Strona 1 z 1

Numery łożysk przód i tył Tenere XT660Z 2015r.

: 03 sty 2018, 22:08
autor: rafnick
Cześć,

chcę zabrać na wyjazd zapas łożysk i simeringów koła przód i tył.

Czy możecie zerknąć czy to są poprawne numery i rozmiary do tenerki z 2015 roku

"tylna oś 2szt 6203 1x 6304 zębatka uszczelniacz 30x52x7 i 23x40x6
przednia 2szt 6203 i uszczelniacz 2szt 23x40x6
wszystkie obustronnie uszczelniane.

Dzięki

: 04 sty 2018, 7:59
autor: robas
A ile kkm chcesz na tej wyprawie zrobić - 20 tysięcy? Po co brać zbędny balast, nie lepiej przygotować Teresę przed wyjazdem i sprezentować jej te nowe łożyska? Ja po chyba 40 tys. wymieniałem profilaktycznie, choć nie było tragedii jeszcze, a jestem w 99 procentach pewien, że komplet był z pierwszego montażu.

: 04 sty 2018, 14:40
autor: rafnick
Kieruje się radą osób, który robią ten wyjazd kolejny raz. Te elementy nie zwiększą znacznie balastu a w razie draki może być duży problem. Łącznie z transportem 14 tys:)

A numerów dalej nie mam:)

: 04 sty 2018, 22:06
autor: robas
rafnick pisze:Kieruje się radą osób, który robią ten wyjazd kolejny raz. Te elementy nie zwiększą znacznie balastu a w razie draki może być duży problem. Łącznie z transportem 14 tys:)

A numerów dalej nie mam:)
Rafnick...
1. Przeszukaj ten temat: http://xt660.pl/viewtopic.php?t=519&hig ... B3o%BFyska

2. Wpisz w google: części xt660z, poszukaj pdf'a ze schematami i nr części, albo zadzwoń do Yamahy jakiejś, podaj nr Vin i będziesz miał wszystko piknie 😀

Gdzie lecisz i ile na 2-ch kółkach bez transportu?

: 05 sty 2018, 7:41
autor: rafnick
Lecę na Mauretanię. Na kołach około 4 tys.

Dzwoniłem do Yamahy, oni mogą mi podać tylko numer części co nie jest zbieżne z numerami łożysk. U nich komplet tych część to około 5 stów.

Mam potwierdzenie od znajomego znajomego, że to jest to co podesłałem. Niestety okaże się w praktyce. Mam jednak nadzieję, że nie będą potrzebne na wyjeździe.

Dzięki za zainteresowanie.

: 05 sty 2018, 9:47
autor: BZ
Hej!

Jak masz miejsce w bagażu, to warto mimo wszystko zabrać. To są jednak trochę inne warunki niż "normalne" jeżdżenie. Sam mam tu pewne doświadczenie. Parę lat temu byliśmy z bratem w Alpach i u młodego walnęło łożysko w tylnym kole, na wjeździe na Stelvio. Udało się wrócić do domu na kołach, ponad 1500km z rozjeb... łożyskiem, nic przyjemnego.


Pozdrawiam,
Bartek

: 18 lut 2018, 14:35
autor: Lotek
wymień wszystkie na nowe, a jedno weź do kieszeni bo pasuje wszędzie
:) Najszybciej siada to od zabieraka.

: 18 lut 2018, 14:55
autor: trolik
rafnick pisze:Lecę na Mauretanię.
Zadbaj o filtr powietrza i uszczelnienie airboxa. U mnie ori filtr puszczał piasek. Po wymianie fillra na gąbkę OTR i uszczelnieniu airboxa było czysto jak w laboratorium, a przejechałem kilka piaskownic...
aha - sprawdziłbym też uszczelniacze i łożyska wahacza. No i nasmarowałbym główkę ramy...:-)
to tyle na szybko :-)
pozdrawiam trolik