Po glebie kupiłem nówkę kiere i ustawiłem lagi w półkach na równo. Kiera dalej lekko skręca mi w lewo. Bardzo źle mi z tym i denerwuje mnie to, że tak mam jak jadę prosto. Co mogło mi się zje***?? czy np za mała ilość oleju w jednej z lag ??
edit by Raczek_:
wyedytowałem Twojego posta bo był całkiem nie zrozumiały.
Nie używaj przekleństw bez 'wygwiazdkowania'.
Jeżeli chcesz otrzymać pomoc to wykaż choć trochę chęci i formułuj pytania zrozumiale.
W przeciwnym wypadku zamiast pomocy otrzymasz ostrzeżenie a następnie bana
krzywko mam kiere
- czlowiekwidmo
- Posty: 71
- Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
- Lokalizacja: tomaszów maz
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 07 cze 2012, 10:39 przez czlowiekwidmo, łącznie zmieniany 2 razy.
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
A czasem nie masz krzywych mocowań kierownicy?
- czlowiekwidmo
- Posty: 71
- Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
- Lokalizacja: tomaszów maz
- Kontakt:
chodzi o półki??
[ Dodano: 2012-06-07, 10:23 ]
nie wiem jak to sprawdzić za bardzo
[ Dodano: 2012-06-07, 10:23 ]
nie wiem jak to sprawdzić za bardzo
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Spróbuj skręcić kierę maxymalnie w prawo do prawego ogranicznika i pociągnąć ją jeszcze kawałek. Mogła się przestawić na takiach gumowych silentblokach w górnej półce. Miałem tak nie raz po glebach w terenie.
I proszę Cię, używaj polskich znaków i zwracaj uwagę na ortografię bo bardzo źle się czyta Twoje posty!!! Ja sam nie jestem mistrzem ortografii ale u Ciebie to już nagminne !
I proszę Cię, używaj polskich znaków i zwracaj uwagę na ortografię bo bardzo źle się czyta Twoje posty!!! Ja sam nie jestem mistrzem ortografii ale u Ciebie to już nagminne !
Ostatnio zmieniony 07 cze 2012, 10:33 przez crazyrider12, łącznie zmieniany 1 raz.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
mocowanie kierownicy, czyli to co trzyma kierownice, przymocowane jest do kierownicy za pomocą 2 śrub ( 1 sruba- jedno mocowanie )
- czlowiekwidmo
- Posty: 71
- Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
- Lokalizacja: tomaszów maz
- Kontakt:
a czy półki mogły się poprzesuwać względem siebie??np górna półka skręciła się w prawo odrobinę czy to możliwe ??
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Może tak być jak masz krzywe lagi,ale skoro mówisz że półki i lagi ustawiłeś i nie było z tym problemu to ja obstawiam silentbloki.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
- czlowiekwidmo
- Posty: 71
- Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
- Lokalizacja: tomaszów maz
- Kontakt:
lagi wyglądają na proste z ustawianiem ich w półkach nie było problemu , to co wyciągnąć te szpili i sprawdzić je jak coś to naprostować ??
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Zrób tak jak Ci napisałem, a dopiero później, jak to nie pomoże zacznij rozbierać mocowania.
Polecam rozdział 4.69 service-manuala, jest tam rozrysowana górna półka.
Polecam rozdział 4.69 service-manuala, jest tam rozrysowana górna półka.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
- czlowiekwidmo
- Posty: 71
- Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
- Lokalizacja: tomaszów maz
- Kontakt:
oki zmykam do garażu dzięki panowie za cenne słowo . Pozdro
[ Dodano: 2012-06-07, 13:35 ]
spoko wyprostowałem szpili i jest oki , po jeżdżeniu zrobiłem 4 wy-skocznie i kapec na tyle gotowy , ale wreszcie śmigam dziękuje wszystkim za pomoc
[ Dodano: 2012-06-07, 13:35 ]
spoko wyprostowałem szpili i jest oki , po jeżdżeniu zrobiłem 4 wy-skocznie i kapec na tyle gotowy , ale wreszcie śmigam dziękuje wszystkim za pomoc
- mikiMotoxtx
- Posty: 42
- Rejestracja: 24 lis 2011, 1:05
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
półki do wymiany
Podepnę się pod temat bo miałem podobnie, po glebie w lesie kierownica była skrzywiona i myślałem, że do wymiany. Jednak wystarczyło pociągnąć ją w prawo na ograniczniku i właśnie na tych silentblokach się wyprostowała.
W domu wszystko rozkręciłem ale w sumie nic tam nie ma, skręciłem ponownie jednak można wyczuć delikatny luz na tych gumach, znaczy że całość pracuje (jak oprzeć się o ogranicznik).
Pytanie czy to już jest źle czy tak ma być? W serwisówce nic nie ma na ten temat.
W domu wszystko rozkręciłem ale w sumie nic tam nie ma, skręciłem ponownie jednak można wyczuć delikatny luz na tych gumach, znaczy że całość pracuje (jak oprzeć się o ogranicznik).
Pytanie czy to już jest źle czy tak ma być? W serwisówce nic nie ma na ten temat.
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
kierownica lekko pracuję na gumach, przód tył.
lepiej niech pada jak ma być błoto
Tak właśnie podejrzewałem, podciągałem śruby i zobaczymy. U mnie efekt może być bardziej odczuwalny bo mam założone raisery +50
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/