Aaa! Czyli odkręcamy pneumatem (właściwie kluczem udarowym), a do dokrecenia tego musimy zablokować ten długi element. Patrząc z góry na "to długie", są tam jakieś otwory bądź wystające piny żeby to złapać rurą z dorobionymi uszami?
Chcę się za to zabrać w sobotę i robię wywiad gdzie mogę potencjalnie trafić na jakieś problemy.
Pociekły lagi wiec co zrobić więcej?
Mateusz poczytaj ten wątek viewtopic.php?p=55576#55576
lepiej niech pada jak ma być błoto
Ogarnąłeś coś z tymi panewkami? Będę zamawiał w poniedziałek alw tą jena w serwisie faktycznie 240zlbandzior pisze:No i dlatego mówię, nie będę pisał który to a jak zrobię sam to wiem jak jest zrobione i pretensje mogę mieć tylko do siebie . Z rurką z casto niezly pomysł, chyba skorzystam.
Niestety na razie panewki tylko ASO za kupę kasy albo JMP, nic innego nie znalazłem.
A żeby nie było pustego gadania w poście, podaję wymiary panewek jakie mi wyszły, dajcie znać czy do R takie kupowaliście (i gdzie kupowaliście ):
Ślizgowe: 43,70x20x1,00 teflon na zewnątrz
Prowadzące: 43x12x2 teflon do wewnątrz.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Ja ogarnąłem komplet panewek prowadzące i ślizgowe plus spinki, oring i podklaska pod śrubę za 100zl z AB wiadomo nie jest to jakaś mega marka ale nie miałem innej opcji. Może jak by szukać więcej to by się coś znalazło.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Hej,
No ja na wiosnę musiałem kupić kolejny zestaw bo jak wiadomo w drodze na zlot wleciałem do rowu i jedna laga się wykrzywiła. Kupiłem finalnie ten niby oryginalny zestaw z OTR, ale na moje oko nie różnił się niczym od JMP. Akurat Euro było tanie to wyszło chyba coś koło 4 stówek za komplet panewki + uszczelki + te miedziane podkładki na obie lagi.
No i lagi bo jedna krzywa... ale to już inna kwota