Pytanie o ocenę

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
miczdemo
Posty: 7
Rejestracja: 12 sie 2017, 10:50
Lokalizacja: Londyn

Jestem nowy na forum, przegrzebalem chyba wszystkie wątki przed wyjazdem na oględziny, sprzedający pasjonat ale zdumiony moją wiedzą :) gratulacje. Proszę o ocenę stanu silnika i ogólnie, zdjęcia w załączniku, co do opisu, który skopiowałem z aukcji:

Modifications include:

MTC Cans (recommended on xtx forums)

Kevs fule mod

DNA stage 2 air filter

Polisport Tail tidy

LED Indicators

Stiffer shocks

Axle crash/protection pads in the new EVO version

47Tooth rear sprocket

Metal number plate

Brand new rear tyre

Pro taper bars

Handguards

Off-road foot pegs

Custom Paint Job

New sintered brake pads both ends

In total, I’ve spent over £2000 on maintenance and modifications on the motorcycle. With all the receipts to prove it.

Zdjęcia tu:

https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/9876794/1


Z góry dzięki za wszystkie komentarze , pozdrawiam, lewa w górę.
Awatar użytkownika
bonzo
Posty: 3181
Rejestracja: 23 lut 2009, 0:34
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Motór jaki jest każdy widzi. Malowanie bardzo indywidualne. Jedno mnie ciekawi, do czego jest ten przewód telefoniczny wiszący przy silniku? Alarm?
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
miczdemo
Posty: 7
Rejestracja: 12 sie 2017, 10:50
Lokalizacja: Londyn

Ten przewód jest do wyjścia 12v do ładowania telefonu, dodatkowo ma tracker scorpiona (subskrypcja na do lutego wykupiona), martwi mnie to spocenie pod cylindrem, to norma?
RS125 -> R1 -> FMX450 -> 954RR -> XT660X
Awatar użytkownika
bonzo
Posty: 3181
Rejestracja: 23 lut 2009, 0:34
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Na trzecim i czwartym zdjęciu na cylindrze koło linki sprzęgła jest pęknięcie czy mi się wydaje? Sprawne XT nie ma żadnych wycieków.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
miczdemo
Posty: 7
Rejestracja: 12 sie 2017, 10:50
Lokalizacja: Londyn

Cień tak pada, nie ma pęknięć, jedynie ten wyciek mnie zaniepokoil
RS125 -> R1 -> FMX450 -> 954RR -> XT660X
Awatar użytkownika
bonzo
Posty: 3181
Rejestracja: 23 lut 2009, 0:34
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Dobrze by go było umyć i przykatować i patrzeć czy coś w tym miejscu cieknie.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Awatar użytkownika
Lotek
Posty: 475
Rejestracja: 19 lut 2014, 12:29
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

błotnik jest w osi z kołem? sprawdź półki i czachę czy są w symetrii.
Czy to normalne że głowica tak różni się kolorem od korpusu?
Lagi gubią już kolor, i to malowanie, dziwny ten motek taki za 5000zł.
lepiej niech pada jak ma być błoto
marider
Posty: 339
Rejestracja: 22 paź 2012, 13:40
Lokalizacja: Bialystok

Porządnie umyć, wyczyścić i śmigać. Ostatnio kupiłem sobie kolejne 2 motocykle w UK (DRZ + WRke) i tak jak do tej pory było jestem zadowolony z historii, kompletnej dokumentacji, ze stanu, niskich przebiegów i z wyposażenia za które warto było dopłacić kilka groszy. Natomiast w Polsce 90% to jakieś porzeźbione wiatraki po dzwonach, do tego na ogół kiepski stan, zajechane, bez dodatków i kosmiczne ceny. Dogaduj się z Angolem i zabieraj. Twój wybór ;)
ODPOWIEDZ