Jakie przebiegi xt 660 bez remontu???

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
Awatar użytkownika
Gołdziarz
Posty: 63
Rejestracja: 24 lut 2011, 2:29
Lokalizacja: Warszawa

Otóż mam pytanie.

Zastanawiam się ile kilometrów jest w stanie przejechać silnik xt 660 bez remontu.. wymiany tłoka itp..

Smigam raczej normalnie uzywam na co dzień , czasem topie w błocie , zdarzają się tez dalekie wyprawy... Katem nie jestem ale lubie tez czasami dać w palnik.


Ciekawe ile przeleci :)

A Wam jakie przebiegi udało sie uzyskać bez ingerencji w silnik??
Tenere 660 09'
Awatar użytkownika
raczek_
Posty: 2111
Rejestracja: 02 lis 2008, 13:16
Lokalizacja: Ostrów Wlkp. Wrocław
Kontakt:

to zależy co masz na myśli ingerencji w silnik ;) bo np zaingerować się już powinno po 20tys. km sprawdzić luzy zaworowe. Jeżeli nie męczysz silnika to myślę, że spokojnie 80-100tys pyknie (były już takie egzemplarze na allegro). Jedyne co przytrafiało się naszym forumowiczom to po znacznym przebiegu wymiana uszczelniaczy zaworowych, pierścienie na tłoku, uszczelniacz pompy wody (ale to niezależnie od przebiegu). Więcej nie pamiętam ;)
Awatar użytkownika
Gołdziarz
Posty: 63
Rejestracja: 24 lut 2011, 2:29
Lokalizacja: Warszawa

Siemka, nie mówie o regulacji zaworów bo to eksploatacja... chodziło mi własnie o tłok korbę pierscionki i uszczelniacze zaworowe :)

70-100 tys to dobrze świadczy :D

W poprzednim moto po 20 tys korba do wymiany , i nie będe mówił jakie to moto :D
Tenere 660 09'
Awatar użytkownika
berserkers
Posty: 965
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze

Na xt660.com jest gościu który remont silnika z wymiana tloka itp robił dopiero przy 103 tys!
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

raczek_ pisze:Jedyne co przytrafiało się naszym forumowiczom to po znacznym przebiegu wymiana uszczelniaczy zaworowych, pierścienie na tłoku
Tyle, że ten motocykl był/jest eksploatowany ekstremalnie :mrgreen:
Awatar użytkownika
bonzo
Posty: 3182
Rejestracja: 23 lut 2009, 0:34
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Wojtek pisze:eksploatowany ekstremalnie
trudno się nie zgodzić ;-)
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Awatar użytkownika
pancio
Posty: 2383
Rejestracja: 05 lut 2009, 10:13
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Ja mam prawie 55 klockow i poki co robilem to o czym chlopaki pisza mam jeszcze zawory do wymiany :mrgreen: moj Motor byl tylko katowany, dbam o niego w sposob serwisowy np wymiana oleju po 4 klockach.
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie :)
Awatar użytkownika
Gołdziarz
Posty: 63
Rejestracja: 24 lut 2011, 2:29
Lokalizacja: Warszawa

Co masz na myśli, ze robiłeś to co inni w sprzęcie??

Zawory do wymiany? czy uszczelniacze?
Tenere 660 09'
Awatar użytkownika
pancio
Posty: 2383
Rejestracja: 05 lut 2009, 10:13
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Jeszcze zawory, ale drogie sa :-/
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie :)
Phantom
Posty: 105
Rejestracja: 10 sie 2013, 13:52
Lokalizacja: Św-ce

Odkopię temat.
Dziś mi stuknęło 37k km. Widzę, że łyknie trochę oleju. Nie jeżdzę na "emeryt mode" więc zastanawiam się czy szykować się na coś poważniejszego z wydatków.
Ktoś coś zasugeruje co może trzeba będzie wymienić? Wiem, że to wróżenie z fusów ale pytam tak +|-
Awatar użytkownika
pancio
Posty: 2383
Rejestracja: 05 lut 2009, 10:13
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Jak dużo bieże oleju, dymi jest słabszy?
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie :)
Phantom
Posty: 105
Rejestracja: 10 sie 2013, 13:52
Lokalizacja: Św-ce

Nie dymi, nie wydaje się być też słabszy. Ile bierze napiszę za jakiś czas. Wyzerowałem trip i zrobię 1000km to napiszę ile(czy w ogóle) dolałam.
Niewiem, może jestem przewrażliwiony bo corazsprawdzam olej i inaczej pokazuje :)
Awatar użytkownika
Bajros
Posty: 3303
Rejestracja: 10 lis 2008, 23:27
Lokalizacja: Warszawa

Raczej nie powinieneś mieć powodów do zaniepokojenia. Jeszcze trochę posprawdzasz olej i wypracujesz dobrą metodę pomiaru. Z mojego doświadczenia prędzej XTek będzie brał olej na trasie podczas piłowania powyżej 4500obr. niż na któtkich przelotach.
Aktualnie mam na liczniku 70k km i nic się nie dzieje.
Jedzie Jadzia Dziadzie ;) Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Awatar użytkownika
Flaw
Administrator
Posty: 3622
Rejestracja: 07 wrz 2008, 20:19
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Phantom, Ty lubisz szybka jazdę i podejrzewam, że to przez to ;-)
Ale tak jak Bajros pisze, jeszcze trochę posprawdzasz i wypracujesz metodę.
h e d o n i z m
Phantom
Posty: 105
Rejestracja: 10 sie 2013, 13:52
Lokalizacja: Św-ce

Dobra odkopię bo na świeżości sprawa.
Dziś wracając ze zlotu - w Mszanie Dolnej, sprawdziłem olej ... Uuuu sucho na bagnecie. Admirau poratował olejem, który miał ze sobą. Moja zalana jest półsyntetykiem, Jego to syntetyk- ale teudno- trza lać. Z Mszany do domu myślę jakieś 130km było, prędkości 90-115km/h. Pod domem- na bagnecie między 1/2 a 3/4.
Dolaliśmy tego oleju może 100ml.

Zastanawiam się czy to nie był efekt zabawy na pętlach bieszczadzkich, tj. winkle i dojazdy/odjazdy na 2-gim biegu.

W ogle myślę, czy nie zlać tego co mam i zalać na nowo- zobaczę ile się uleje. No i chodzi mi po glowie zmiana na syntetyka(wiem, że kłóci się to z zasadami).
Przebieg wg licznika (nie wiem czy realny)- 40500km.
ODPOWIEDZ