Witam
Panowie ostatnio notorycznie w czasie pokonywania dosc szybkich zakrecikow zdarza mi sie przycierac podnozkiem o asfalt...
Przy zakretach w prawo sciera sie "tylko" guma ale w lewych "dre" takze podnozka na ktorej stawia sie motocykl. Generalnie nozki mam juz poobcierane i wygladaja jak z moto po slizgu . Jako ze ASO liczy sobie 150zl za szt. to moze ktos z was ma jakies doswiadczenia w tym temacie z metalowymi i spoooro tanszymi podnozkami kierowcy podchodzacymi p&p do XTX ?.
Podnozki w XTX/R
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Podnóżki to droga sprawa, najtaniej wyjdzie Cie kupić jakieś uniwersalne
np: http://www.allegro.pl/item749786030_uni ... ewane.html
http://cgi.ebay.co.uk/Foot-Pegs-Front-Y ... 286.c0.m14
http://cgi.ebay.co.uk/2X-Front-Foot-Peg ... 286.c0.m14
np: http://www.allegro.pl/item749786030_uni ... ewane.html
http://cgi.ebay.co.uk/Foot-Pegs-Front-Y ... 286.c0.m14
http://cgi.ebay.co.uk/2X-Front-Foot-Peg ... 286.c0.m14
Siemasz Sevi,
Miło poczytac, że masz takie "problemy" to znaczy, że nieźle się kleisz w zakrętach Rozwiązaniem może być zamontowanie metalowych krosowych podnóżków i dorobienie przykręcanego na śrubę ślizgacza z materiału ścieralnego. Coś takiego stosuje się w wyścigach supermoto, tym samym oszczędzając na podnóżkach. Aktualnie nie mogę znaleźć zdjęcia jak to wygląda... Co do podnóżki na której się stawia motocykl to albo trzebaby było ją umiejętnie przerobić (wygiąć) albo w ogóle odkręcić hehe ale to ekstremalne rozwiązanie.
Miło poczytac, że masz takie "problemy" to znaczy, że nieźle się kleisz w zakrętach Rozwiązaniem może być zamontowanie metalowych krosowych podnóżków i dorobienie przykręcanego na śrubę ślizgacza z materiału ścieralnego. Coś takiego stosuje się w wyścigach supermoto, tym samym oszczędzając na podnóżkach. Aktualnie nie mogę znaleźć zdjęcia jak to wygląda... Co do podnóżki na której się stawia motocykl to albo trzebaby było ją umiejętnie przerobić (wygiąć) albo w ogóle odkręcić hehe ale to ekstremalne rozwiązanie.
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Rozwiązanie, o którym wspominał Bajros LinkBajros pisze:Siemasz Sevi,
Miło poczytac, że masz takie "problemy" to znaczy, że nieźle się kleisz w zakrętach Rozwiązaniem może być zamontowanie metalowych krosowych podnóżków i dorobienie przykręcanego na śrubę ślizgacza z materiału ścieralnego. Coś takiego stosuje się w wyścigach supermoto, tym samym oszczędzając na podnóżkach. Aktualnie nie mogę znaleźć zdjęcia jak to wygląda... Co do podnóżki na której się stawia motocykl to albo trzebaby było ją umiejętnie przerobić (wygiąć) albo w ogóle odkręcić hehe ale to ekstremalne rozwiązanie.
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
Generalnie to wcale nie trzeba jakichs hardcorowych ewolucji wyczyniac na tym moto i miec nie wiadomo jakich umiejetnosci zeby trzec podnozkami poprostu samo wychodzi i to nawet nie czuje zebym lecial w maks pochyleniu kiedy w XTX zaczyna sie "tarcie" .Bajros pisze:Siemasz Sevi,
Miło poczytac, że masz takie "problemy" to znaczy, że nieźle się kleisz w zakrętach Rozwiązaniem może być zamontowanie metalowych krosowych podnóżków i dorobienie przykręcanego na śrubę ślizgacza z materiału ścieralnego. Coś takiego stosuje się w wyścigach supermoto, tym samym oszczędzając na podnóżkach. Aktualnie nie mogę znaleźć zdjęcia jak to wygląda... Co do podnóżki na której się stawia motocykl to albo trzebaby było ją umiejętnie przerobić (wygiąć) albo w ogóle odkręcić hehe ale to ekstremalne rozwiązanie.
Szukam gotowych/tanich rozwiazan ktore juz ktos wczesniej sprawdzil i na 100% nie trzeba bedzie wiercic dorabiac przerabiac bo w to nie chce mi sie bawic bo jesli mam jzu przerabiac i kombinowac to wole zostac przy swoich startych oryginalach
Najgorzej bedzie przy ewentualnej sprzedazy moto bo "eee starte nozki i podnozka to na bank lezal na dwoch stronach i to kilka razy "
W pewnym sensie się zgadzam, na torze to rozumiem, ale na ulicy się tak nie kładę w zakrętach bo za łatwo o uślizg. Jeśli nie chcesz wiercić przerabiać to albo zostaniesz przy startych albo kupisz nowe podnóżki z już zamontowanymi ślizgami. Widziałem jakiś czas temu na allegro do Yamahy za prawie 400zł...sevi pisze:Generalnie to wcale nie trzeba jakichs hardcorowych ewolucji wyczyniac na tym moto i miec nie wiadomo jakich umiejetnosci zeby trzec podnozkam
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
400zl to jak dla mnie hardcore i wyglada na to ze bede musial dotrzec do konca swoje obecne a pozniej kupic poprostu oryginalne i delikanitej jezdzic.Bajros pisze:W pewnym sensie się zgadzam, na torze to rozumiem, ale na ulicy się tak nie kładę w zakrętach bo za łatwo o uślizg. Jeśli nie chcesz wiercić przerabiać to albo zostaniesz przy startych albo kupisz nowe podnóżki z już zamontowanymi ślizgami. Widziałem jakiś czas temu na allegro do Yamahy za prawie 400zł...sevi pisze:Generalnie to wcale nie trzeba jakichs hardcorowych ewolucji wyczyniac na tym moto i miec nie wiadomo jakich umiejetnosci zeby trzec podnozkam
Na torze niestety nie bylem ani razu w zyciu i staram sie uczyc/doskonalic swoje umiejetnosci w odosobnionych miejscach kiedy nie ma zadnego ruchu....
Sa to niestety miejsca publiczne z czego nie jestem wcale zadowolony ale coz... takie sa "nasze" realia...
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Jak ze wszystkim zapewne nie .darth0s pisze:troche wielkie :D ciekawe czy mozna nabyc droga kupna w naszym pieknym kraju za jakes rozsadne pieniadze ;D
Ja kupilem nowy oryginal i tyle. Komplecik przydartych na zmiane (jesli najdzie mnie ochota na "zakrety") oczywiscie lezy na polce
Wracam do sprawy metalowych podnóżków. Namierzyłem ciekawe podnóżki używane w KTM LC4 firmy WRP (na marginesie pochodzą z moto Bereta ). Myślałem, że bez problemu przypasują lecz jednak wystąpił problem z samą konstrukcją podnóżka. Różnice możecie zobaczyć na zdjęciach pod tym linkiem. Średnica trzpienia mocującego pasuje, szerokość podnóżka w miejscu mocowania również by przypasowała po odpowiednim oszlifowaniu (pisał o tym Wojtekfir).
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Wg mnie mala przerobka i bedzie wszystko pasowac...
Generalnie to nie bardzo wiem jaki jest sens (poza wygladem i przydatnoscia takiego rozwiazania w terenie bo np. ubłocony but rzeczywiscie powinien sie lepiej "trzymac") montowania takich podnozkow. W ostrych winklach tez beda szybko sie scierac, a nie sadze ze sa az tak tanie aby sie nimi nie przejmowac.
Generalnie to nie bardzo wiem jaki jest sens (poza wygladem i przydatnoscia takiego rozwiazania w terenie bo np. ubłocony but rzeczywiscie powinien sie lepiej "trzymac") montowania takich podnozkow. W ostrych winklach tez beda szybko sie scierac, a nie sadze ze sa az tak tanie aby sie nimi nie przejmowac.
Ja mam podnóżki made by czuchro 2 piwa się należą i dobra gadka i póki co najlepsze jakie widziałem płaskownik 60cm migomat + gumówka
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
Oddam rentę krolowej za dobre podnozki.. caly czas przymierzam sie do tych z Holana ale jakos mi nie pasuja. Ktos z forum je zakladal i mial przyfotografic.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
Sevi jaką przeróbkę masz na myśli? Przecież lewy podnóżek WRP ma półokrągłą konstrukcje, także nawet przy zeszlifowaniu boków jak go umieszczę w trzymaniu podnóżka, założę sprężynę i trzpień to podnóżek może się wyginać w nieporządaną stronę czy w dół, nie chce kombinować za bardzo bo to trochę ryzykowne jak przy jeździe podnóżek Ci się urwie z jednej strony - gleba murowana!sevi pisze:Wg mnie mala przerobka i bedzie wszystko pasowac...
Generalnie to nie bardzo wiem jaki jest sens (poza wygladem i przydatnoscia takiego rozwiazania w terenie bo np. ubłocony but rzeczywiscie powinien sie lepiej "trzymac") montowania takich podnozkow.
A co do zastosowania to na pewno ma to sens w terenie, na pogoni za lisem wjeźdzaliśmy z Toudim w takie błoto, że seryjne podnóżki były obklejone gliną w całości tak jak i buty, ciężo było utrzymać się na stojąco na podnóżkach...
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"