co sądzicie o crf 450 r full cross
- czlowiekwidmo
- Posty: 71
- Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
- Lokalizacja: tomaszów maz
- Kontakt:
mam zamiar coś nabyć do polatania w ostrzejszym terenie zainteresowała mnie honda crf 450 crf r 2006 r
Crf 450 crf r nie kojarze, ale z hondy kojarze crf 450r wydaje mi sie, ze to nie sprzet dla Ciebie. Wiesz tam trzeba posiadac jakies umiejetnosci jezdzieckie no i serwisowe, lub kase. Umiejetnosci pewnie masz, bo sie interesujesz koniem o mocy ponad 50PS i waga lekko ponad 100kg. Z serwisem pewnie gorzej u Ciebie wiec kasa za serwis zaplacisz Bierz dobry sprzet tylko czesto go dogladaj!!
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
Jak nie mialeś doświadczenia z takim sprzętem ( a wnioskuję, że nie mialeś ) to raczej odpuść i rozejrzyj się za 250 4T full-cross ( yzf250 / crf250 ) lub 250/450 4T hard-enduro ( polecam EXC250/450 lub wr250/450)
450 fullcross to oczywiście super sprzęt, ale raczej nie do przyjemnej jazdy weekendowej jak to napisałeś w cięższym terenie. No chyba, że do jazdy na prostej bo na technicznych odcinkach, podjazdach, zjazdach itp jest raczej bardzo nieprzewidywalny i przyjemności z tego nie będzie. Co mogę więcej napisać, niezaprzeczalnie duża moc np na 5 idzie na koło tak przy ok 80 km/h , przyspieszenia również super tak po około 2-3 godzinach jazdy ręce masz o około 5 cm dłuższe ( jak wytrzymasz te 2-3 godziny jazdy ostro non-stop ).
Co do kosztów i serwisu.
1. W full-crossie serwis tzn olej, filtry co ok 7-10mth , remont po ok 50-60mth, korba co drugi tłok ( wymiany wg mth i oczywiście w zależności jak pałujesz, ogólnie wartość względna, a liczy się żeby silnik nie wybuchł bo wtedy zonk ) - kosztu aktualnie nie znam,
ale prawdopodobnie porównywalny jak poniżej w hard-enduro bo silniki są podobne.
2. W hard-enduro serwis olej, filtry co ok 15-25mth, remont w 250 co ok 150mth, w 450 co ok 200mth przy amatorskiej jeżdzie weekendowej, na torze nawet o połowę mniej.
Koszt remotu w zalezności gdzie zrobisz, na oryginale czy w zamiennikach i co trzeba będzie wymienić to oscyluje w okolicach 5000pln ( zaznaczam oscyluje i może być niższy bądz wyższy ).
I to chyba tyle co chciałem i mogłem napisać w tej sprawie.
450 fullcross to oczywiście super sprzęt, ale raczej nie do przyjemnej jazdy weekendowej jak to napisałeś w cięższym terenie. No chyba, że do jazdy na prostej bo na technicznych odcinkach, podjazdach, zjazdach itp jest raczej bardzo nieprzewidywalny i przyjemności z tego nie będzie. Co mogę więcej napisać, niezaprzeczalnie duża moc np na 5 idzie na koło tak przy ok 80 km/h , przyspieszenia również super tak po około 2-3 godzinach jazdy ręce masz o około 5 cm dłuższe ( jak wytrzymasz te 2-3 godziny jazdy ostro non-stop ).
Co do kosztów i serwisu.
1. W full-crossie serwis tzn olej, filtry co ok 7-10mth , remont po ok 50-60mth, korba co drugi tłok ( wymiany wg mth i oczywiście w zależności jak pałujesz, ogólnie wartość względna, a liczy się żeby silnik nie wybuchł bo wtedy zonk ) - kosztu aktualnie nie znam,
ale prawdopodobnie porównywalny jak poniżej w hard-enduro bo silniki są podobne.
2. W hard-enduro serwis olej, filtry co ok 15-25mth, remont w 250 co ok 150mth, w 450 co ok 200mth przy amatorskiej jeżdzie weekendowej, na torze nawet o połowę mniej.
Koszt remotu w zalezności gdzie zrobisz, na oryginale czy w zamiennikach i co trzeba będzie wymienić to oscyluje w okolicach 5000pln ( zaznaczam oscyluje i może być niższy bądz wyższy ).
I to chyba tyle co chciałem i mogłem napisać w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2012, 22:00 przez tomi-ei, łącznie zmieniany 1 raz.
pancio, forumowy demotywator ale prawde powie...
Kiedyś ktoś na forum napisał, że cross to tylko od brata, nowy albo totalnie do remontu...
Kiedyś ktoś na forum napisał, że cross to tylko od brata, nowy albo totalnie do remontu...
siema . miałem crossa przez 5 lat RMZ 250 zabawa jest super tylko trzeba mieć kondyche żeby latać po torze więc bez treningów na torze bądz biegania siłowni itp jesteś w czarnej ... Chyba że chcesz go do zabawy tzn niedzielny wypad w las to wtedy cross bardzo dobrze się sprawuje gdyż jest lekki . Koszty to już Ci tomi-ei wypisał chociaż zapomniał o częstych wymianach opon ... Pozdrawiam
i jeszcze zapomnieliśmy o łańcuchu + zębatkachKozi pisze: Koszty to już Ci tomi-ei wypisał chociaż zapomniał o częstych wymianach opon ... Pozdrawiam
to tak dla pełnego obrazu dobrego serwisu
no to postraszyliśmy kolegę kosztami...