Cześć, przymierzam się do kupna xt660R, i mam kilka męczących mnie pytań.
Mianowicie:
1. Motocykl nada się na dalsze wyprawy ? (Np.: Czechy, Słowacja), czytałem na forum że ludzie dają radę ale czy dystans np.500km jest już męczący ? Pewnie poprzez obszycie kanapy i dokupienie szybki da się jazdę umilić ale jak z pozycją ridera na motorze ?
2. Jaki przebieg jest bezpieczny dla tego motocykla ?
3. Zastanawiałem się jeszcze nad kupnem yamaha 660 z tenere, ale tu z kolei miałbym budżet około 18k max 19k czyli dość mocno dolne widełki cenowe tego modelu, i trochę się boje o to czy w tym przedziale cenowym nie ma czasem ulepów. Przykładowe aukcje:
https://www.olx.pl/oferta/yamaha-xt660- ... c80b463557
https://www.olx.pl/oferta/yamaha-xt660z ... c80b463557
https://www.olx.pl/oferta/yamaha-tenere ... c80b463557
4. Jak xt660r wygląda z awaryjnością ?
Pozdrawiam
Kilka przed zakupowych pytań (xt660r)
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 16 mar 2019, 15:53
- Lokalizacja: kraków
Hej, wypowiem się jako właściciel R.
Oczywiście że da się pojechać gdzieś dalej, ja raz byłem w Rumuni i raz w Austrii. Jednak muszę przyznać, że jazda pod koniec nie sprawia przyjemności . Prędkości 110-120 km/h nie jest jakoś uciążliwa, dużo zależy od opon i stanu zawieszenia.
To jednak nie jest turystyk, jeśli planujesz zjeździć nim całą Europę to nie polecam, chyba że offem.
Oczywiście, można dołożyć większą szybę, inne siedzenie ale każda taka modyfikacja powoduje że przemieniasz R w Z. Tenere to wszystko już ma.
Na plus R'ki jest na pewno poręczność tego motocykla, ale to ważne jest dopiero gdy zjedziemy z asfaltu.
Wszystko tak na prawdę zależy od tego, gdzie planujesz jeździć.
Oczywiście że da się pojechać gdzieś dalej, ja raz byłem w Rumuni i raz w Austrii. Jednak muszę przyznać, że jazda pod koniec nie sprawia przyjemności . Prędkości 110-120 km/h nie jest jakoś uciążliwa, dużo zależy od opon i stanu zawieszenia.
To jednak nie jest turystyk, jeśli planujesz zjeździć nim całą Europę to nie polecam, chyba że offem.
Oczywiście, można dołożyć większą szybę, inne siedzenie ale każda taka modyfikacja powoduje że przemieniasz R w Z. Tenere to wszystko już ma.
Na plus R'ki jest na pewno poręczność tego motocykla, ale to ważne jest dopiero gdy zjedziemy z asfaltu.
Wszystko tak na prawdę zależy od tego, gdzie planujesz jeździć.
- BoNaParter
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 20:59
- Lokalizacja: Pzn
Generalnie to nie zamierzam jeździć na nie wiadomo jakie trasy, raczej głównie Polska oraz jak już wspomniałem jakieś Czechy czy Słowacja.KrzysiekTst pisze: ↑10 wrz 2020, 11:05 Hej, wypowiem się jako właściciel R.
Oczywiście że da się pojechać gdzieś dalej, ja raz byłem w Rumuni i raz w Austrii. Jednak muszę przyznać, że jazda pod koniec nie sprawia przyjemności . Prędkości 110-120 km/h nie jest jakoś uciążliwa, dużo zależy od opon i stanu zawieszenia.
To jednak nie jest turystyk, jeśli planujesz zjeździć nim całą Europę to nie polecam, chyba że offem.
Oczywiście, można dołożyć większą szybę, inne siedzenie ale każda taka modyfikacja powoduje że przemieniasz R w Z. Tenere to wszystko już ma.
Na plus R'ki jest na pewno poręczność tego motocykla, ale to ważne jest dopiero gdy zjedziemy z asfaltu.
Wszystko tak na prawdę zależy od tego, gdzie planujesz jeździć.
A jakie oponki polecasz na asfalt i teren ? przepuśćmy że stosunek 50% szosa do 50% teren.
Ale pozycja na motocyklu sama w sobie jest wygodny czy nie bardzo ?
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 16 mar 2019, 15:53
- Lokalizacja: kraków
No to nie powinno być źle, trzeba się przyzwyczaić do pędu wiatru i pogodzić z tym że powyżej 120 km/h nie przyspieszysz zbyt szybko.
Jaki masz wzrost? Ja mam 180, i dla mnie pozycja jest całkiem dobra, taka bardziej enduro. Bardzo dobrze się jeździ w terenie na stojąco.
Eh, jeśli chodzi o opony to najlepiej 2 zestawy. Moim zdaniem, jeśli będzie 50/50 to w błotku będzie gleba, a na asfalcie będziesz się czuł niepewnie.
Ale to moje zdanie, jest tyle opini na temat opon ilu motocyklistów
Ja mam anakee 3- asfalt
a w teren MOTOZ TRACTIONATOR przód i Mitas e-09 tył
Jaki masz wzrost? Ja mam 180, i dla mnie pozycja jest całkiem dobra, taka bardziej enduro. Bardzo dobrze się jeździ w terenie na stojąco.
Eh, jeśli chodzi o opony to najlepiej 2 zestawy. Moim zdaniem, jeśli będzie 50/50 to w błotku będzie gleba, a na asfalcie będziesz się czuł niepewnie.
Ale to moje zdanie, jest tyle opini na temat opon ilu motocyklistów
Ja mam anakee 3- asfalt
a w teren MOTOZ TRACTIONATOR przód i Mitas e-09 tył
Co do opon dual to najlepiej sprawdzi się TKC80 lub coś tego pokroju.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."