Witam szanownych użytkowników forum XT 660 .pl i T 700
mam pytanko jak rdzicie sobie na przelotach autostradowych yama ha t 700 chodzi o wiatr wracałem dwa dni temu z południa europy swoja yamaszka t 700 z 2020 roku i wiatr a wiało w piatek na 8 jak cholera była to walka o przetrfanie .
Zmieniłem ta mała szybke na puiga ale mało to daje komfortu podczas wiatru myśle o tych płozach z boku od chinczyka chyba givi też to ma i nad inna szyba może MRA lub givi wzrost mój 180 cm .
Jestem ciekaw jak koledzy to rozwiazujecie jest to jeden po baku i oponach detkowych wada wiekszego środka cieżkosci .
I przychodza mysli żeby sie rozwisc z tym motocyklem .
Nastepne pytanie czy ktos z Was zmieniał detki na bezdetkowe przerabiał koła i gdzie bo wiem że jest taka opcja .
a bak karnisterek ze soba czy kombinacje lub co 250 km stancja benzynowa .
dziękuje za pomoc .
ogólnie jest przesrane jadac przeloty autostardowe np CZECHY czy POLSKA żeby dotrzec do punktu docelowego ta maszyna a bocznymi dwa razy dłużej i w hu... policj i fotoradarów whadełek korków itd ,
w teren ten motocykl bajka ale ...
Szyba w t 700 jaka macie
Moderator: Moderatorzy T7
Mam 178cm i zostawilem szybę oryginalną, dołożywszy deflektor. Mam też podwyzszanie szyby ale zdemontowalem, wróciłem do deflektora i podwyższenie jest do wydania.
To nie jest motocykl na autostradowe przeloty. A jak wiatr pizga to zawsze popsuje dodatkowo komfort podróży, niezależnie od ilości i wielkości owiewek.
Tankowanie co 250-300km to wręcz zaleta i okazja do rozprostowania kości. Motocykl żony ma bak o pojemnosci 9,5l, a do Grecji dojechała.
Może zamień na Aprilie Tuareg. Wagowo to samo, a ma bezdętkowe i tempomat.
Nie ma motocykla, który bedzie najlepszy w każdym 'wymiarze'
taptarapta
To nie jest motocykl na autostradowe przeloty. A jak wiatr pizga to zawsze popsuje dodatkowo komfort podróży, niezależnie od ilości i wielkości owiewek.
Tankowanie co 250-300km to wręcz zaleta i okazja do rozprostowania kości. Motocykl żony ma bak o pojemnosci 9,5l, a do Grecji dojechała.
Może zamień na Aprilie Tuareg. Wagowo to samo, a ma bezdętkowe i tempomat.
Nie ma motocykla, który bedzie najlepszy w każdym 'wymiarze'
taptarapta
Ostatnio zmieniony 17 maja 2023, 14:14 przez Marcin N, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziękuję za odpowiedź fakt niema motocykli idealnych kombinuje cos z ta szyba Gigi ma ciekawa .
Ach lubię jeździć bocznymi i dlatego kupiłem t 700 pasuje mi wszystko tylko czsami chcemy szybciej wrucic do domu i te przeloty autostradowe z wiatrem SA przesrane .
Chyba wszyscy kiedys skonczymy na GS .
Ach lubię jeździć bocznymi i dlatego kupiłem t 700 pasuje mi wszystko tylko czsami chcemy szybciej wrucic do domu i te przeloty autostradowe z wiatrem SA przesrane .
Chyba wszyscy kiedys skonczymy na GS .
Ponad 10 lat jeździłem GS-ami tymi mniejszymi.
Tenera urzekla mnie tym że czulem się na niej równie swobodnie, a może nawet swobodniej niż na GS, bo zacząlem poznawać ścieżki wcześniej niedostępne.
Ergonomicznie to samo, biedniejsze wyposażenie, ale... jeden woli się pokazać, inny nie bać się wjechać "wszędzie".
Pewnie wrócę kiedyś do GS jeżeli wagowo się cofną znowu w okolice 200kg.
To co mi brakuje to hamulców w oplocie.
Tft (obecnie juz jest) czy tempomat to fajne gadżety bez których da się żyć
taptarapta
Tenera urzekla mnie tym że czulem się na niej równie swobodnie, a może nawet swobodniej niż na GS, bo zacząlem poznawać ścieżki wcześniej niedostępne.
Ergonomicznie to samo, biedniejsze wyposażenie, ale... jeden woli się pokazać, inny nie bać się wjechać "wszędzie".
Pewnie wrócę kiedyś do GS jeżeli wagowo się cofną znowu w okolice 200kg.
To co mi brakuje to hamulców w oplocie.
Tft (obecnie juz jest) czy tempomat to fajne gadżety bez których da się żyć
taptarapta
179cm. Mam podwyższenie szyby, ale po początkowym zachwycie doszedłem do wniosku, że lepszą robotę robi deflektor Darkojaka z regulacją wysokości i konta pochylenia - najlepiej odchyla strugę powietrza z kasku do góry.
Ja dodatkowo mam założone boczne "deflektporki" Kappy minimalizujące problem z zawirowaniami na barkach.
Generalnie nie jest to moto na autostrady, ale tragedii nie ma
Ja dodatkowo mam założone boczne "deflektporki" Kappy minimalizujące problem z zawirowaniami na barkach.
Generalnie nie jest to moto na autostrady, ale tragedii nie ma
wherever I may roam...