zakup xt'ka
witam! też w najbliższym czasie planuje zakup xt 660 może ktoś jest w stanie doradzić z jakiego państwa najlepiej przywieźć to cacko..większość motocykli sprzedawanych w naszym kraju pochodzi z importu,wiadomo że sprzęt najlepiej brać z 1-wszej ręki..z góry dziękuje za pomoc..
Artek
nie ma reguły z jakiego kraju lepszy, stan zależy od użytkowania przez poprzedniego włascicieła. Najbardziej popularny xt'tek jest w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech. Z racji pogody motocykle angielskie są bardziej skorodowane w porównaniu do swoich rówieśników z innych krajów. Jednak tak jak wspominałem gównie stan zależy od eksploatacji przez właściciela.
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
Ja swoja sztuke zakupilem w MotoMotion w Warszawie
Pochodzi ze szkoły jazdy z Paryża i tam były uzywane od nowości jako "pojazd pokazowy" ( wg tłumaczenia )
Co do samego moto to jestem zadowolony, standardowo brakuje lusterek, podnózków dla pasażera ( zamierzam jezdzic nim sam ), nie są przykrecone kolektory wylotowe od spodu silnika i nie ma ciezarków na kierownicy( wszystkie te ubytki spowodowane były przez rury zainstalowane w celu ochrony motocykla podczas wywrotki na bok ) , oraz jedna manetka jest skrócona. Poza tym wszystko inne gra. Nowy naped i gumy, klocki tez jeszcze na troche starcza. Jestem juz po kilku jazdach i wydaje mi sie ze wsztsko jest ok, chociaz troche strachu sie najadłem bo okazało sie ze wąż doprowadzający ciecz chlodzacą od cylindra do pompy wody nie był przykrecony i jak powstało wieksze cisnienie podczas jazdy to woda skapywala na silnik. na szczecie wystarczyło troche dokrecic obejme i jest ok. To samo było z sruba która dokrecony jest miedziany przewód w którym kraży olej, rózwniez był mały wyciek i dokrecenie sruby zalatwiło sprawe. Te dwie sytuacje spowodowały ze sprawdziłem wszystkie inne laczenia.
Wizualnie sprzet jest w bardzo dobrym stanie, nie jest porysowana ani poprzypalana nigdzie,
No i najwazniejsze cena:
Razem z moto dostałem, wszystkie papiery więc tylko udałem sie do wydziału komunikacji i zaplaciłem 188zł i moto zarejestrowane w POlsce. Jestem 2 włascicielem i pierwszym u nas w kraju
Cena za 2006 rok to 9600zl, do tylu udało mi sie zejsc, bo zrezygnowałem z podnózków i lusterek oferowanych przez MM. Wydaje mi sie ze jak na ten rocznik i wyglad to mniej niz smieszna
Przyszłym klientom MM proponuje targowac sie z Andrzejem, kolega 4 dni pozniej po mnie kupowal XTX u Tomka i zaplacil juz 6 stów więcej.
Gdyby ktoś miał jeszcze jakies pytania to piszcie.
Pochodzi ze szkoły jazdy z Paryża i tam były uzywane od nowości jako "pojazd pokazowy" ( wg tłumaczenia )
Co do samego moto to jestem zadowolony, standardowo brakuje lusterek, podnózków dla pasażera ( zamierzam jezdzic nim sam ), nie są przykrecone kolektory wylotowe od spodu silnika i nie ma ciezarków na kierownicy( wszystkie te ubytki spowodowane były przez rury zainstalowane w celu ochrony motocykla podczas wywrotki na bok ) , oraz jedna manetka jest skrócona. Poza tym wszystko inne gra. Nowy naped i gumy, klocki tez jeszcze na troche starcza. Jestem juz po kilku jazdach i wydaje mi sie ze wsztsko jest ok, chociaz troche strachu sie najadłem bo okazało sie ze wąż doprowadzający ciecz chlodzacą od cylindra do pompy wody nie był przykrecony i jak powstało wieksze cisnienie podczas jazdy to woda skapywala na silnik. na szczecie wystarczyło troche dokrecic obejme i jest ok. To samo było z sruba która dokrecony jest miedziany przewód w którym kraży olej, rózwniez był mały wyciek i dokrecenie sruby zalatwiło sprawe. Te dwie sytuacje spowodowały ze sprawdziłem wszystkie inne laczenia.
Wizualnie sprzet jest w bardzo dobrym stanie, nie jest porysowana ani poprzypalana nigdzie,
No i najwazniejsze cena:
Razem z moto dostałem, wszystkie papiery więc tylko udałem sie do wydziału komunikacji i zaplaciłem 188zł i moto zarejestrowane w POlsce. Jestem 2 włascicielem i pierwszym u nas w kraju
Cena za 2006 rok to 9600zl, do tylu udało mi sie zejsc, bo zrezygnowałem z podnózków i lusterek oferowanych przez MM. Wydaje mi sie ze jak na ten rocznik i wyglad to mniej niz smieszna
Przyszłym klientom MM proponuje targowac sie z Andrzejem, kolega 4 dni pozniej po mnie kupowal XTX u Tomka i zaplacil juz 6 stów więcej.
Gdyby ktoś miał jeszcze jakies pytania to piszcie.
jeszcze jedno pytanko mam:na czym polega dokładnie różnica między modelem xtx a xtr?
Artek
polecam przestudiować dane techniczne XT660R i XT660X
Różnią się one głownie rodzajem kół, xtx posiada opony szosowe, szerokie zaś xtr opony wąskie z bieżnikiem enduro. Poza tymi różnicami widocznymi na pierwszy rzut oka różnią się rozmiarem przedniej tarczy hamulcowej oraz twardością przedniego zawieszenia.
Różnią się one głownie rodzajem kół, xtx posiada opony szosowe, szerokie zaś xtr opony wąskie z bieżnikiem enduro. Poza tymi różnicami widocznymi na pierwszy rzut oka różnią się rozmiarem przedniej tarczy hamulcowej oraz twardością przedniego zawieszenia.
Witam serdecznie
Jestem nowym użytkownikiem portalu.
Jestem zainteresowany kupnem XT 660 R, mieszkam pod szczecinem i gonić kurcze po moto np do MM warszawa (a tam jest jakiś większy wybór tych moto?) to troche daleko. ale z tego co przeczytałem to faktycznie cena atrakcyjna. Co radzicie, może znacie kto gdzie chce sprzedać ???????????
POZDRAWIAM I SZCZĘŚLIWEGO 2009 ROKU !!!!!!!!!!!!!
Jestem nowym użytkownikiem portalu.
Jestem zainteresowany kupnem XT 660 R, mieszkam pod szczecinem i gonić kurcze po moto np do MM warszawa (a tam jest jakiś większy wybór tych moto?) to troche daleko. ale z tego co przeczytałem to faktycznie cena atrakcyjna. Co radzicie, może znacie kto gdzie chce sprzedać ???????????
POZDRAWIAM I SZCZĘŚLIWEGO 2009 ROKU !!!!!!!!!!!!!
cześć tombea
Ze Szczecina do Wawy to nie jest aż tak tragicznie inni jada po moto np do Włoch
Ze Szczecina do Wawy to nie jest aż tak tragicznie inni jada po moto np do Włoch
ja kombinuje żeby jechać po xt-ka do Anglii, musze tylko znalezc jakis transport.. w zwiazku z tym mam pytanko czy na wyswietlaczu idzie przełaczyc mile na km??
Artek
w wersjach angielskich jest taka możliwość.
Witam,
Trafiłem na forum gdyż zamierzam nabyć xt660R jako mój 1 motor(nie liczę dawnych wsk, simsonów itp które zajerzdżałem mając lat naście.)
Najpierw myslałem o czyms mniejszym jak np DR125 SM lub yamaha ybr250 /125 aby trochę sie "ojeździć". Ale po zastanowieniu doszedlem do wniosku, że w ten sposób zmarnuje pieniadze gdyż jak zakupie nową to i tak bede musial sprzedać taniej a używke pewnie rownież w innym razie bedę sprzedwał lata.
Tak padlo wiec na xt660r no i teraz zastanawiam sie nad takimi "okazjami" jak:
1) http://allegro.pl/item521299280_yamaha_ ... t_xtx.html
oferta nr 1 juz długi czas wisi na allegro a wydaje sie byc atrakcyjna cenowo(ciekawe czy jest jakis haczyk)
byla tez oferta numer dwa, gdzie bylo reklamowane jako motor jeszcze z lamelami na oponach z mniejszym przebiegiem w cenie 17500.
Moim zdaniem to korzystne ceny ale obawiam się czy nie ma tu czegos w stylu "wad ukrytych". Bo reszta oferowanych maszynek w tej cenie jest co najmniej 2 lata starsza i ma przeważnie >10kkm nakrecone.
Czy orientuje się ktoś w jaki sposób można sprawdzić stan takiego moto i ile to kosztuje w serwisie?
Trafiłem na forum gdyż zamierzam nabyć xt660R jako mój 1 motor(nie liczę dawnych wsk, simsonów itp które zajerzdżałem mając lat naście.)
Najpierw myslałem o czyms mniejszym jak np DR125 SM lub yamaha ybr250 /125 aby trochę sie "ojeździć". Ale po zastanowieniu doszedlem do wniosku, że w ten sposób zmarnuje pieniadze gdyż jak zakupie nową to i tak bede musial sprzedać taniej a używke pewnie rownież w innym razie bedę sprzedwał lata.
Tak padlo wiec na xt660r no i teraz zastanawiam sie nad takimi "okazjami" jak:
1) http://allegro.pl/item521299280_yamaha_ ... t_xtx.html
oferta nr 1 juz długi czas wisi na allegro a wydaje sie byc atrakcyjna cenowo(ciekawe czy jest jakis haczyk)
byla tez oferta numer dwa, gdzie bylo reklamowane jako motor jeszcze z lamelami na oponach z mniejszym przebiegiem w cenie 17500.
Moim zdaniem to korzystne ceny ale obawiam się czy nie ma tu czegos w stylu "wad ukrytych". Bo reszta oferowanych maszynek w tej cenie jest co najmniej 2 lata starsza i ma przeważnie >10kkm nakrecone.
Czy orientuje się ktoś w jaki sposób można sprawdzić stan takiego moto i ile to kosztuje w serwisie?
myślę o tym;)
serwis Yamahy w Wrocławiu oferuje taką usługę (sprawdzenie stanu technicznego przed zakupem) i jest to koszt 160 - 300zł
Cześć Sqmir, według mnie to ciekawa oferta.
W żaden sposób mnie nie zadowolił sposób sprawdzenia stanu technicznego motocykla, "serwisant" dosłownie rzucił okiem na motocykl, przejechał się kawałek i posłuchał silnika, po czy powiedział, sprzęt zaniedbany w sumie nie warto za takie pieniądze, niech pan zobaczy jakiego fajnego fazerka mamy na sprzedaż, o tu stoi... Podczas tego "sprawdzania" miałem jeszcze więcej wątpliwości co do wiedzy serwisanta i sposobu wykonania badania technicznego, człowiek zamiast wiedzieć dużo w oparciu o dokumentacje marki, proponowane ścieżki techniczne potrafił powiedzieć tylko tyle co każdy z dziadów sprzedających motorynki na giełdzie w słomczynie...
Dobra kończę już swoje narzekanie bo się zirytowałem, na szczęście po ostrej dyskusji w tym całym uhmabike wyszedłem nie płacąc ani grosza.
Podsumowując, jeśli chcesz mieć rzetelną informację o stanie technicznym egzemplarza który chcesz kupić, zgłoś się do ASO lecz wcześniej upewnij się jakie czynności zostaną wykonane podczas sprawdzania stanu technicznego.
Koszty rejestracji w przypadku sprowadzonego motocykla wyniosą Cię jakieś 550zł już wraz z ubezpieczeniem. Jeśli chodzi o sprawdzenie stanu technicznego przez serwis ASO Yamahy to na pewno warto to zrobić. Sam zwróciłem się do aso Yamahy UhmaBike w Mysiadle, ale w tym miejscu przestrzegam o poziomie wykonania takiej usługi przez ten konkretny serwis...sqmir pisze:Tak padlo wiec na xt660r no i teraz zastanawiam sie nad takimi "okazjami" jak:
1) http://allegro.pl/item521...zam_xt_xtx.html
W żaden sposób mnie nie zadowolił sposób sprawdzenia stanu technicznego motocykla, "serwisant" dosłownie rzucił okiem na motocykl, przejechał się kawałek i posłuchał silnika, po czy powiedział, sprzęt zaniedbany w sumie nie warto za takie pieniądze, niech pan zobaczy jakiego fajnego fazerka mamy na sprzedaż, o tu stoi... Podczas tego "sprawdzania" miałem jeszcze więcej wątpliwości co do wiedzy serwisanta i sposobu wykonania badania technicznego, człowiek zamiast wiedzieć dużo w oparciu o dokumentacje marki, proponowane ścieżki techniczne potrafił powiedzieć tylko tyle co każdy z dziadów sprzedających motorynki na giełdzie w słomczynie...
Dobra kończę już swoje narzekanie bo się zirytowałem, na szczęście po ostrej dyskusji w tym całym uhmabike wyszedłem nie płacąc ani grosza.
Podsumowując, jeśli chcesz mieć rzetelną informację o stanie technicznym egzemplarza który chcesz kupić, zgłoś się do ASO lecz wcześniej upewnij się jakie czynności zostaną wykonane podczas sprawdzania stanu technicznego.
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Pojawia sie tez w takiej samej cenie sprzęt z 2008 z mniejszym prZebiegiem chyba w gdansku. Sam się łamię, bo choć foto obiecujące, to niech ktos mi wytłumaczy dlaczego ktoś sprzedaje półroczne moto polskiemu handlarzowi ,który sprzedaje je w Polsce po b. atrakcyjnej cenie ?
Nie zawsze w miejscu zakupu jest serwis czasem to odległość ok 1ookm a sprzedający nie do wycieczek. podobno plastiki do XT są tanie więc prawda może się kryć pod nimi, bez zdjęcia zbiornika i owiewek mał co można powiedzieć.
Nie zawsze w miejscu zakupu jest serwis czasem to odległość ok 1ookm a sprzedający nie do wycieczek. podobno plastiki do XT są tanie więc prawda może się kryć pod nimi, bez zdjęcia zbiornika i owiewek mał co można powiedzieć.
xl1000
Jesli zastanawiasz sie nad ofertami w kwocie 17500zł to przeciez nie wielka roznica aby nabyc nowego z salonu. Jeszcze jak sobie odliczysz vat i dochodowy to wychodzi niecale 15tys, wiec gdzie tu sens kupowac jakies "cuda" z zachodu.