Ciekawe oferty z Allegro / Otomoto
Trochę jestem zdezorientowany ilością różnych gmoli. Te touratecha są do osłony zbiornika / plastików. Zapisany jestem na sw-motech które (jak pisze producent) mają chronić miskę olejową. Z kolei poprzedni właściciel mojej maszyny wyposażył ją w toczone walce na osiach kół. No i stelaże na kufry, które miały także chronić "tyłek". Nie wiem, co to wszystko warte. Widzę że te sw-motech przynajmniej ochronią dźwignię zmiany biegów i hamulca... Pytanie, ile takich "pierdół" waży? Czy ktoś miał doświadczenie (czyt. szlifa) z tymi tulejami na osiach?
Tylko motocyklista wie, dlaczego pies wystawia łeb przez okno z samochodu...
crashpady uratują wahacz lub golenie przy uślizgu opony. W innym przypadku są całkowicie nie skuteczne u mnie raz dotknął tylny innym razem natomiast oparło się głownie na rączce pasażera i setach... także zależy od danego przypadku To, że SW-motech całkowicie uchronią Cię od pogięcia dźwigni biegów i hamulca to też bym dyskutował... Na pewno będą bezpieczniejsze
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
MarqSz ja miałem szlifa przy 120km/h z założonymi:
-gmolami SW-motech
- stelażami bocznymi i kuframi od Pancernika
-handbarami z aluminiowym rdzeniem
i muszę powiedzieć że moto zbytnio nie ucierpiało. Plastiki całe, oprócz paru rys.
Największe uszkodzenia miałem w przednim zawieszeniu: pogięte lagi (około 4mm) i półki (pewnie w wyniku trafienia w krawężnik,lub przekoszenia kierownicy).
Więc powyższe wyposażenie "ocaliło" moto. Może gdybym miał założone ślizgi na ośkach lagi by nie ucierpiały? W takim wypadku muszę przyznać że waga "dodatków" ma drugorzędne znaczenie, a wszystkie te akcsoria zrobiły dobrą robotę minimalizując straty.Nie wspomnę już o glebach terenowych których zaliczyłem mnustwo , i za każdym razem podnoszę moto i jadę dalej, nic nie pęka, łamie się etc.
Czy warto Warto
-gmolami SW-motech
- stelażami bocznymi i kuframi od Pancernika
-handbarami z aluminiowym rdzeniem
i muszę powiedzieć że moto zbytnio nie ucierpiało. Plastiki całe, oprócz paru rys.
Największe uszkodzenia miałem w przednim zawieszeniu: pogięte lagi (około 4mm) i półki (pewnie w wyniku trafienia w krawężnik,lub przekoszenia kierownicy).
Więc powyższe wyposażenie "ocaliło" moto. Może gdybym miał założone ślizgi na ośkach lagi by nie ucierpiały? W takim wypadku muszę przyznać że waga "dodatków" ma drugorzędne znaczenie, a wszystkie te akcsoria zrobiły dobrą robotę minimalizując straty.Nie wspomnę już o glebach terenowych których zaliczyłem mnustwo , i za każdym razem podnoszę moto i jadę dalej, nic nie pęka, łamie się etc.
Czy warto Warto
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Dzięki Panowie, przywracacie mi wiarę w te akcesoria. Z drugiej strony wszystko zależy od tego, jaki szlif / jaka gleba. Ja zaliczyłem szlifa na V-Stromie tak, że gmole i stelaże uratowały silnik, boki, ale uderzenie w puchę (auto idioty który mi zajechał drogę) poszło na reflektory i główkę ramy. Efekt - szkoda całkowita i maszyna do kasacji. Mimo że prędkość w czasie zdarzenia była skromna. Jak wjechałem na górkę i zobaczyłem gościa zaraz przede mną (w poprzek, zawracał sobie "na dwa razy"), miałem 50km/h. Hamowanie awaryjne i próba objechania. No i szlif na poboczu, bo żwir i kamienie. Glebę pewnie zaliczyłem przy 30-35km/h. Wystarczyło.
Tylko motocyklista wie, dlaczego pies wystawia łeb przez okno z samochodu...
Bonzo na dole jestem w stanie wyobrazić sobie mocowanie, które coś niecoś wytrzyma
Ale górnego mocowania nie mogę sobie wyobrazić - oczywiście tak by coś wytrzymało.
Wygląda na to, że góra trzyma się na tej jednej śrubce M6 trzymającej górę chłodnicy i jej osłonę
Nawet w tej instrukcji montażu nie ma foty tego mocowania
Jak założysz to będziesz musiał wykorzystać mój patent na ustawianie zaworów bez ściągania chłodnicy- ostatni post w instrukcji Bajrosa regulacja zaworów bez ściągania chłodnicy
Ja gmole założyłem po to zeby ochronić pompę wody która w terenie może dostać strzała. Ale zazwyczaj dostają plastiki boczne. Wojtek nie wiem jak to jest mocowane ale podoba mi się to i wygląda jak by miało uratować plastiki boczne przy upadku. Nikt na forum chyba nie ma tych gmoli więc nie wiadomo dokładnie czy punkty mocowań są na tyle mocne żeby wytrzymać upadek jak by nie było 180-190kg. Po założeniu nowych plastików może się zdecyduję na zakup. Może też by dał komuś do wykonania kopii i zrobić kilka dla forumowiczów w normalnej cenie a nie za 560,01zł
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Ktoś z forum miał te gmole owiewek ale nie mogę sobie przypomnieć.
mam ! -( Follower ) http://xt660.pl/viewtopic.php?t=1259
dawno się nie pokazywał ale jest z rejonu arkadiusa .
mam ! -( Follower ) http://xt660.pl/viewtopic.php?t=1259
dawno się nie pokazywał ale jest z rejonu arkadiusa .
Ostatnio zmieniony 20 gru 2011, 9:32 przez wit, łącznie zmieniany 1 raz.
Wit też tak coś kojarzę, może po tych postach się odezwie i napisze o nich opinię czy warto
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
znalazłem http://xt660.pl/viewtopic.php?t=1259
Jeśli jeszcze ma to najchętniej pożyczyłbym na zimę i spróbował skopiować bo tyle kasy za dwie rurki to nie dam.
Napisałem pw.do ( Follower ) zobaczymy może się odezwie .
Zima sprzyja majsterkowaniu więc może coś się uda wymodzić.
Jeśli jeszcze ma to najchętniej pożyczyłbym na zimę i spróbował skopiować bo tyle kasy za dwie rurki to nie dam.
Napisałem pw.do ( Follower ) zobaczymy może się odezwie .
Zima sprzyja majsterkowaniu więc może coś się uda wymodzić.
- CezarHusky
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 sty 2012, 15:16
- Lokalizacja: Otwock
Oferta co najmniej podejrzana. 2006 rocznik, power commander, akrapovic itp za niecałe 9000zł ? Widziałem raz takiego cudaka, ale w standardowym wyposażeniu z urwanymi lusterkami i połamanymi wszystkimi plastikami, bez papierów i z rozwierconym VIN'em na ramie. ;/
Chlopaki, zalatwcie numer ramy i silnika i wszystko Wam sprawdze. Moj wujek jest policjantem i tak przeswietlil Yadzie ktora kupilem, ze wszystko o niej wiedzialem. Chodzi o sprawy ubezpieczeniowe, poprzednich wlascicieli etc
"Mamy po dwadziescia lat, przed soba caly swiat, przed soba caly zycia szmat"
- CezarHusky
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 sty 2012, 15:16
- Lokalizacja: Otwock
Panowie.
Sytuacja wygląda tak. Pan twierdzi, że motocykl jest od właściciela salonu czy serwisu Yamahy w Danii, od tego szefa serwisu motocykl wziął i użytkował w terenie kolega sprzedającego. Podobno przebieg autentyczny. Motocykl na chodzie, nie krzywy. Jedyne co od niego wyciągnąłem to to, że Power Commander jest odłączony i trzeba go "zaprogramować". VIN: VG5DM011000007622.
Gość ma do niego trzeci kluczyk, ale nie posiada książki serwisowej. "Być może kolega z Danii dośle".
Jeśli ktoś byłby w stanie sprawdzić ten motorek i wszystko było by ok to w tygodniu jestem w stanie po niego pojechać
Przyjrzał bym się dokładnie tyłowi motocykla. Tylny błotnik chyba też nie jest oryginalny. Lampa tył - LED. Może motocykl przekoziołkował przez tył?
Tylne kierunki przeniesione są chyba w miejsce oryginalnego mocowania poprzeczek dla pasażera. Pytanie czy będzie dało się je przesunąć z powrotem, bo będziemy chcieli go okufrować na wyjazd.
Widzę, że brakuje też setów dla pasażera. Ktoś widzi coś jeszcze niepokojącego?
Sytuacja wygląda tak. Pan twierdzi, że motocykl jest od właściciela salonu czy serwisu Yamahy w Danii, od tego szefa serwisu motocykl wziął i użytkował w terenie kolega sprzedającego. Podobno przebieg autentyczny. Motocykl na chodzie, nie krzywy. Jedyne co od niego wyciągnąłem to to, że Power Commander jest odłączony i trzeba go "zaprogramować". VIN: VG5DM011000007622.
Gość ma do niego trzeci kluczyk, ale nie posiada książki serwisowej. "Być może kolega z Danii dośle".
Jeśli ktoś byłby w stanie sprawdzić ten motorek i wszystko było by ok to w tygodniu jestem w stanie po niego pojechać
Przyjrzał bym się dokładnie tyłowi motocykla. Tylny błotnik chyba też nie jest oryginalny. Lampa tył - LED. Może motocykl przekoziołkował przez tył?
Tylne kierunki przeniesione są chyba w miejsce oryginalnego mocowania poprzeczek dla pasażera. Pytanie czy będzie dało się je przesunąć z powrotem, bo będziemy chcieli go okufrować na wyjazd.
Widzę, że brakuje też setów dla pasażera. Ktoś widzi coś jeszcze niepokojącego?
Ten tył to jest dopasowany od crossa takie mam wrażenie. Nie przeniesiesz ich, musiał byś wrócić do oryginału a to może być wydatek bo ten błotnik ciągnie się od akku aż do samego tyłu, lampa, klosz a nawet plasticzek do oświetlenia tablicy rej. trzeba kupić osobno. Z resztą w manualu można sprawdzić ile potrzeba elementów. No chyba żeby jakiś patent wymyślić na ich przeniesienie. Jak jesteś zainteresowany to napisz do gościa żeby przysłał Ci dokładniejsze zdjęcia interesujących Cię elementów motocykla.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Kierunki możesz przenieść do tyłu na jakiś wspornik przy tablicy, albo jeszcze lepiej połączyć to wszystko ze stelażem na kufry.
Sety dokupisz- te ze stalowym wspornikiem nie są drogie.
Kufry i stelaże dorobisz u Pancernika- jeżeli chcesz na ten sezon to musisz się pospieszyć by podłączyć się pod nasz zamówienie.
Jeżeli z tym moto jest wszystko OK to bierz bez zastanawiania i tak zostanie nawet na kufry
Popatrz na forumową MAPA Użytkowników , później temat kontakty i zadzwoń do kogoś.
Ja polecam-ŁukaszXTZ, Flaw, Grzybek, Hobelik, Radekbat, Buła, Ulusus, Admirau, Kobial, Koncus.
Sety dokupisz- te ze stalowym wspornikiem nie są drogie.
Kufry i stelaże dorobisz u Pancernika- jeżeli chcesz na ten sezon to musisz się pospieszyć by podłączyć się pod nasz zamówienie.
Jeżeli z tym moto jest wszystko OK to bierz bez zastanawiania i tak zostanie nawet na kufry
Popatrz na forumową MAPA Użytkowników , później temat kontakty i zadzwoń do kogoś.
Ja polecam-ŁukaszXTZ, Flaw, Grzybek, Hobelik, Radekbat, Buła, Ulusus, Admirau, Kobial, Koncus.
Ło widzę że temat strasznie się rozpędził z tym XT. Jeżeli wszystko ok to MEGA MEGA MEGA okazja
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7