Zwiekszenie mocy xtx'a
A ty co?
Ani część, ani pocaluj w dupę.
Sprzedaj i kup r1
Ani część, ani pocaluj w dupę.
Sprzedaj i kup r1
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
arkadius0 pisze:A ty co?
Ani część, ani pocaluj w dupę.
66' K750
95' Honda CN250
04' XT660R
97' Honda XR400R sprzedany w dobre ręce
9X" Honda XR250 Baja ....ehhh
90' Simson S51
8X' Ogar and Kadet Dziadka:)
95' Honda CN250
04' XT660R
97' Honda XR400R sprzedany w dobre ręce
9X" Honda XR250 Baja ....ehhh
90' Simson S51
8X' Ogar and Kadet Dziadka:)
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 maja 2015, 21:04
- Lokalizacja: Śląskie
A jaką kwotę chcesz przeznaczyć na ten cel i jakie masz oczekiwania.
arkadius0 pisze:
Sprzedaj i kup r1
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
Sprawdź sobie ofertę off the road
Mają masę szpeju - jak się uprzesz to idzie ponoć uzyskać pod 70 KM.
Mają masę szpeju - jak się uprzesz to idzie ponoć uzyskać pod 70 KM.
dobry temat, może wypowie się ktoś kto ma wiecej kucy.
Stawiam że pierwsza rzecz jaka idzie do wymiany to wydech.
Ja zadam pytanie czy można założyc powercomandera i wgrac inna mape do XTR.
miałem kiedyś a DL1000 takie cudo i było rewelacyjnie w porównaniu do serii.
Stawiam że pierwsza rzecz jaka idzie do wymiany to wydech.
Ja zadam pytanie czy można założyc powercomandera i wgrac inna mape do XTR.
miałem kiedyś a DL1000 takie cudo i było rewelacyjnie w porównaniu do serii.
Na forum jest temat o pc.
Na forum jest wiele informacji o zwiększeniu mocy.
Moja rada to zacząć od siebie. Schudnąć, założyć bardziej opływowe ubranie.
Do motocykla założyć nitro a dokładniej przykleić taka specjalną naklejkę zwiększającą moc. Działa na 100%
Na forum jest wiele informacji o zwiększeniu mocy.
Moja rada to zacząć od siebie. Schudnąć, założyć bardziej opływowe ubranie.
Do motocykla założyć nitro a dokładniej przykleić taka specjalną naklejkę zwiększającą moc. Działa na 100%
Power commander + mapa pod osprzęt, tłumik sportowy, filtr powietrza sportowy, olej z najwyzszej polki pewnie nie odczuwalnie ale moze zwiekszyc moc, sieca irydowa ponoc tez minimalnie dodaje. Sportowe wałki rozrządu, ew. planowanie głowicy. i inne takie cuda. Sprawdź ile te rzeczy kosztują + dolicz robocizne to będziesz miał odpowiedz :P a gdzie to nie wiem.
Swego czasu, kiedy jeździłem Yamahą XT600, to kombinowałem z filtrm K&N, wydechem Sebring, zestawem Dynojet itp.
Zabawa była fajna, ale jakiejś diametralnej zmiany osiagów nie zauważyłem.
Zabawa była fajna, ale jakiejś diametralnej zmiany osiagów nie zauważyłem.
CZ175_ Junak350_ NTV650_ XT600E_ GSF600N_ MTS1000DS_ VN900C_ XT225_ GPz400F_ GL1500_ GT1000_ XT660Z+GSF1250SA
Ja tak samo jak poprzednicy zmian i modyfikacji można wprowadzać dużo, jednak pytanie czy jest to opłacalne każdy musi sobie odpowiedzieć sam. Jak dla mnie najlepszy stosunek cena do odczuwalna zmiana miały dwie rzeczy. Pierwsza to zmiana wydechów i odczuwalna poprawa bezpieczeństwa na drodze (słychać Cię z daleka). Druga to zmiana przełożenia z 15-45 na 14-45. Na miasto o wiele bardziej zrywniejszy, na trasie mało uciążliwy spadek V-max'a bo o ok. 10-15km/h.
Power Commandera miałem, jednak efekty jakie mogłem uzyskać były całkiem mizerne w porównaniu do zainwestowanej gotówki. Oczywiście mam na myśli zakup PC i strojenie go na hamowni, nie tak jak co poniektórzy wgrywają mapy gotowe. Wtedy jest to znacznie tańsza opcja, ale możemy sprawić wręcz odwrotny skutek gdyż wgrana nieodpowiednia mapa może pogorszyć osiągi motocykla.
Power Commandera miałem, jednak efekty jakie mogłem uzyskać były całkiem mizerne w porównaniu do zainwestowanej gotówki. Oczywiście mam na myśli zakup PC i strojenie go na hamowni, nie tak jak co poniektórzy wgrywają mapy gotowe. Wtedy jest to znacznie tańsza opcja, ale możemy sprawić wręcz odwrotny skutek gdyż wgrana nieodpowiednia mapa może pogorszyć osiągi motocykla.
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
przydaje się również cylinder z raptora - 700.
http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X ... ng/?lang=1&
Tutaj zresztą masz wypisane co oni proponują do przepotworzenia XT. Pytanie tylko, czy nie taniej kupić SMC czy SMR?
http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X ... ng/?lang=1&
Tutaj zresztą masz wypisane co oni proponują do przepotworzenia XT. Pytanie tylko, czy nie taniej kupić SMC czy SMR?
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Co prawda w przypadku xt 660 Z ale tu masz wykres mocy w przypadku zmian w osprzęcie silnika bez grzebania w jego bebechach:
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Najtaniej i najszybciej sprawdza się KEVmod:
-w obwód czujnika temperatury wpinasz potencjometr 1,5~2,2KOhma
-sportowy wydech,
-filtr powietrza K&N
-wywalić "fajkę"/nurka z dolotu
Efekt widocznie odczuwalny bez pchania grubej kasiory w PC i bebchy.
Ulusus może potwierdzić-zrobiliśmy takiego moda w Giżycku w sprzęcie kolegi,(15minut roboty)i obecnie moto wstaje na koło z dwójki,z gazu. XTX bez lambdy.
-w obwód czujnika temperatury wpinasz potencjometr 1,5~2,2KOhma
-sportowy wydech,
-filtr powietrza K&N
-wywalić "fajkę"/nurka z dolotu
Efekt widocznie odczuwalny bez pchania grubej kasiory w PC i bebchy.
Ulusus może potwierdzić-zrobiliśmy takiego moda w Giżycku w sprzęcie kolegi,(15minut roboty)i obecnie moto wstaje na koło z dwójki,z gazu. XTX bez lambdy.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej