Ciekawe informacje na temat tuningowania i zmian w XT660
http://www.xt660-club.hu/Media/XT660%20Tuning.pdf
szkoda tylko, że nie ma wersji po angielsku, o polskim nie wspomnę
Tuning XT660 i nie tylko.
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Jak na moje oko jest to "oszukanie" czujnika temperatury w airboxie (air intake temperature sensor). Zamiast czujnika lub w szereg z nim wstawia się potencjometr. Czujnik ma za zadanie podawanie sygnału do ECU. ECU w zależności od tego sygnału zwiększa/zmniejsza dawkę paliwa.
A z tym potencjometrem oszukujesz ECU i wzbogacasz/zubażasz dawkę na żadanie niezależnie od temperatury powietrza w airboxie.
[ Dodano: 2011-11-13, 02:50 ]
...u mnie pod siedzeniem jest podobny potencjometr ale służy do regulowania motooilera
A z tym potencjometrem oszukujesz ECU i wzbogacasz/zubażasz dawkę na żadanie niezależnie od temperatury powietrza w airboxie.
[ Dodano: 2011-11-13, 02:50 ]
...u mnie pod siedzeniem jest podobny potencjometr ale służy do regulowania motooilera
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Podoba mi sie ten tuning manual. Stanowi swojego rodzaju podsumowanie wiedzy dostepnej w internecie na temat naszych Yamaszek. Szkoda tylko ze nie jest po angielsku.
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
google tłumacz trochę poratuje i da się coś wyczytać
język masakra
język masakra