Strona 1 z 2

Zwiekszenie mocy xtx'a

: 07 cze 2015, 18:28
autor: endixx
Witam posiadam xtx 660 z 2005 r i chcialbym zapytać gdzie w krakowie i ew za ile mozna podnieść moc motocykla bo jednak juz troszke mi jej brakuje ?

: 07 cze 2015, 19:38
autor: arkadius0
A ty co?
Ani część, ani pocaluj w dupę.

Sprzedaj i kup r1

: 07 cze 2015, 21:46
autor: MGB
arkadius0 pisze:A ty co?
Ani część, ani pocaluj w dupę.
:lol: :lol: :lol:

: 07 cze 2015, 22:05
autor: Chuck Silence
A jaką kwotę chcesz przeznaczyć na ten cel i jakie masz oczekiwania.

: 08 cze 2015, 0:08
autor: pancio
arkadius0 pisze:
Sprzedaj i kup r1
:lol: :lol: :lol:

: 08 cze 2015, 9:32
autor: Rut
Sprawdź sobie ofertę off the road

Mają masę szpeju - jak się uprzesz to idzie ponoć uzyskać pod 70 KM.

: 08 cze 2015, 22:38
autor: gajowy
dobry temat, może wypowie się ktoś kto ma wiecej kucy.
Stawiam że pierwsza rzecz jaka idzie do wymiany to wydech.
Ja zadam pytanie czy można założyc powercomandera i wgrac inna mape do XTR.
miałem kiedyś a DL1000 takie cudo i było rewelacyjnie w porównaniu do serii.

: 08 cze 2015, 22:57
autor: arrasq
Na forum jest temat o pc.
Na forum jest wiele informacji o zwiększeniu mocy.
Moja rada to zacząć od siebie. Schudnąć, założyć bardziej opływowe ubranie.
Do motocykla założyć nitro a dokładniej przykleić taka specjalną naklejkę zwiększającą moc. Działa na 100%

: 09 cze 2015, 2:03
autor: wojas3
Power commander + mapa pod osprzęt, tłumik sportowy, filtr powietrza sportowy, olej z najwyzszej polki pewnie nie odczuwalnie ale moze zwiekszyc moc, sieca irydowa ponoc tez minimalnie dodaje. Sportowe wałki rozrządu, ew. planowanie głowicy. i inne takie cuda. Sprawdź ile te rzeczy kosztują + dolicz robocizne to będziesz miał odpowiedz :P a gdzie to nie wiem.

: 09 cze 2015, 9:14
autor: geni
Swego czasu, kiedy jeździłem Yamahą XT600, to kombinowałem z filtrm K&N, wydechem Sebring, zestawem Dynojet itp.
Zabawa była fajna, ale jakiejś diametralnej zmiany osiagów nie zauważyłem.

: 09 cze 2015, 10:00
autor: raczek_
Ja tak samo jak poprzednicy ;) zmian i modyfikacji można wprowadzać dużo, jednak pytanie czy jest to opłacalne każdy musi sobie odpowiedzieć sam. Jak dla mnie najlepszy stosunek cena do odczuwalna zmiana miały dwie rzeczy. Pierwsza to zmiana wydechów i odczuwalna poprawa bezpieczeństwa na drodze (słychać Cię z daleka). Druga to zmiana przełożenia z 15-45 na 14-45. Na miasto o wiele bardziej zrywniejszy, na trasie mało uciążliwy spadek V-max'a bo o ok. 10-15km/h.
Power Commandera miałem, jednak efekty jakie mogłem uzyskać były całkiem mizerne w porównaniu do zainwestowanej gotówki. Oczywiście mam na myśli zakup PC i strojenie go na hamowni, nie tak jak co poniektórzy wgrywają mapy gotowe. Wtedy jest to znacznie tańsza opcja, ale możemy sprawić wręcz odwrotny skutek gdyż wgrana nieodpowiednia mapa może pogorszyć osiągi motocykla.

: 09 cze 2015, 10:10
autor: SayTen
przydaje się również cylinder z raptora - 700.
http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X ... ng/?lang=1&

Tutaj zresztą masz wypisane co oni proponują do przepotworzenia XT. Pytanie tylko, czy nie taniej kupić SMC czy SMR?

: 09 cze 2015, 13:02
autor: pawulon182
Co prawda w przypadku xt 660 Z ale tu masz wykres mocy w przypadku zmian w osprzęcie silnika bez grzebania w jego bebechach: Obrazek

: 11 cze 2015, 23:20
autor: crazyrider12
Najtaniej i najszybciej sprawdza się KEVmod:
-w obwód czujnika temperatury wpinasz potencjometr 1,5~2,2KOhma
-sportowy wydech,
-filtr powietrza K&N
-wywalić "fajkę"/nurka z dolotu
Efekt widocznie odczuwalny bez pchania grubej kasiory w PC i bebchy.
Ulusus może potwierdzić-zrobiliśmy takiego moda w Giżycku w sprzęcie kolegi,(15minut roboty)i obecnie moto wstaje na koło z dwójki,z gazu. XTX bez lambdy.

: 12 cze 2015, 10:26
autor: endixx
hej dzieki panowie za odp czyli winika z tego ze najlepiej pobawic sie zebatkami filtrem i wydechem (mam leo vince). A z tym r 1 jechalem niewygodny :P