Witam, mam nadzieję że dobry dział...
Czy ktoś z was testował takie rozwiązanie?
16,71 zł 5%OFF | Duża główka 0.9Bar/1.1Bar/1.3Bar wyścigi wskaźnik temperatury termometr samochodowy korek chłodnicy pokrywa termometr do wody miernik
https://s.click.aliexpress.com/e/rZNlp1z4X
AliExpress - różności
25,40 zł | 6 V-30 V 12V 24V 3 w 1 cyfrowy wyświetlacz led woltomierza wodoodporny wielofunkcyjny uniwersalny motocykl termometr miernik czasu
https://s.click.aliexpress.com/e/nyAzvsLzv
To też może być przydatne
https://s.click.aliexpress.com/e/nyAzvsLzv
To też może być przydatne
Yamaha XT660 R 2007r.
Honda Transalp XL700V ABS
Honda Transalp XL700V ABS
Najlepiej zobacz jakie masz ori, ja patrzyłem na korki Tuska swego czasu i nie chciało mi się jeszcze podejść do moto i sprawdzić jaki jest w standardzie . Powinien być napis na korku.
Na co dzień nie zrobi to różnicy raczej, podejrzewam że do będzie miało wpływ jak zaczniesz mocno katowac moto i zapaprzesz chłodnicę.
Ja osobiście bym nie szedł w górę za wysoko, wolę żeby mi się moto wygotowało niż żeby poszedł jakiś wąż albo uszczelka, bo nie dopilnowałem wymiany na czas. Albo żeby silnik się zagrzał / zatarł itd.
Po zagotowaniu zawsze możesz dolać wody demineralizowanej, na każdej stacji jest. A jak ci walnie w trasie rurka albo uszczelka to raczej koniec
Na co dzień nie zrobi to różnicy raczej, podejrzewam że do będzie miało wpływ jak zaczniesz mocno katowac moto i zapaprzesz chłodnicę.
Ja osobiście bym nie szedł w górę za wysoko, wolę żeby mi się moto wygotowało niż żeby poszedł jakiś wąż albo uszczelka, bo nie dopilnowałem wymiany na czas. Albo żeby silnik się zagrzał / zatarł itd.
Po zagotowaniu zawsze możesz dolać wody demineralizowanej, na każdej stacji jest. A jak ci walnie w trasie rurka albo uszczelka to raczej koniec
Ja mam w wr korek TUSK 1.8 z termometrem i spisuje sie super bez przeklamywania, w terenie widze kiedy temp w chlodnicy jest duza zanim plyn wywali ze zbiorniczka i mozna sie zatrzymac ostudzic moto (lub wlaczyc wiatrak jak ktos ma dodatkowo manualny pstryczek zamontowany). W sportach uzywalem korków 1.6 i tez bylo OK. A oryginalne korki to zazwyczaj 1.1 /104*C i mamy kipiący wrzątek z ogrzewaniem podudzi jak wiatrak wystartuje.
PS: jak Wam sprzęty się szybko gotują, to sprzedam jeden z patentów - możecie dolać do chłodnicy trochę magicznego środka Red Line Water Wetter -> https://oryginalneoleje.pl/products/dod ... tter-355ml
PS: jak Wam sprzęty się szybko gotują, to sprzedam jeden z patentów - możecie dolać do chłodnicy trochę magicznego środka Red Line Water Wetter -> https://oryginalneoleje.pl/products/dod ... tter-355ml
marider, a Tuska gdzie kupiłeś?
maciokrk, ekspertę nie jestem, ale czysty koncentrat to chyba zły pomysł? O ile wiem ma wyższą temperaturę wrzenia, ale niższą pojemność cieplną niż woda. Czyli gorzej odprowadza ciepło z silnika i silnik pracuje poza optymalną temperaturą. Nie wrze, ale przegrzewa silnik, tak to chyba szło. Dlatego się robi 50/50.
maciokrk, ekspertę nie jestem, ale czysty koncentrat to chyba zły pomysł? O ile wiem ma wyższą temperaturę wrzenia, ale niższą pojemność cieplną niż woda. Czyli gorzej odprowadza ciepło z silnika i silnik pracuje poza optymalną temperaturą. Nie wrze, ale przegrzewa silnik, tak to chyba szło. Dlatego się robi 50/50.
Bandzior ma rację, na samym koncentracie to chyba na Syberii się sprawdzi. Jak mocno katujesz to i standardowy płyn ( ok. -35) będzie zbyt "gęsty" żeby dobrze odprowadzić ciepło. Jak katowałem EXC to mieszałem koncentrat na max. -10 żeby nie gotował a żeby dobrze chłodził i pompa była smarowana.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."