
Przód podnoszę jednak rzadziej, więc radzę sobie jakimiś prowizorkami w stylu pniaków podstawionych pod lagi. W wolnej chwili pewnie też zrobię przód, ale na razie wystarcza ten - zdecydowanie łatwiej można nasmarować łańcuch

: 09 lis 2011, 21:54
autor: Wac
Witam
odgrzewam temat.
Macie już doświadczenie z tym moto a ja mam go dopiero od kilku dni. Czy można go dźwignąć na centralnym podnośniku podłożonym pod rury wydechowe czy lepiej za wahacz z tyłu.
Przy centralnym podnośniku zaletą jest to, że podnosi się cały motor, oba koła na raz. Pod rury można podłożyć jakąś deskę żeby rur nie uszkodzić, ale może to być niestabilne rozwiązanie.
Podnośnik pod wahacz wydaje się być bardziej stabilny ale trzeba wiecej miejsca żeby dźwignąć całe moto ( z przodu i z tyłu ) i może trochę przeszkadzać przy zdejmowaniu koła.
Co polecacie?
Głosujcie:
- centralny
http://moto.allegro.pl/podnosnik-stojak ... 86461.html
- wahacz
http://moto.allegro.pl/stojak-motocyklo ... 15814.html

fotki:
Obrazek
Obrazek

: 09 lis 2011, 22:00
autor: crazyrider12
Tak jak piszesz, na centralnym niestabilnie i jest opcja że prędzej czy później pogniesz rury.
"pod wahacz" nie powinien przeszkadzać w zdjęciu koła. Mój głos: Pod wahacz!

: 09 lis 2011, 22:22
autor: PG
pod wachacz. Dużo miejsca nie trzeba.
ze ściąganiem kola tez problemu nie ma.

: 09 lis 2011, 22:39
autor: Wojtek
Pod wahacz, szybko i nic nie przeszkadza ;-)
No i przede wszystkim jest stabilny :-/

: 10 lis 2011, 8:08
autor: buŁa
pewnie że pod wahacz. bo szybko tanio i przyjemnie ;-)

: 10 lis 2011, 12:05
autor: Wac
dzięki za podpowiedz. zainteresowanie małe ale przynajmniej 100% zgodności co do wyboru :) to cieszy.
A teraz nowy quiz:
Brać od razu dwa podnośniki czy jeden. Jak często podnosi się całe moto. Podobno żeby zdjąć przednie koło na takim podnośniku pod lagi muszę mieć najpierw moto podniesione z tyłu za wahacz. Wtedy potrzebowałbym dwa.
A może wystarczy jeden - z tyłu pod wahacz, a przód dźwignąć zwykłą żabą samochodową i podłożyć klocek pod rury? tak dźwigałem trampka, ale on miał ramę pod silnikiem.
to ile?
1szt czy 2szt ?? pozdro dla zainteresowanych :)

: 10 lis 2011, 13:13
autor: buŁa
2 szt. bo podnośniki tego typu sa stosunkowo tanie i nie trzeba będzie ciągle zmieniać rozstawu wsporników. tylko na przód musi być z - jako elementem utrzymującym moto - dwoma trzpieniami powleczonymi gumą, a nie płaskownikami czy kątownikami.

: 10 lis 2011, 13:34
autor: Wac
dlaczego nie mogą być kątowniki czy płaskowniki? w czym są lepsze te trzpienie?

: 10 lis 2011, 13:37
autor: raczek_
Kamilowi chodziło o to, że trzpienie dopasują się w łeb śruby na spodzie lagi, a z kątownika może ci się najzwyczajniej zsunąć ;)