Ustawianie motocykla do serwisu - bez sprzętu
Dokładnie taki.@Flaw - ale taki na klasyk na korbie z profilem pod uchwyt na progu
Są jeszcze takie patenty:
h e d o n i z m
- daniel-intruz
- Posty: 87
- Rejestracja: 10 cze 2018, 3:00
- Lokalizacja: Lębork
Czasami natura przychodzi z pomocą
- daniel-intruz
- Posty: 87
- Rejestracja: 10 cze 2018, 3:00
- Lokalizacja: Lębork
Gdy jestesmy skazani na siebie tutaj jest przedstawiony ciekawy patent zbliżony do tego który przedstawił powyżej Flaw
Lifting arm
Lifting arm
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Rozpierak montażowy daje radę. Śruba rzymska, jakieś dodatkowe regulacje i dorobione pod własne widzimisie zakończenia et voila. Można posiłkować sie na tym:
https://image.ceneostatic.pl/data/produ ... m-1629.jpg
Jak nie miałem centralki to woziłem coś takiego w trasy, choćby do napraw dętek. Centralna śruba to główna akcja, ale te dwie zeń wychodzące można zrobić na teleskopie/śruba w śrubę/etc przez co całość skręca się do dość małego pakietu. I mamy stabilne stanie w postaci kosy z jednej i tego ustrojstwa z drugiej strony.
https://image.ceneostatic.pl/data/produ ... m-1629.jpg
Jak nie miałem centralki to woziłem coś takiego w trasy, choćby do napraw dętek. Centralna śruba to główna akcja, ale te dwie zeń wychodzące można zrobić na teleskopie/śruba w śrubę/etc przez co całość skręca się do dość małego pakietu. I mamy stabilne stanie w postaci kosy z jednej i tego ustrojstwa z drugiej strony.
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
Ale można i tak https://photos.app.goo.gl/qxHcD5P1G1pNc ... 1G1pNcDh77[/img]
i tak ...
h e d o n i z m