Zwiekszenie mocy xtx'a

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
Awatar użytkownika
arkadius0
Posty: 771
Rejestracja: 27 kwie 2010, 23:43
Lokalizacja: Białystok

To wszystko jak i PC, to będą pewne półśrodki, które mogą wpłynąć na nieznaczne zwiększenie mocy i/lub zmianę charakterystyki silnika, momentów obrotowych.
Bez ingerencji w samo serduch i rozwiercenie i zmianę układów dolotowego i wydechowego, zmianę wałków rozrząd, niewiele zyskasz moim zdaniem.

Ale powodzenia.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Awatar użytkownika
crazyrider12
Posty: 1459
Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl

Mam to o czym piszesz i niewiele to dało prócz dużego obciążenia budżetu.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej ;)
OlekBartek
Posty: 56
Rejestracja: 27 lip 2015, 11:21
Lokalizacja: Włocławek

crazyrider12 pisze:w obwód czujnika temperatury wpinasz potencjometr 1,5~2,2KOhma
Czy to różnica czy wpinamy się w szereg w przewodzie niebieskim czy brązowo-białym?
Jak dla mnie to bez róźnicy ale wolę się upewnić.
novvy
Posty: 55
Rejestracja: 25 paź 2018, 16:11
Lokalizacja: Kielce

Wczoraj zamontowałem nieco wypatroszone ori wydechy i efekt jest wyczuwalny na niskich i średnich obrotach. Następnie wymieniłem filtr na K&N i organoleptycznie nie zauważyłem zmian. Może jakieś są ale za zimno było wczoraj na dokładniejsze testowanie. Bliżej wiosny podjade na sondę sprawdzić AFR bo nowy filtr i modyfikacja wydechu dla prawidłowego działania silnika zapewne potrzebuje zmiany dawki paliwa. W planach mam jeszcze zablokowanie AIS. Nie wiem czy to wpłynie na osiągi ale kolektory na pewno będą mniej się nagrzewać.
Awatar użytkownika
maciokrk
Posty: 516
Rejestracja: 14 kwie 2013, 19:49
Lokalizacja: Kraków

novvy pisze:Wczoraj zamontowałem nieco wypatroszone ori wydechy i efekt jest wyczuwalny na niskich i średnich obrotach. Następnie wymieniłem filtr na K&N i organoleptycznie nie zauważyłem zmian. Może jakieś są ale za zimno było wczoraj na dokładniejsze testowanie. Bliżej wiosny podjade na sondę sprawdzić AFR bo nowy filtr i modyfikacja wydechu dla prawidłowego działania silnika zapewne potrzebuje zmiany dawki paliwa. W planach mam jeszcze zablokowanie AIS. Nie wiem czy to wpłynie na osiągi ale kolektory na pewno będą mniej się nagrzewać.
Najlepiej by było podjechać na hamownie przed i po. Pomiary słuchowe i z perspektywy ridera są często subiektywne.

A no i blokada AIS spowoduje brak strzałów z wydechu :)
marider
Posty: 339
Rejestracja: 22 paź 2012, 13:40
Lokalizacja: Bialystok

Post z lutego hehe. Po wydłubaniu puszek mieszanka i tak będzie za uboga więc bez strojenia i mapy paliwa słaby efekt. A mam akurat do sprzedania Power Commander'a do XT'ka ;P
Awatar użytkownika
maciokrk
Posty: 516
Rejestracja: 14 kwie 2013, 19:49
Lokalizacja: Kraków

marider pisze:Post z lutego hehe. Po wydłubaniu puszek mieszanka i tak będzie za uboga więc bez strojenia i mapy paliwa słaby efekt. A mam akurat do sprzedania Power Commander'a do XT'ka ;P
Mój błąd, nie zauważyłem. A coś jeszcze masz do XTeka do sprzedania? :) Oryginalne handbary?
novvy
Posty: 55
Rejestracja: 25 paź 2018, 16:11
Lokalizacja: Kielce

maciokrk pisze:
A no i blokada AIS spowoduje brak strzałów z wydechu :)

AIS został zablokowany na cewce której obwód został przecięty wyłącznikiem. Według mnie na rozłączonym strzelania jest mniej ale występuje nadal i jakby troche żywszy się stał ale nadal to tylko moje odczucia...
ODPOWIEDZ