Nie będę pisał co warto zmienić a co nie, ale warto dopasować moto do swoich osobistych preferencji.
Kupiłem Tenere w standardowej konfiguracji i do dnia dzisiejszego zmieniłem, dodałem, zamontowałem:
- gmole Heed Basic
-grubsza płyta pod silnik aluminiowa Heed
-kompozytowe pokrywy dekli bocznych silnika R&G
-własnoręcznie wycięte grube okleiny ochronne na zbiornik paliwa i pokrywy boczne
-własnoręcznie wykonany mały bagażnik tylny
-Handbary Barkbusters Storm
-zamontowałem dodatkowe gniazdo zasilania
-osłona lampy przedniej
-wydech poprowadzony górą Huzar
-wymieniłem metalowe boczne śrubki mocowania protektora goleni na plastikowe (i to akurat warto zrobić w celu ochrony dolnej części lagi przed uszkodzeniem)
-grzane manetki Oxford Adventure
-krótsze kości zawieszenia tylnego (około 2,5 cm podwyższenia )
-tylna sprężyna 95 N/mm Ktech
-przednie sprężyny 6.6 N/mm
-filtr powietrza zmieniony na gąbkowy Unifilter
-prowadnica łańcucha
Zostało jeszcze do wymiany modyfikacji-ochrona chłodnicy przed nisko lecącymi kamyszkami itp. od frontu motocykla.
Co warto dodać/zmienić z ori w T7
Moderator: Moderatorzy T7
https://www.off-the-road.de/en/700-Tene ... front.htmlMarcin N pisze:I drugie pytanie czy ktokolwiek wymienił już przewody hamulcowe na stalowy oplot?
Nigdzie nie mogę znaleźć zestawu
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
https://www.off-the-road.de/en/700-Tene ... e-700.html
https://www.off-the-road.de/en/700-Tene ... e-700.html
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
HEL też już ma oplot
https://pl.helperformance.com/catalog/p ... gory/8260/
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
https://pl.helperformance.com/catalog/p ... gory/8260/
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
No to w granicach 80zł z przesyłką można sobie zamówić z Chin
Prowadnicę łańcucha
https://a.aliexpress.com/_vBI8HW
Podwyższenie kierownicy
https://a.aliexpress.com/_v0wMio
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
Prowadnicę łańcucha
https://a.aliexpress.com/_vBI8HW
Podwyższenie kierownicy
https://a.aliexpress.com/_v0wMio
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
Szukam jakiegoś sprawdzonego tankbaga do T7, taki 15-20l
Wprawdzie fajnie sprawdza mi się tankbag od mojego Tigera, ale Tiger ma iść do ludzi więc możliwe że i tankbaga się pozbędę.
Albo może ktoś ma oryginał żeby wrzucić opinię plus parę fotek
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
Wprawdzie fajnie sprawdza mi się tankbag od mojego Tigera, ale Tiger ma iść do ludzi więc możliwe że i tankbaga się pozbędę.
Albo może ktoś ma oryginał żeby wrzucić opinię plus parę fotek
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
Fajnego tankbaga ma RED MAMUT są 3 warianty, zobacz sobie ich ofertęMarcin N pisze: ↑17 gru 2021, 14:21 Szukam jakiegoś sprawdzonego tankbaga do T7, taki 15-20l
Wprawdzie fajnie sprawdza mi się tankbag od mojego Tigera, ale Tiger ma iść do ludzi więc możliwe że i tankbaga się pozbędę.
Albo może ktoś ma oryginał żeby wrzucić opinię plus parę fotek
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
# FRYTAAA...
Siema,
w przyszłym tygodniu będę zamawiał kilka gratów w USA do T7. Ktoś coś potrzebuje z oferty camela?
https://camel-adv.com/collections/yamah ... ccessories
Jak tak, to dawać znać na priv, podzielimy się kosztami przesyłki i każdemu będzie na rękę
Pzdr
w przyszłym tygodniu będę zamawiał kilka gratów w USA do T7. Ktoś coś potrzebuje z oferty camela?
https://camel-adv.com/collections/yamah ... ccessories
Jak tak, to dawać znać na priv, podzielimy się kosztami przesyłki i każdemu będzie na rękę
Pzdr
Hej!
Moja lista modyfikacji:
- Yamaha rally kit, ten który istniał od początku (siedzenie, akrap, osłona chłodnicy, prowadnica łańcucha, kierunki led, mocowanie tablicy i co to tam jeszcze było
- osłona pod silnik CP, https://www.off-the-road.de/en/news/132 ... -700?c=158
- składane klamki, też z offthe road.de
- gole SW Motech
- Bagażnik bodajże Ziegler, kupiony na polskim amazon
- opony Motoz RallZ
- powiększony zbiornik paliwa Acerbis
- sticker set z MPG MotoGraphics
I teraz tak, co było warto, a co trochę mniej, przynajmniej na dzień dzisiejszy.
Odpuściłbym rally kit, tzn wszystko bym skompletował osobno oprócz wydechu, ten bym wymienił na wysoki HP Corse.
Polecam mocno wyższe siedzenie, jeśli ktoś nie ma problemów z naprawdę wysoką kanapą.
Najmocniejszym punktem jest osłona silnika, prawda, to plastik, ale przez to nie jest kanciasta, nie dzwoni i przede wszystkim bardzo dobrze osłania pompę wody i jej węże.
O gmolach można by długo dyskutować, te są w miarę kompaktowe i jako awaryjna ochrona spełnia swoje zadanie, nie planuję ich nadużywać rozważałem mocno Outback Motortek, ale są horrendalnie drogie i po kontakcie z przedstawicielem, ciężko dostępne (polski dealer to tak naprawdę Czechy).
Reszta to tak naprawdę bajery, mniej lub bardziej przydatne, aha, jeszcze bagażnik, był tani, w miarę ładny i ostatecznie jest naprawdę OK.
Na koniec zbiornik paliwa, nazywam to rozwiązaniem nieistniejącego (przynajmniej dla mnie i na ten moment) problemu, ale co tam, niech będzie. Świeżo założony więc nie powiem jak się sprawuje. Tylko tyle, że nie poszerza motocykla, jest tylko delikatnie wyższy. Montaż to banał, taki naprawdę banał...
Co bym jeszcze chciał zrobić? Zawieszenie. Rozważałem nawet grube inwestycje w kompletne zestawy, ale wystarczy, że wymienię sprężyny i zrobię setup do swojej wagi. Tak na początek.
Pozdrawiam,
Bartek
Moja lista modyfikacji:
- Yamaha rally kit, ten który istniał od początku (siedzenie, akrap, osłona chłodnicy, prowadnica łańcucha, kierunki led, mocowanie tablicy i co to tam jeszcze było
- osłona pod silnik CP, https://www.off-the-road.de/en/news/132 ... -700?c=158
- składane klamki, też z offthe road.de
- gole SW Motech
- Bagażnik bodajże Ziegler, kupiony na polskim amazon
- opony Motoz RallZ
- powiększony zbiornik paliwa Acerbis
- sticker set z MPG MotoGraphics
I teraz tak, co było warto, a co trochę mniej, przynajmniej na dzień dzisiejszy.
Odpuściłbym rally kit, tzn wszystko bym skompletował osobno oprócz wydechu, ten bym wymienił na wysoki HP Corse.
Polecam mocno wyższe siedzenie, jeśli ktoś nie ma problemów z naprawdę wysoką kanapą.
Najmocniejszym punktem jest osłona silnika, prawda, to plastik, ale przez to nie jest kanciasta, nie dzwoni i przede wszystkim bardzo dobrze osłania pompę wody i jej węże.
O gmolach można by długo dyskutować, te są w miarę kompaktowe i jako awaryjna ochrona spełnia swoje zadanie, nie planuję ich nadużywać rozważałem mocno Outback Motortek, ale są horrendalnie drogie i po kontakcie z przedstawicielem, ciężko dostępne (polski dealer to tak naprawdę Czechy).
Reszta to tak naprawdę bajery, mniej lub bardziej przydatne, aha, jeszcze bagażnik, był tani, w miarę ładny i ostatecznie jest naprawdę OK.
Na koniec zbiornik paliwa, nazywam to rozwiązaniem nieistniejącego (przynajmniej dla mnie i na ten moment) problemu, ale co tam, niech będzie. Świeżo założony więc nie powiem jak się sprawuje. Tylko tyle, że nie poszerza motocykla, jest tylko delikatnie wyższy. Montaż to banał, taki naprawdę banał...
Co bym jeszcze chciał zrobić? Zawieszenie. Rozważałem nawet grube inwestycje w kompletne zestawy, ale wystarczy, że wymienię sprężyny i zrobię setup do swojej wagi. Tak na początek.
Pozdrawiam,
Bartek