Z OTR'a całkiem fajne risery ale drożej mi wyjdzie niż całkiem fajne sw-motech czy inne.
U Ciebie na otr piszą, że na spokojnie możesz podwyższyć o 7cm. To co pokazałeś to 20,30,50mm ale dochodzi do tego "clampa" czyli taki jakby ichny zamiennik mocowania kiery który dodatkowo podwyższa kiere o 20mm. Także możesz mieć 50mm riser + clampa 20mm ->70mm
Mi chodzi o inną kierę niż orginalna w xtr i żeby taki zestaw z riserami był podniesiony jak z orginalną kierą i riserami 50mm .. i tutaj nie wiem jak całą wysokość pogodzić. Bo na orginalnej kierze wystarczy, że założy jakiekolwiek raisery (max 50mm) i wszystko będzie git.
pzdr. aXon
Kierownica i podwyższenie
zakładający ten temat szuka do teresy.aXon pisze:Dla Rki max podwyższenie to +5cm przy orginalnej kierze.
Przy zmianie na fatbara ile taka kiera może mieć max wysokości?
Może ktoś podać jakiś zestaw podwyższający z kierą fatbar, który podwyższy wszystko tyle co orginalna kiera z podwyższeniem 5cm (tak, żeby kable dały rade)?
Pozdr. aXon
Hej!
Jest szansa, że R i Z maja ten sam limit podwyższenia. U mnie siedzi podwyższenie 50mm (by OTR) i kierownica ProTaper Contour, profil KX (ważne, te same kiery z nazwy wystepują w różnych profilach, czytaj sposobach wygięcia, co ma niebagatelne znaczenie). Taki zestaw to jest absolutne max na standardowych linkach, sprawdzone organoleptycznie.
Znajdź sobie odpowiedniego fatbar-a, profil (bardziej prosta, może wyżej podgięte końcówki, up to you, poczytaj na stronach producenta co do czego polecają, pomyśl chwilkę co byś chciał osiągnąć, zarówno na siedząco jak i na stojaka), jak już to będziesz miał, to kombinuj z podwyższeniem. Kup najwyżej najpierw rurę i "klemy", samo podwyższenie jest zwykle osobną częścią. Przymierz do maszyny i zmierz ile możesz jeszcze podwyższyć.
edit: Do Tenery też się mówi, że przy seryjnej kierownicy można zrobić max lift o 50mm. Z moją grubą rurą końcówki kiery są 20mm wyżej niż seria na tym samym podwyższeniu i wszystko pasuje.
Pozdrawiam,
Bartek
Jest szansa, że R i Z maja ten sam limit podwyższenia. U mnie siedzi podwyższenie 50mm (by OTR) i kierownica ProTaper Contour, profil KX (ważne, te same kiery z nazwy wystepują w różnych profilach, czytaj sposobach wygięcia, co ma niebagatelne znaczenie). Taki zestaw to jest absolutne max na standardowych linkach, sprawdzone organoleptycznie.
Znajdź sobie odpowiedniego fatbar-a, profil (bardziej prosta, może wyżej podgięte końcówki, up to you, poczytaj na stronach producenta co do czego polecają, pomyśl chwilkę co byś chciał osiągnąć, zarówno na siedząco jak i na stojaka), jak już to będziesz miał, to kombinuj z podwyższeniem. Kup najwyżej najpierw rurę i "klemy", samo podwyższenie jest zwykle osobną częścią. Przymierz do maszyny i zmierz ile możesz jeszcze podwyższyć.
edit: Do Tenery też się mówi, że przy seryjnej kierownicy można zrobić max lift o 50mm. Z moją grubą rurą końcówki kiery są 20mm wyżej niż seria na tym samym podwyższeniu i wszystko pasuje.
Pozdrawiam,
Bartek
Tak właśnie chcę zrobić. Najpierw kiera, a później podpasuję wysokość riserów.Kup najwyżej najpierw rurę i "klemy", samo podwyższenie jest zwykle osobną częścią. Przymierz do maszyny i zmierz ile możesz jeszcze podwyższyć.
(Fajne są te plasterkowe do, zdaje się gs'a 650. Mają możliwość regulacji 'plasterkami' co 1cm)
Właśnie to główny problem bo sam nie wiem czego oczekuję od nowej kiery... Nie rozjeździłem się jeszcze xtrką z orginalną kierownicą więc nie mam pojęcia co chciałbym osiągnąć zmieniając na inna.. Będę się tu kierował niestety nie moimi odczuciami, a tym co piszą na stronkach czy reklamach.. (miszcz crossa czy dakaru powinien wiedzieć lepiej czego chcę niż ja sam)Znajdź sobie odpowiedniego fatbar-a, profil (bardziej prosta, może wyżej podgięte końcówki, up to you, poczytaj na stronach producenta co do czego polecają, pomyśl chwilkę co byś chciał osiągnąć, zarówno na siedząco jak i na stojaka)
W sumie jedyne to to żeby była wyższa o około 1.5cm od orginalnej (żeby samo podwyższenie zmniejszyć z 50mm do ok.35mm)
Dzięki Bartek
Pzdr. aXon
- Filip_V650
- Posty: 24
- Rejestracja: 09 lis 2016, 18:44
- Lokalizacja: tu i tam
Siemanko.
Jak to jest z tymi podwyższeniami do 660z?
Piszecie, że podnosicie nawet o 50mm i wszystko gra. Ja dzisiaj próbowałem zainstalować podwyższenie o 30mm i przy maksymalnym skręceniu kierownicy w prawo cięgna gazu są napięte, że szok.
Próbuję podnosić oryginalną kierę za pomocą 30mm dystansów tego typu:
Zaznaczam, że cięgno sprzęgła, przewody elektryczne i przewód hamulcowy są wystarczającej długości.
Czy zmieniacie jakoś ułożenie kabli i przewodów?
Pozdrawiam
Jak to jest z tymi podwyższeniami do 660z?
Piszecie, że podnosicie nawet o 50mm i wszystko gra. Ja dzisiaj próbowałem zainstalować podwyższenie o 30mm i przy maksymalnym skręceniu kierownicy w prawo cięgna gazu są napięte, że szok.
Próbuję podnosić oryginalną kierę za pomocą 30mm dystansów tego typu:
Zaznaczam, że cięgno sprzęgła, przewody elektryczne i przewód hamulcowy są wystarczającej długości.
Czy zmieniacie jakoś ułożenie kabli i przewodów?
Pozdrawiam
Siema, chce zanabyć podwyższenie na alledrogo: http://allegro.pl/podwyzszenie-kierowni ... 35023.html
Czy ma ktoś coś takiego? Czy będzie pasować do Z-tki?
Czy ma ktoś coś takiego? Czy będzie pasować do Z-tki?
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
To ja spytam z innej beczki - jak sie Wam jeździ na siedząco dalsze trasy z tak podniesioną kierownicą? Pytam, bo po kilku godzinach takiej jazdy stawy barkowe miałem zbetonowane konkretnie I ogólne bole ramion (podwyższenia poszły w świat). Rozumiem że one pomagają podczas jazdy na stojąco, lecz jak w trasie u Was?
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
ja w XTR mam podwyższenie 5cm a nawet 51,5mm :] na trasie po cały dzień w siodle bolała mnie tylko dupa, ja podwyższałem właściwie każdą kiere w każym moto które miałem.
NIe wyobrażam sobie jazd na XT bez podwyższenia kiery nawet po lekkim szuterku gdzie od czasu do czasu trzeba stanać na podnóżkach.
NIe wyobrażam sobie jazd na XT bez podwyższenia kiery nawet po lekkim szuterku gdzie od czasu do czasu trzeba stanać na podnóżkach.
Terry świetnie się składa o poproszę Cie o podzielenie się informacjami/fotami, bo mi wciaż za nisko mimo podwyższenia o 5cm, powiedz jak poradzileś sobie z przewodami i linkami??? to mnie najbardziej interesuje
można dać do przedłużenia oryginalne linki, ja tak zrobiłem.
Jedno i drugie przedłużasz, niestety;) Do 3,5cm udało mi się naciągnąć i przewody i linki. Później lipa.powiedz jak poradziłeś sobie z przewodami i linkami??? to mnie najbardziej interesuje
Całość do zrobienia w dwa wieczory. Zdjęcia postaram się zrobić jutro.