A wiec problem zauwazylem jakos 3 dni tak z niczego, ze podczas szybszej jazdy i dohamowaniu kierownica jest bardzo sztywna i ciezko w ktoras strone ja (przechylic). Jak juz sie uda jest taki przeskok, i wrazenie jakby przednie kolo uciekalo.
Macie moze jakis pomysl czym jest to spowodowane, patrzylem wszystkie przewody czy moze tam gdzies tkwi problem ale jest wszystko okej, glowka ramy tez wydaje sie wporzadku
Witam mam problem przy skrecie, moze cos poradzicie
Sprawdź dokładnie łożyska główki ramy, moto do góry żeby przedni zawias z kołem był w powietrzu i wtedy lekko przekręcasz kierownicą i jak będzie ten przeskok o którym piszesz to łożyska do wymiany.
A tu przykładowy filmik :
https://www.youtube.com/watch?v=EY3AEbVEWvA
A tu przykładowy filmik :
https://www.youtube.com/watch?v=EY3AEbVEWvA
Ostatnio zmieniony 14 cze 2017, 9:46 przez ZIBI, łącznie zmieniany 1 raz.
Łożyska główki ramy do wymiany.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
I wymieniaj jak najszybciej. Mnie przy skręcie w lewo, (na szczęście wolno) zablokowała się kierownica i zaliczyłem delikatną glebę.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
Wymiana jest prozaiczna jeśli masz narzędzia.