Jak wiadomo od paru lat właścicielem Husqvarny jest BMW, teraz Husky postanowili poszerzyć swoją ofertę o kilka motocykli kierowanych nie tylko do SMowców i CROSSowców
http://www.motoblog.it/post/30398/husqv ... -ufficiale
Silnik niby z BMW F800 powiększony do 900 ccm
Oryginalnie to wygląda..... nazwa pewnie w Polsce się nie przyjmie
_________________________________________________
UPLOAD 29.11.2011:
Concept Husqvarny singiel 650ccm, 170 kg,
Wiecej info:
http://www.motoblog.it/post/33849/husqv ... -di-parigi
Ale gdzie wersja SM?
Nowości od Husky Nuda i Strada Concept - konkurent XTR
Ostatnio zmieniony 29 lis 2011, 15:10 przez BarteQ, łącznie zmieniany 1 raz.
Yamaha DT 125 X > Husqvarna SM 125 RR > Yamaha XT 660 X > Aprilia Dorsoduro 750 > Suzuki DRZ 400 SM > KTM 690 SM > KTM 690 SMC > Husqvarna 701 SM + Aprilia SRV 850 > Husqvarna Norden 901
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
ciekawa
100 KM i 100 Nm
Yamaha DT 125 X > Husqvarna SM 125 RR > Yamaha XT 660 X > Aprilia Dorsoduro 750 > Suzuki DRZ 400 SM > KTM 690 SM > KTM 690 SMC > Husqvarna 701 SM + Aprilia SRV 850 > Husqvarna Norden 901
Ale nuda!
h e d o n i z m
jak dla mnie super się zapowiada ...
upload w pierwszym poscie,
Yamaha DT 125 X > Husqvarna SM 125 RR > Yamaha XT 660 X > Aprilia Dorsoduro 750 > Suzuki DRZ 400 SM > KTM 690 SM > KTM 690 SMC > Husqvarna 701 SM + Aprilia SRV 850 > Husqvarna Norden 901
Tylko czemu ten przedni błotnik tak nisko?
h e d o n i z m
Ta 900-ka to raczej konkurent XTX.
650-ka raczej bardziej sportowa od XTR Niby 170kg a reszta zobaczymy, co z tego zostanie
Huska fajna sprawa ma jednak jedną wadę: CZĘŚCI -ich cena i tylko oryginał
Do mojej 2006 rok dopiero teraz po pięciu latach -Prox wypuścił korbę i zawory tytanowe
Wiseco to samo
Wossner tłoki robił zaraz, ale też w "lepszej" cenie od innych
650-ka raczej bardziej sportowa od XTR Niby 170kg a reszta zobaczymy, co z tego zostanie
Huska fajna sprawa ma jednak jedną wadę: CZĘŚCI -ich cena i tylko oryginał
Do mojej 2006 rok dopiero teraz po pięciu latach -Prox wypuścił korbę i zawory tytanowe
Wiseco to samo
Wossner tłoki robił zaraz, ale też w "lepszej" cenie od innych