Hej!
Czy widział ktoś może 16-zębną zębatke zdawczą do xtr? Szukam w internetach i znaleźć nie mogę :/
Aktualnie mam 14/46 ktore bardzo sobie zachwalam, ale w trasie utrzymanie prędkosci przelotowych przyprawia mnie o ciarki, kiedy slysze wyjący silnik, a taka duża zdawcza, przekładana na długie trasy załatwiłaby cały problem
Duża zębatka zdawcza
Myslę że 15 dałaby radę, np. w Dominatorze fabrycznie jest taka w trasy jest ok. Poza tym do 16 chyba musiałbyś zmienić łańcuch na 525
tutaj masz:
http://allegro.pl/zebatka-przod-jt-15z- ... 43844.html
porównaj sobie u tego sprzedawcy
Pozdro
Bart
tutaj masz:
http://allegro.pl/zebatka-przod-jt-15z- ... 43844.html
porównaj sobie u tego sprzedawcy
Pozdro
Bart
Mam pytanie: obecnie mam założoną zębatkę 14 ale przy zakupie moto dostałem też 15 i myślałem, żeby wymienić. Jednak jak rozumiem to moto będzie szybsze ale słabsze na niższych przełożeniach?
Tak jak w rowerze, większa zębatka z przodu powoduje, że jedziesz szybciej ale terenie nie uciągnie,
Tak jak w rowerze, większa zębatka z przodu powoduje, że jedziesz szybciej ale terenie nie uciągnie,
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
dokładnie tak, w xt660z fabrycznie jest z przodu 15t, ale jak jeżdże po ciężkim terenie to zmieniam na 14t przód i 48t tył. Wielka różnica.tosiek pisze:Mam pytanie: obecnie mam założoną zębatkę 14 ale przy zakupie moto dostałem też 15 i myślałem, żeby wymienić. Jednak jak rozumiem to moto będzie szybsze ale słabsze na niższych przełożeniach?
Trzeba też zauważyć ze 14-tka o wiele szybciej sie zużywa i na asfalcie wolniej się zbiera.
Dokładnie ja się bawiłem z zębatkami jak miałem Sendę 125 oryginał był 15/48 wtedy zmieniłem na 13/50 kurde panie nie ten motor hehe przy szybszym ruszaniu szła na koło ale ostatecznie zostało 15/50 bo na 13 zębach biegi były strasznie krótkie i wysokie miała obroty przy prędkościach bliskich v-max
"Zakładasz przeloty i cieszysz się dźwiękiem, wyższą mocą w dolnym zakresie obrotów i mniejszą prędkością maksymalną i olewasz wpływ na zawory i inne pierdoły jednym słowem cieszysz się życiem" by Bonzo
W xt660z 16 wchodzi na zdawczą , miałem taką modyfikacje w slr i maszyna elegancko się zbierała, przy czym braku mocy nie odczułem w większym stopniu.
Sądzę, że z R będzie podobnie.
Jedyny problem to długa jedynka, co w mieście będzie się na mocniej obciążone sprzęgło przekładać.
Edit.
Tenera na spokojnie przy 15Z leci 85-90, osiągnięcie prędkości rzędu 100km/h to już moim zdaniem piłowanie silnika.
Sądzę, że z R będzie podobnie.
Jedyny problem to długa jedynka, co w mieście będzie się na mocniej obciążone sprzęgło przekładać.
Edit.
Tenera na spokojnie przy 15Z leci 85-90, osiągnięcie prędkości rzędu 100km/h to już moim zdaniem piłowanie silnika.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2019, 14:27 przez Rogulec, łącznie zmieniany 2 razy.
Suzukie GSR > Honda slr > XT660Z
Ja głównie upalam XTka w terenie a przelotowe rzędu 100km/h mi starczają, więc na razie nie będę nic zmieniać.
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/