AliExpress - różności

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
koper666
Posty: 110
Rejestracja: 19 sty 2018, 20:36
Lokalizacja: MIELEC

Witam, mam nadzieję że dobry dział...
Czy ktoś z was testował takie rozwiązanie?

16,71 zł 5%OFF | Duża główka 0.9Bar/1.1Bar/1.3Bar wyścigi wskaźnik temperatury termometr samochodowy korek chłodnicy pokrywa termometr do wody miernik
https://s.click.aliexpress.com/e/rZNlp1z4X
Yamaha XT660 R 2007r.
Honda Transalp XL700V ABS
koper666
Posty: 110
Rejestracja: 19 sty 2018, 20:36
Lokalizacja: MIELEC

25,40 zł | 6 V-30 V 12V 24V 3 w 1 cyfrowy wyświetlacz led woltomierza wodoodporny wielofunkcyjny uniwersalny motocykl termometr miernik czasu
https://s.click.aliexpress.com/e/nyAzvsLzv

To też może być przydatne
Yamaha XT660 R 2007r.
Honda Transalp XL700V ABS
Awatar użytkownika
Mateusz93
Posty: 458
Rejestracja: 02 mar 2015, 17:30
Lokalizacja: Andrychów/Kraków

Testował ktoś korek do chłodnicy?
koper666
Posty: 110
Rejestracja: 19 sty 2018, 20:36
Lokalizacja: MIELEC

Opinii na Ali jest sporo, ciekawe z jakim ciśnieniem wybrać korek
Yamaha XT660 R 2007r.
Honda Transalp XL700V ABS
bandzior
Posty: 37
Rejestracja: 29 cze 2016, 10:13
Lokalizacja: Łódź

Najlepiej zobacz jakie masz ori, ja patrzyłem na korki Tuska swego czasu i nie chciało mi się jeszcze podejść do moto i sprawdzić jaki jest w standardzie :). Powinien być napis na korku.

Na co dzień nie zrobi to różnicy raczej, podejrzewam że do będzie miało wpływ jak zaczniesz mocno katowac moto i zapaprzesz chłodnicę.

Ja osobiście bym nie szedł w górę za wysoko, wolę żeby mi się moto wygotowało niż żeby poszedł jakiś wąż albo uszczelka, bo nie dopilnowałem wymiany na czas. Albo żeby silnik się zagrzał / zatarł itd.

Po zagotowaniu zawsze możesz dolać wody demineralizowanej, na każdej stacji jest. A jak ci walnie w trasie rurka albo uszczelka to raczej koniec
koper666
Posty: 110
Rejestracja: 19 sty 2018, 20:36
Lokalizacja: MIELEC

Na moim korku pisze 1.2
Yamaha XT660 R 2007r.
Honda Transalp XL700V ABS
marider
Posty: 339
Rejestracja: 22 paź 2012, 13:40
Lokalizacja: Bialystok

Ja mam w wr korek TUSK 1.8 z termometrem i spisuje sie super bez przeklamywania, w terenie widze kiedy temp w chlodnicy jest duza zanim plyn wywali ze zbiorniczka i mozna sie zatrzymac ostudzic moto (lub wlaczyc wiatrak jak ktos ma dodatkowo manualny pstryczek zamontowany). W sportach uzywalem korków 1.6 i tez bylo OK. A oryginalne korki to zazwyczaj 1.1 /104*C i mamy kipiący wrzątek z ogrzewaniem podudzi jak wiatrak wystartuje.

PS: jak Wam sprzęty się szybko gotują, to sprzedam jeden z patentów - możecie dolać do chłodnicy trochę magicznego środka Red Line Water Wetter -> https://oryginalneoleje.pl/products/dod ... tter-355ml
koper666
Posty: 110
Rejestracja: 19 sty 2018, 20:36
Lokalizacja: MIELEC

W Terenie Szybko SIĘ Nagrzewa XT, ciekawy ten płyn... UZYWALES?
Yamaha XT660 R 2007r.
Honda Transalp XL700V ABS
Awatar użytkownika
maciokrk
Posty: 516
Rejestracja: 14 kwie 2013, 19:49
Lokalizacja: Kraków

Ja zamiast magicznego środka, używam Motul Motocool Expert, temperatura wrzenia 135 stopni, albo leje czysty koncentrat. Wtedy do zagotowania naprawdę trzeba mocno katować.
Loud pipes, saves lives.
marider
Posty: 339
Rejestracja: 22 paź 2012, 13:40
Lokalizacja: Bialystok

Water Wetter leje od lat do wszystkich moich motocykli ( w odpowiedniej proporcji) i działa jak trzeba :)
bandzior
Posty: 37
Rejestracja: 29 cze 2016, 10:13
Lokalizacja: Łódź

marider, a Tuska gdzie kupiłeś?

maciokrk, ekspertę nie jestem, ale czysty koncentrat to chyba zły pomysł? O ile wiem ma wyższą temperaturę wrzenia, ale niższą pojemność cieplną niż woda. Czyli gorzej odprowadza ciepło z silnika i silnik pracuje poza optymalną temperaturą. Nie wrze, ale przegrzewa silnik, tak to chyba szło. Dlatego się robi 50/50.
marider
Posty: 339
Rejestracja: 22 paź 2012, 13:40
Lokalizacja: Bialystok

ebay -> Tusk 1.8 High Pressure Radiator Cap Temperature Gauge YAMAHA
Awatar użytkownika
bonzo
Posty: 3182
Rejestracja: 23 lut 2009, 0:34
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Bandzior ma rację, na samym koncentracie to chyba na Syberii się sprawdzi. Jak mocno katujesz to i standardowy płyn ( ok. -35) będzie zbyt "gęsty" żeby dobrze odprowadzić ciepło. Jak katowałem EXC to mieszałem koncentrat na max. -10 żeby nie gotował a żeby dobrze chłodził i pompa była smarowana.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
ODPOWIEDZ