Strona 1 z 1

Kufer centralny top case-y Nomada Pro Holan

: 25 lis 2017, 1:16
autor: ZORG
Witam
Chciałem podzielić się z wami moimi spostrzeżeniami na temat firmy Holan produkującej akcesoria motocyklowe. Szukałem do mojej Tenery XT 660Z kufra centralnego. Wybór padł na Top-case Nomada PRO rozm. L firmy Holan. Dobrałem też u nich adapter pod top-case oraz torbę wewnętrzną do tego kufra. Suma zakupów oscylowała coś koło 1300zł więc w rozmowie telefonicznej uzyskałem kilkuprocentowy rabat.
Po złożeniu zamówienia napisałem maila prosząc o podliczenie tego rabatu wraz z kosztami wysyłki. Cisza zero odpowiedzi. Dzwonie mówie co i jak sklep mówi ok ale nie mamy jeszcze adaptera jak będziemy mieli to sie odezwiemy. I tak przez 3 tygodnie ich proszę żeby podliczyli mi ile ostatecznie mam im przelać. W końcu na mojego smsa otrzymałem sms z wskazaną kwotą jaką mam wpłacić. Czy tak się traktuje klienta który zamawia towaru za 1300zł? Zero inicjatywy z ich strony wszelkie kontakty inicjowane z mojej strony.
Ok w końcu po 23 dniach towar dotarł do mnie.
- Kufer ok wykonany dobrze, nie ma sie do czego przyczepić ale w klamrze ryglującej nie ma zamka! Na każdym zdjęciu na stronie kufer jest z zamkiem a ponadto na stronie nie ma informacji że sprzedają kufer bez zamka.
- Adapter wykonany dobrze ale malowanie proszkowe tragiczne, słabe. Adapter mocowany na 4 śruby. Przy montażu wyszło że dwie śruby które dali do montażu są za krótkie.
- Torba dosyć droga (170zł) wiedziałem że przepłaciłem a jak jest z jakością? Materiał Poliester, nie kordura. Zamek i klamry plastykowe "no name" czyli wiadomo jakiej jakości. Czyli kasa za torbę duża a jakość mała.
Ok to jeszcze nie koniec. Patrzę w pudle nie ma ani faktury- o która prosiłem ani nawet paragonu!! Napisałem maila z zapytaniem o fakture i o ten zamek-zero odpowiedzi. Po tygodniu napisałem 2 maila ponownie pytając o to samo. No w końcu po 2 tyg odpisali, w tresci pisząc o załączonej fakturze a nie odnosząc się do zapytania o zamek.
Niesmak niesmak ale w końcu przestało boleć i zamówiłem u nich ten pie....y zamek. Jest przyszedł w miare szybko. Patrze a w kopercie nie ma ani paragonu ani faktury. No ręce opadają!!!
Ogólnie Panowie z obcowania z firmą Holan pozostał mi niesmak i rozczarowanie. Nie wiem czy dokonywałem zakupu w porządnej firmie czy u pana Czesia z garażu? Olewatorski stosunek do klienta. Nieuczciwość w handlu-brak dowodów zakupu, za krótkie śruby i słabej jakości torba za duże pieniądze. Tak to wygląda.
Z kufra zrywam naklejkę "Holan"-nie będę ich reklamował.

: 25 lis 2017, 7:45
autor: bonzo
:shock:

: 25 lis 2017, 17:56
autor: Tommy
nieładnie :cry: