Cześć
Przy ok 130 - 140 km/h odczuwam lekkie wibracje (chyba efekt shimming) na kierownicy.
Czy ktoś ma/miał podobny problem ?
Nie jestem pewny ale chyba zaczęło się to po zmianie opon (przó i tył Pirelli MT60).
Pozdrawiam
Sebastian
XT660X
Wibracje ?shimming?
Czesc,
opony zaĹoĹźone nowe,
dobre pytanie czy wywaĹźone przy zakĹadaniu - na wĹasne oczy nie widziaĹem, zostawiĹem motocykl wraz z oponami w warsztacie motocyklowym, jakieĹ odwaĹźniki sÄ przyklejone.
Sugerujesz Ĺźe najczÄsciej to jest przyczynÄ ?
opony zaĹoĹźone nowe,
dobre pytanie czy wywaĹźone przy zakĹadaniu - na wĹasne oczy nie widziaĹem, zostawiĹem motocykl wraz z oponami w warsztacie motocyklowym, jakieĹ odwaĹźniki sÄ przyklejone.
Sugerujesz Ĺźe najczÄsciej to jest przyczynÄ ?
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 lut 2020, 13:53
- Lokalizacja: Bydzia
CzeĹÄ,
Poprzedni wĹaĹciciel mĂłwiĹ ,Ĺźe jak szprychy sÄ luĹşne/albo Ĺşle naciÄ gniÄte to teĹź wystÄpuja drgania na kierze.
Pozdrawiam
Poprzedni wĹaĹciciel mĂłwiĹ ,Ĺźe jak szprychy sÄ luĹşne/albo Ĺşle naciÄ gniÄte to teĹź wystÄpuja drgania na kierze.
Pozdrawiam
Miałem u siebie podobnie. Dziwiło mnie to, bo w XT 600 nie czułem nic takiego, płynął gładko na dwóch Mitasach MC 24. Zmieniłem olej w przednich lagach na 15W, łożyska główki były troche dokręcone, koła wyważone, szprychy dociągnięte, zero jakichkolwiek luzów a wibracje nadal były. W zakręty też wchodził niepewnie w porównaniu do XT 600. Pomogła dopiero zmiana opony tylnej z MC 24 na pirelli scorpion trial 2. Jest ona dosyć "gładka" więc w teren się nie nadaje ale i tak praktycznie jeżdżę tylko po asfalcie. Drgania zniknęły, w zakręty też mogę wchodzić w bardziej wyczuwalny i pewny sposób. Z przodu mam jakiegoś continentala.