Strona 43 z 60

: 19 maja 2015, 15:22
autor: Flaw
astro pisze:Mam zagwostkę tylko z rozmiarem. Co by mi dał 150/70 zamiast 160/60?
Jak szukasz typowo asfaltówki to wsadzasz 160/60.
150/70 zakładają X, które chcą mieć bardziej terenową oponę, która nie występuje w rozmiarze 160/60.

: 19 maja 2015, 19:55
autor: MarqSz
Możesz także spokojnie spróbować pirelli mt 60 corsa. Na czarnym doskonale trzyma, w tym na mokrym. Po deszczu na torze jastrząb zamykałem tą oponkę. A jak przyjdzie zjechać na szuterek, będziesz w zdecydowanie lepszej sytuacji niż na Angel. Ja jeżdżę już na drugim komplecie. Bajros pisał gdzieś na forum o tych oponach.

: 19 maja 2015, 21:34
autor: astro
Żadnych szuterków. Szuterki są zbyt "mainstreamowe" na tym forum ;)
Poza tym mam złe doświadczenia.

Obrazek

Będę hipsterem i zostanę na asfalcie :)
Pirelli Angel GT świetnie się tam sprawdzą.
Dzięki za doradztwo i wyjaśnienia co do rozmiarówki.

: 21 maja 2015, 11:38
autor: jeivi
MarqSz pisze:Możesz także spokojnie spróbować pirelli mt 60 corsa. Na czarnym doskonale trzyma, w tym na mokrym. Po deszczu na torze jastrząb zamykałem tą oponkę. A jak przyjdzie zjechać na szuterek, będziesz w zdecydowanie lepszej sytuacji niż na Angel. Ja jeżdżę już na drugim komplecie. Bajros pisał gdzieś na forum o tych oponach.
To pirelli mt 60 corsa są jeszcze dostępne?? Wydawało mi się że już ich nie produkują...

: 21 maja 2015, 13:53
autor: astro
jeivi pisze: To pirelli mt 60 corsa są jeszcze dostępne?? Wydawało mi się że już ich nie produkują...
Czy produkują to nie wiem, ale są dostępne np. tutaj.
http://motogumy.pl/Opony_motocyklowe.as ... p=MOTOCYKL

: 23 maja 2015, 0:39
autor: lucaszz
3ci sezon jeżdżę na oponach Pilot Power 2CT (tył udało mi się zjechać kilka razy przodu jeszcze nie). Polecam, zaskakująco dobrze trzyma przednie koło w deszczu.

: 23 maja 2015, 18:18
autor: yomek
Pare dni temu przerabialem temat opon szosowych.

Jeśli dobrze poszukać to warto kupić Pilot Road 2, ja rocznik bieżący kupiłem za jakieś 350 zł (przód). Jeśli ktoś lata bardziej turystycznie, to jest to świetna opcja (mialem w poprzednim moto). Zajebiste beda tez Metzelery Z8, niestety są droższe od Pilot Road 2 i z tego co czytałem, zużywają się prędzej, co w tym wypadku jest ich minusem w kontekscie porównawczym z pilot road.

Pilot Road to dobra opona na dłuzsze przebiegi, ale też do polatania na winklach (dobrze sie klei) i do polatania (z musu) po mokrym. Szukanie tanszych alternatyw, nie do konca jest sensowne (30-60 zł), bo odbije się to na żywotności, szybszej zmianie opony itd.

Przed zakiupem zastanawialem się jeszcze nad Pirelli Angel ST, masa dobrych opinii, dobra cena, ale skusiłem się na Pilot Road 2, ze wzgledu na przebiegi jakie można zrobić na tej oponie. A zatem:

- Pilot Road 2
- Pirelli Angel ST
- Metzeler Z8

:-)

: 25 maja 2015, 13:45
autor: Goral
Też się zdecydowałem na PilotRoad2 jakieś 1,5k km temu i jak na razie nie mogę narzekać. Na winklach dobrze się klei choć jeszcze strach trzyma przed ich zamknięciem:P a na mokrym tak samo, czuję się pewnie i wiem że mi nie uślizgną przy normalnej jeździe. Zobaczymy za ile km się skończą ale prędko o nie będzie. pozdro

: 03 cze 2015, 14:00
autor: jeivi
Po przeszukaniu netu i rozmowach na zlocie zdecydowałem się na avon distanzia na przednie i tył ;-) Myśl że na kaszubskie szutry i asfalty sprawdzą się idealnie ;-) Chyba że ktoś podrzuci jeszcze inny pomysł na jakieś ciekawe oponki ;-) Ja latam 70% asfalt i w zamierzeniu 30% ma być szutrami ;-)

: 03 cze 2015, 14:54
autor: Rodman
Też chce kupić Avony, masz jakieś dobre dojście?

: 03 cze 2015, 16:03
autor: czajson
Podłączę się do wątku oponowego a to za przyczyną chęci zmiany tylnej gumy. Krótka retrospekcja- xtx kupiłem na heidenau k60 scout. Po jakimś czasie zauważyłem, że jest rozcięta i założyłem otrzymaną w ,,gratisie" nową TKC 80 Twinduro. Po terenie fajnie, ale ze względu na to, że jestem leśnikiem, jeżdżenia w terenie mam po uszy i potrzebuję coś bardziej na czarne. Wybór padł na nowość TKC 70. W rozmowie z przedstawicielem firmy sprzedającej to to, usłyszałem mnóstwo ogólników, które sam mógłbym sobie wyobrazić i opowiedzieć. Pytanie- czy ktoś korzysta z tego modelu continentala? Po zmianie opony chętnie pozbędę się TKC 80 -przejechałem na niej raptem kilkaset km. Może komuś kto lata po terenie przyda się.

: 07 cze 2015, 23:28
autor: Rut
Ja będę zakładał te opony w nadchodzącym tygodniu i robił pierwsze testy w weekend. Jeżeli Ci się nie spieszy, to za około tydzień powinienem mieć pierwsze wrażenia. To bardzo świeży model więc z opiniami na ich temat póki co może być krucho.

: 08 cze 2015, 11:10
autor: czajson
W porządku. Kilka dni nie stanowi problemu. Życzę udanych testów i oczekuję na oceny.

: 13 cze 2015, 22:39
autor: deny
Dobra tera ja.

Kończy mi sie tylna opona dunlop mutant - podobno zachwalana do XTX'a , ogólnie trzyma dobrze , z przodu hidenau susuperrain- hałasuje i piszczy przycisnieta ale w szuter sie nada. A a chce połączyć opone w 90% na asfalt i 10% na szuter itd. Czego szukac? Mutant jakos mieli na luźnej nawieżchni ale nie wiem czy nie za słabo. Jakieś pomysły?

Ps jakoś na winklu z hidenau nie osiągnąłem maksa chyba ale mutant juz lekko był niepewny szczególnie na 2 gim biegu. Ps choc Cbr 600 nie nadążala....;)

Ktoś coś?.
A moze dowoln szosówka na szuter jako tako sie nada jak mój dunlop mutant? Ke?:)

: 14 cze 2015, 9:14
autor: raczek_
Michelin Pilot Road 2CT, dawała świetnie radę na szosie mokrej jak i suchej. Na szuter też spoko, zwłaszcza jeśli proporcje mają być 90 do 10 :) jeśli szuter trochę bardziej to avon distanzia