Uszkodzona Rama
rysiu, jak będziesz szukał, to wówczas będę mógł Ci coś tłumaczyć. Tymczasem skup się na pomocy koledze znaleźć rozwiązanie.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
nie no generalnie sugestia super:Darkadius0 pisze:rysiu, jak będziesz szukał, to wówczas będę mógł Ci coś tłumaczyć. Tymczasem skup się na pomocy koledze znaleźć rozwiązanie.
Ten motocykl to już szkoda całkowita wg normalnego systemu, ewentualna wymiana ramy na inną ale legalną kolego
cena za ramę to pikuś, jeżli chcesz mieć to legalnie zrobione to rama musi być z papierem, rejestrujesz jak motocykl, a twoją rame złomujesz i w ten sposób wyrejestrowujesz pojazd,
mozliwość druga:
szlifujesz numery na ramie używanej kóra kupisz, szukasz grawera który niemalże indento czcinką nanosi Ci numer VIN, wszystko ładnie malujesz, nie ma śladu, a tabliczkę ładnie przynitowujesz, jest igła nic nie widać, hulasz motocyklem,
To typowa metoda magików robiących z róznych motocykli 250cc - 125cc na kategorię B. To czy ją chwalić czy nie nie wypowiadam się.
inaczej padaka, policja może sie przyczepić, dignosta itp itd, koszta nie małe takiego przedsięwzięcia bo rame trzeba jeszcze malować,
Wiec chyba lepiej spawać twoją... albo szukać ramę z papierem na przedkłądkę a starą
rame złomować
w przypadku zakupu nowej ramy dostajesz fakturę i bez problemu zarejestrujsze ramę w wydzale komunikacji, koszt około 153zł
mozliwość druga:
szlifujesz numery na ramie używanej kóra kupisz, szukasz grawera który niemalże indento czcinką nanosi Ci numer VIN, wszystko ładnie malujesz, nie ma śladu, a tabliczkę ładnie przynitowujesz, jest igła nic nie widać, hulasz motocyklem,
To typowa metoda magików robiących z róznych motocykli 250cc - 125cc na kategorię B. To czy ją chwalić czy nie nie wypowiadam się.
inaczej padaka, policja może sie przyczepić, dignosta itp itd, koszta nie małe takiego przedsięwzięcia bo rame trzeba jeszcze malować,
Wiec chyba lepiej spawać twoją... albo szukać ramę z papierem na przedkłądkę a starą
rame złomować
w przypadku zakupu nowej ramy dostajesz fakturę i bez problemu zarejestrujsze ramę w wydzale komunikacji, koszt około 153zł
Cieniasy!!
Przerabialem temat, potrzebny tylko dobry spawacz!
Przerabialem temat, potrzebny tylko dobry spawacz!
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
O zaskar, konkretnie walnęła To widać XT mają coś z tymi ramami bo mi też w tym miejscu zaczęła pękać ale pospawane i dalej dzida jakby dopiero co z fabryki wyjechała:)