Pomocy xt sie nie slucha :(
Witam kupilem na dniach xt jezdzilem pare dni bylo wszystko ok nagle zaczol glupiec szarpac nw co sie dzieje problem polega na tym ze jak sie zagrzeje to po odkreceniu gazu na full za polowa zaczyna szarpac(na zimnym ok) jak by przygasal nie dostawal paliwa zmienilem filtr powietrza wymienilem olej szukalem filtra paliwa ale chyba nie ma kupilem dodatek do czyszczenia wtryskow nic nie dalo nw co to moze byc narazie nie skocze do mechanika bo brak siana po zakupie a moze to jakas blachostka dodam ze dzien zanim to sie stalo mylem motor na myjce cisnieniowej z gory dziekuje za odp
Filu105, dodaj proszę chociaż kropki. Idzie rozpoznać gdzie zdanie się kończy, ale bardziej przypomina to potok myśli czy też strumień świadomości (taki termin literacki - przykład Ulisses).
Co to za moto jest? Z którego roku masz to XTX (zgodnie z tym co napisałeś w powitalni, to jest to XTX)? Czy ogarniałeś już tryb diagnostyczny (jest na forum opisany)? Gdzie to kierowałeś strumień z myjki ciśnieniowej?
Co to za moto jest? Z którego roku masz to XTX (zgodnie z tym co napisałeś w powitalni, to jest to XTX)? Czy ogarniałeś już tryb diagnostyczny (jest na forum opisany)? Gdzie to kierowałeś strumień z myjki ciśnieniowej?
Moja znikoma wiedza i doświadczenie podpowiada mi, jak by to były problemy z ... kompresją. Acz mogę się mylić. Zrób prosty test na luzie i odkręć manetkę tak powyżej połowy i stwierdź, czy się dławi/krztusi. Jak nie, to spróbuj dokładnie tak samo, tylko na biegu jeden, dwa na prostym odcinku drogi lub placu. Jak nadal nie, no to kiedy to się dzieje Jak masz jak nagrać to coś, to spróbuj nagrać.
Zacząłbym też od prostych rzeczy:
- sprawdzenie kodów błędów z trybu diagnostycznego - link http://xt660.pl/viewtopic.php?t=14 - pola 60, 61, 62
- sprawdzenie ustawienia położenia przepustnicy - tryb diagnistyczny, test 01 - link http://xt660.pl/viewtopic.php?t=14
- sprawdzenie airboxa i tego wyrostka airboxa - z prawej strony airbox, z lewej wyrostek - druga fota w tym poście http://xt660.pl/viewtopic.php?p=87559#87559 - instrukcja użytkownika 6-16 i 6-17
- sprawdzenie oleju - barwa, przejrzystość, zapach - wg instrukcji użytkownika 6-10
- sprawdzenie świecy (?) - barwa (czy biała, kawowa, czarna) - wg instrukcji użytkownika 6-9
- sprawdzenie kompresji - najlepiej u kogoś, kto ma przymiar - wg instrukcji serwisowej 3-21
XT ogólnie lubi trząść się to jest moto do ciągłego przyspieszania. Na spokojnie nie pojedzie.
Ogarnij jeszcze tematy z TPS'em - czujnikiem położenia przepustnicy:
- o wymianie TPS'a: http://xt660.pl/viewtopic.php?t=1459
- gaśnie przy odkręceniu: http://xt660.pl/viewtopic.php?t=5291
- gaśnie/brak mocy: http://xt660.pl/viewtopic.php?t=2563
- szarpie: http://xt660.pl/viewtopic.php?t=3059
- gaśnie/przerywa: http://xt660.pl/viewtopic.php?t=5200
Poszukaj, a znajdziesz. Powodzenia!
Zacząłbym też od prostych rzeczy:
- sprawdzenie kodów błędów z trybu diagnostycznego - link http://xt660.pl/viewtopic.php?t=14 - pola 60, 61, 62
- sprawdzenie ustawienia położenia przepustnicy - tryb diagnistyczny, test 01 - link http://xt660.pl/viewtopic.php?t=14
- sprawdzenie airboxa i tego wyrostka airboxa - z prawej strony airbox, z lewej wyrostek - druga fota w tym poście http://xt660.pl/viewtopic.php?p=87559#87559 - instrukcja użytkownika 6-16 i 6-17
- sprawdzenie oleju - barwa, przejrzystość, zapach - wg instrukcji użytkownika 6-10
- sprawdzenie świecy (?) - barwa (czy biała, kawowa, czarna) - wg instrukcji użytkownika 6-9
- sprawdzenie kompresji - najlepiej u kogoś, kto ma przymiar - wg instrukcji serwisowej 3-21
XT ogólnie lubi trząść się to jest moto do ciągłego przyspieszania. Na spokojnie nie pojedzie.
Ogarnij jeszcze tematy z TPS'em - czujnikiem położenia przepustnicy:
- o wymianie TPS'a: http://xt660.pl/viewtopic.php?t=1459
- gaśnie przy odkręceniu: http://xt660.pl/viewtopic.php?t=5291
- gaśnie/brak mocy: http://xt660.pl/viewtopic.php?t=2563
- szarpie: http://xt660.pl/viewtopic.php?t=3059
- gaśnie/przerywa: http://xt660.pl/viewtopic.php?t=5200
Poszukaj, a znajdziesz. Powodzenia!
Dzieki za pomoc sprawdzilem diag (zajebista sprawa nie wiedzialem ze nawettakie cos jest ) blad 12 walu korbowego tylko czy to bylo od zalania woda czy cos nie tak nw tam niby kolo czujnika lalem wode moglo zrobic zwarcie nw skasowalem zobacze jak bedzie smigal jutro tak to reszta w diag ok . A tak z ciekawosci ile wyczymuje taki wal w xtx mam 35 tys to dużo dla niego czy nie ,oby to byl tylko blad od zwarcia po myciu a ile mniej wiencej wyniesie nie daj boze naprawa nowy wal dobrej firmy +robota
ja bym najpierw zajrzał do
1) filtra powietrza, niewymieniany bardzo długo może dać efekty dławienia.
2) potem świeca do wymian, nieważne jak wygląda ta która jest,
3) jak nie pomoże to cała elektrykę bym umył, kostki i połączenia potraktował sprayem do tego przeznaczonym, dopiero potem jeśłi nie pomoże inne rozważania na temat
1) filtra powietrza, niewymieniany bardzo długo może dać efekty dławienia.
2) potem świeca do wymian, nieważne jak wygląda ta która jest,
3) jak nie pomoże to cała elektrykę bym umył, kostki i połączenia potraktował sprayem do tego przeznaczonym, dopiero potem jeśłi nie pomoże inne rozważania na temat
Zauważyłem jeszcze jak sprawdzam olej na bagnecie jest polowa po sprawdzeniu na drugi dzien nie ma wg sprawdze znow za jakis czas po przejechani u odstawieniu motora na cala noc jest spowrotem polowa ??mortor nie dymi zero wyciekow
Sprawdź w ten sposób:
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=3758&hi ... anie+oleju
Lub według instrukcji obsługi.
"Podczas sprawdzania poziomu oleju
pojazd musi być ustawiony w pozycji
pionowej. Nawet niewielkie przechylenie
Spowoduje, że odczyt będzie błędny.
Uruchomić silnik, pozwolić mu się
rozgrzać przez 10-15 minut, a
następnie go wyłączyć.
Odczekać kilka minut, aż olej
osiądzie, zdjąć korek wlewu oleju,
wytrzeć do czysta wskaźnik
bagnetowy, włożyć go z powrotem
do otworu wlewu oleju (bez
zakręcania go), a następnie wyjąć,
aby sprawdzić poziom oleju."
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=3758&hi ... anie+oleju
Lub według instrukcji obsługi.
"Podczas sprawdzania poziomu oleju
pojazd musi być ustawiony w pozycji
pionowej. Nawet niewielkie przechylenie
Spowoduje, że odczyt będzie błędny.
Uruchomić silnik, pozwolić mu się
rozgrzać przez 10-15 minut, a
następnie go wyłączyć.
Odczekać kilka minut, aż olej
osiądzie, zdjąć korek wlewu oleju,
wytrzeć do czysta wskaźnik
bagnetowy, włożyć go z powrotem
do otworu wlewu oleju (bez
zakręcania go), a następnie wyjąć,
aby sprawdzić poziom oleju."
Przy sprawdzaniu poziomu oleju trzeba sie karnąć potem wyłączamy, chwilę czekamy i sprawdzamy poziom
Dalej sie dławi?
Sprawdź tematy z pompą paliwa jeszcze poza tymi w/w.
Dalej sie dławi?
Sprawdź tematy z pompą paliwa jeszcze poza tymi w/w.